22:24 Deze week verscheen het boek ‘Wordt het ooit weer normaal?’, een initiatief van Missing You, dat kinderen en jongeren ondersteunt in rouw en verlies. Voormalig reclamemaker Guillaume Van der Stighelen... [naar artikel]
Bekende ondernemers, kunstenaars en mediamensen, le tout Anvers was gisteren in het Atrium van het Havenhuis samengestroomd om de debuutroman van Guillaume Van der Stighelen te vieren. [naar artikel]
Guillaume Van der Stighelen en Jan Callebaut zijn terug met hun mediacolumn op vrijdag. Vandaag: Guillaume Van der Stighelen [naar artikel]
Onze columnist Guillaume Van der Stighelen nam plaats op een terras en raakte er aan de praat met een man die zich afvroeg wat hij nog tegen zijn vrouw moest vertellen, want de gespreksonderwerpen raakten stilaan op. Behalve één. [naar artikel]
Guillaume Van der Stighelen is columnist en auteur van Held en merk (Lannoo 2008) waarin hij beschrijft hoe en waarom mensen de behoefte hebben om een ander mens tot het heldendom te verheffen. [naar artikel]
Dit jaar is het precies vierhonderd jaar geleden dat in de Sint-Carolus Borromeuskerk de eerste mis werd opgedragen. Het Hendrik Conscienceplein met deze barokke parel is ook de lievelingsplek van onze columnist Guillaume Van der Stighelen als hij in de stad een plekje op een terras uitzoekt. Dus leek ons niemand meer geschikt dan hij om ter gelegenheid van deze verjaardag een ode aan de mooiste kerk van ’t Stad neer te schrijven. [naar artikel]
De Franse reclamegroep Publicis heeft Guillaume Van der Stighelen ontslagen. De reclamemaker past niet meer in de nieuwe strategie van Publicis. [naar artikel]
In een ontroerende tekst op zijn Facebookpost neemt reclamemaker Guillaume Van der Stighelen afscheid van Boris Lauwers, de 28-jarige jongeman die dinsdag verongelukte met zijn fiets. [naar artikel]
GVA-columnist Guillaume Van der Stighelen richt zich in een open brief op Facebook aan de oud-leden van Reuzegom die veroordeeld werden voor de dood van Sanda Dia. [naar artikel]
'Geen enkel beeld of slogan zal blijven hangen.' Dat is de vernietigende conclusie van marketingspecialist Guillaume Van der Stighelen over de verkiezingscampagne. 'Deze campagne was zwak', zegt hij tegen De Zondag. 'Ik heb niets briljants gezien.' [naar artikel]
Een jaar nadat hij zijn tablet stomweg had laten liggen op de trein naar Essen, dook zopas de iPad van voormalig reclamemaker en Grungblaver Guillaume Van der Stighelen op in Spanje. Van der Stighelen, ook bekend als columnist in CittA, kreeg gisteren plots een whatsapp-berichtje van een onbekende uit Spanje. Die beweerde zijn toestel in zijn bezit te hebben. [naar artikel]
Na anderhalf jaar heeft reclamemaker Guillaume Van der Stighelen zijn verloren iPad terug. Met dank aan een vriendelijke Spanjaard, de technologie en een zoon van vrienden. [naar artikel]
Guillaume Van der Stighelen is columnist en auteur van Samen door één deur. [naar artikel]
In de eerste week van 2019 krijgt u van ons elke dag een nieuwjaarsbrief. Vandaag is die geschreven door columnist/auteur Guillaume Van der Stighelen. In sappig Antwerps probeert hij u wat meer ambitie bij te brengen: “Doege ’t gêre en doege ’t goe.” [naar artikel]
‘Wist ge dat men in de opera op uwen eigenste naam kon pissen?’ Deze vaak in de familie vertelde anekdote zette Guillaume Van der Stighelen (67) aan tot het schrijven van zijn eerste roman Rozeke. Het werd een meeslepend levensverhaal over zijn gelijknamige overgrootvader, die rijk werd met de verkoop van pissijnen en wc-potten in de stad. “Ik heb nooit geweten dat verhalen vertellen me zo makkelijk afging.” [naar artikel]
De oudste is 64, was vroeger reclamemaker, en is vandaag columnist, schrijver en programmamaker. De jongste is 33, baatte vijf jaar lang haar eigen taartenzaak uit en studeert nu project- en eventmanagement. Guillaume Van der Stighelen en Joline, vader en dochter. [naar artikel]
Na een extreem lang coronajaar nodigt ex-reclameman, columnist en muzikant Guillaume Van der Stighelen (65) heel de zomer lang bekende vrienden uit om samen een pint te drinken op café én een duet te zingen. Deze week: Kamal Kharmach. [naar artikel]
De oudste is 64, was vroeger reclamemaker, en is vandaag columnist, schrijver en programmamaker. De jongste is 33, baatte vijf jaar lang haar eigen taartenzaak uit en studeert nu project- en eventmanagement. Guillaume Van der Stighelen en Joline, vader en dochter. [naar artikel]
In 'Tapklap', onze wekelijkse toogpraat in aanloop naar de verkiezingen, praat politiek journalist Sacha Van Wiele met voormalig reclameman Guillaume Van der Stighelen. "Als ik Bart De Wever was, ik had het meest schrik van Jinnih Beels". [naar artikel]
Guillaume Van der Stighelen, voormalig reclamemaker en columnist bij deze krant, verzond een tweet na de uitspraak van Bart De Wever dat de ouders van Mawda niet alleen slachtoffer zijn, maar ook hun verantwoordelijkheid hebben: “Wat heb je nodig de dagen nadat je een kind verliest. Niet een vooraanstaand lid van de gemeenschap die je op je verantwoordelijkheid wijst en gevolgd wordt door een massa mensen die je veroordelen.” [naar artikel]
© 2016 - 2023. DeKrantenkoppen.be - Disclaimer. Privacy Policy.