Videoplatform TikTok zorgt wel vaker voor een nieuwe trend en dat is met de ‘gezonde cola’ niet anders. Amanda Jones plaatste een video van haar versie van een ‘gezonde cola’ en in geen tijd ging de video viraal. Wij testten het drankje uit en gingen daarvoor aan de slag met … balsamicoazijn. [naar artikel]
22:29 Bij de terugkeer naar school maakt ook de Air Up weer zijn opwachting op de speelplaats. Een blik achter de schermen bij de Duitse start-up achter de hippe drinkfles-met-een-geurtje, die zijn omzet in... [naar artikel]
Frisdrankproducent Coca-Cola brengt twee nieuwe lightproducten op de markt: Exotic Mango en Ginger Lime. De look van de lightproducten paste Coca-Cola ook al eerder aan. We hebben er 10 jaar op moeten wachten, maar eindelijk kunnen we nog eens proeven van twee nieuwe smaken, namelijk exotic mango en ginger lime. De producent richt zich met […] Het bericht Coca-Cola lanceert twee nieuwe smaken verscheen eerst op Metro. [naar artikel]
80% van wat we proeven, krijgen we binnen via geur. Daar speelt de Duitse drinkbus ‘Air up’ handig op in: je drinkt puur water maar dankzij een geurpod op het mondstuk, krijgt het een smaakje. Onder de jeugd is het vandaag een rage. “Mijn dochter drinkt nu méér water, en dat vind ik heel positief”, zegt de moeder van Dotte (11) uit Edegem. [naar artikel]
Er staat grote veranderingen op til voor ‘Diet Coke’, de light-versie van Coca-Cola. Woensdag heeft The Coca-Cola Company aangekondigd dat er zowel in de Verenigde Staten als in Canada vier nieuwe smaken worden gelanceerd én een compleet nieuwe verpakking. [naar artikel]
Dour Festival zet dit jaar nog meer dan de voorgaande jaren in op het milieu. Zo vraagt het festival aan al de medewerkers om een drinkfles mee te brengen, zodat er geen plastic flesjes water meer uitgedeeld moeten worden. Ook de festivalgangers mogen hun drinkfles meenemen op de wei. De organisatie schat dat daarmee zo'n 50.000 van die flesjes kunnen worden uitgespaard. [naar artikel]
De nieuwste hype op de speelplaats heet Pop it, een siliconen bord dat veel weg heeft van noppenfolie. Verkrijgbaar in verschillende vormen en kleuren, in speelgoedketens maar ook in de krantenwinkel om de hoek. Het doel: de ‘bubbels’ indrukken én rustig worden. Pedagogen zijn onder de indruk. “Het werkt ontladend en het is educatief.” [naar artikel]
Neem de zalige hoofdmassage in de wasstoel bij de kapper en vermenigvuldig die met dertig. Zo krijg je de Japanse ‘headspa’. In het buitenland moet je drie maanden op de wachtlijst staan, in het allereerste salon in ons land (nog) niet. Onze beautyredactrice doet de test: is die veredelde hoofdmassage de hype en vooral het pittige prijskaartje waard? “Dit is ook goed voor je haargroei.” [naar artikel]
Op dertig plaatsen in Limburg komen watertappunten waar wandelaars hun drinkfles kunnen bijvullen of gewoon even wat fris water kunnen drinken. Afgelopen week werden twee watertappunten geplaatst in Opoeteren en Aldeneik. [naar artikel]
Vergeet fidget spinners en Pokémonkaarten: de nieuwste hype van de speelplaats heet de 'squishy'. Kleine, koddige figuurtjes om in te knijpen. Meer... [naar artikel]
De nieuwste hype op de speelplaats heet Pop it, een siliconen bord dat veel weg heeft van noppenfolie. Verkrijgbaar in verschillende vormen en kleuren, in speelgoedketens maar ook in de krantenwinkel om de hoek. Het doel: de ‘bubbels’ indrukken én rustig worden. Pedagogen zijn onder de indruk. “Het werkt ontladend en het is educatief.” [naar artikel]
Coca-Cola light heeft twee nieuwe smaken gelanceerd: 'Exotic Mango' en 'Ginger Lime'. Het frisdrankmerk mikt daarmee op millenials. Om die jonge... [naar artikel]
Met miljoenen views en ontelbare video’s is de laatste culinaire trend op TikTok ongetwijfeld de #CustardToast of #YoghurtToast. Na het succes van de pasta met feta en tomaatjes, wilden wij deze hype ook eens testen. [naar artikel]
‘We don't talk about Bruno’: zo heet de superhit uit Disneyfilm ‘Encanto’. Nochtans is Bruno talk of the town, van de speelplaats tot op TikTok. In België is het de tweede meest bekeken video na ‘L’enfer’ van Stromae. En na meer dan negen jaar stoot het nummer zelfs ‘Let it go’ van ‘Frozen’ van de troon. Move over, Elsa! [naar artikel]
HasseltCarrefour had de Panini-voetbalstickers, bij Lidl ontstond begin dit jaar een stormloop voor de Stikeez, en bij Aldi worden sinds enkele weken emoji’s uitgedeeld per aankoopschijf van 15 euro. Een hype op de speelplaats. “Maar kinderen uit minderbedeelde gezinnen kunnen hier niet aan meedoen”, klagen heel wat mensen op sociale media aan. [naar artikel]
Coca-Cola lanceert komende maandag wel een heel bijzonder drankje in Japan: transparante cola. Het koolzuurhoudende drankje met citroenschil zal volgens de producent fris smaken en nul calorieën bevatten. [naar artikel]
In een video die flink gedeeld wordt op Facebook is te zien hoe achtereenvolgens een flesje ‘gewone’ Coca-Cola en een flesje Coca-Cola Zero Sugar in een pannetje worden verhit. Het water verdampt wanneer de cola haar kookpunt bereikt en de resultaten zijn opvallend. [naar artikel]
Waar de ene er bij zweert water van Spa Reine te drinken, heeft de andere een voorkeur voor Chaudfontaine: over de smaak van plat water is al veel gediscussieerd aan de eettafel. Maar is er effectief een smaakverschil? En hoe komt dat dan, want is water niet gewoon water? Watersommelier Roland Vanden Abbeele legt het uit aan de hand van 8 verschillende soorten, inclusief kraantjeswater. “Je kan een onderscheid maken tussen ‘fel’ of ‘braaf’ water.” [naar artikel]
Het begon allemaal bij een bakker in Parijs, maar nu verovert de ‘crookie’ de hele wereld via TikTok. Het is een croissant met koekjesdeeg ertussen en erop. Het is niet de eerste croissantvariant die goed scoort online. Enkele maanden geleden was er ook al de ‘crompouce’, een kruising tussen een croissant en een tompouce. Ook in bakkerij Funk in Antwerpen kan je de nieuwste hype uitproberen. [naar artikel]
Achter twee goed beveiligde deuren in Anderlecht bevindt zich het tweede grootste onderzoekscentrum van Coca-Cola ter wereld. De Vlaamse Lien Hendrickx (41) staat er mee in voor de ontwikkeling van nieuwe smaken en drankjes. Het recept van de populairste frisdrank ter wereld? “Gecodeerd opgeslagen.” [naar artikel]
Achter twee goed beveiligde deuren in Anderlecht bevindt zich het tweede grootste onderzoekscentrum van Coca-Cola ter wereld. De Vlaamse Lien Hendrickx (41) staat er mee in voor de ontwikkeling van nieuwe smaken en drankjes. Het recept van de populairste frisdrank ter wereld? “Gecodeerd opgeslagen.” [naar artikel]
© 2016 - 2023. DeKrantenkoppen.be - Disclaimer. Privacy Policy.