Zeggen dat er werd uitgekeken naar de komst van TikTok- en Youtube-ster Céline Dept (23) op Rijvers Festival zondag is allesbehalve overdreven. Er vormde zich een heuse rij aan de TikTok-stage, waar Céline haar opwachting zou maken. Een serieuze file, want de rij was maar liefst 135 meter lang. En het was het waard: Céline maakte tijd voor al haar fans en deelde selfies, knuffels en handtekeningen uit. Opvallend: daarbij droeg ze een Rode Duivels-shirt met op de achterzijde de naam van haar vriend, Michiel. [naar artikel]
Het gaat hard voor Céline Dept (20) en Michiel Callebaut (24). Op YouTube en TikTok worden hun video’s miljoenen keren bekeken en nu brengt het... [naar artikel]
Eén miljoen keer “Hoera!” voor Céline Dept (22) en Michiel Callebaut (26). Met hun YouTubekanaal CEMI haalden ze de kaap van één miljoen volgers. Een primeur, want ze zijn de eerste Vlamingen die dat klaarspelen. [naar artikel]
Eén miljoen keer “Hoera!” voor Céline Dept (22) en Michiel Callebaut (26). Met hun YouTubekanaal CEMI haalden ze de kaap van één miljoen volgers. Een primeur, want ze zijn de eerste Vlamingen die dat klaarspelen. [naar artikel]
De Limburgse influencers Céline Schraepen (32) en Talisa Loup (32) schrokken toen ze een valse naaktfoto van zichzelf online zagen rondgaan. Een bikinifoto die de vriendinnen op Instagram hadden gepost, werd door artificiële intelligentie vervalst. “De politie is verwittigd”, reageert Céline. [naar artikel]
Eén miljoenhoeraatjes voor Céline Dept (22) en Michiel Callebaut (26). Met hun YouTubekanaal CEMI haalden ze de kaap van één miljoen volgers. Een primeur, want ze zijn het eerste Vlaamse koppel dat hierin slaagt. [naar artikel]
De Beringse influencers Céline Schraepen (32) en Talisa Loup (32) schrokken toen ze een valse naaktfoto van zichzelf online zagen rondgaan. Een bikinifoto die de vriendinnen op Instagram hadden gepost, werd door artificiële intelligentie vervalst. “De politie is verwittigd”, reageert Céline. [naar artikel]
De Beringse influencers Céline Schraepen (32) en Talisa Loup (32) schrokken toen ze een valse naaktfoto van zichzelf online zagen rondgaan. Een bikinifoto die de vriendinnen op Instagram hadden gepost, werd door artificiële intelligentie vervalst. “De politie is verwittigd”, reageert Céline. [naar artikel]
Van YouTube en TikTok naar de bioscoop: het is maar een kleine stap voor Céline en Michiel. Het onlinekoppel stelde zondagnamiddag in Kinepolis Antwerpen hun allereerste bioscoopfilm ‘Rewind’ voor in aanwezigheid van 2500 (jonge) fans die hen stonden op te wachten aan de rode loper. Onder hen ook enkele bekende ouders met hun kroost. [naar artikel]
Het YouTubeduo Cemi krijgt naast een eigen kledinglijn nu ook een boek. Daarin komt de lezer van alles te weten over het koppel Céline Dept (22) en Michiel Callebaut (26). [naar artikel]
Ben je ouder dan 30 en heb je geen kinderen? Dan heb je misschien nog nooit van hen gehoord. Maar voor De Jeugd Van Tegenwoordig zijn ze bekender dan Koen en Kris Wauters samen, met anderhalf miljoen volgers op Youtube, honderdduizenden kijkers per filmpje én een eigen kledinglijn. Céline en Michiel, een koppel in de liefde én als CEMI, voortaan niet alleen op de smartphone te zien, maar ook op het bioscoopscherm. [naar artikel]
Het YouTube-koppel Céline Dept en Michiel Callebaut (beter bekend als CEMI, met meer dan anderhalf miljoen abonnees op YouTube) ruilen de korte vlogs en Tiktoks even in voor iets anders. Vanaf 26 oktober zijn ze te zien in hun eerste langspeelfilm Rewind. Céline wordt per ongeluk terug geflitst naar de jaren 90. “En daar duiken ik en Loredana op natuurlijk. Want geef toe: wie kent de weg in de jaren 90 beter dan ik?”, zegt Pat Krimson. “Ik ga ze dus proberen om hen te helpen hun weg terug te vinden.” De film komt uit op 26 oktober. Later ook te zien op Streamz. [naar artikel]
Na opschudding online heeft Plopsa besloten om de geplande samenwerking met influencers Céline en Michiel, alias CEMI, tijdelijk stop te zetten. [naar artikel]
Paniek in de wereld van influencers: YouTuber Acid moet van de FOD Economie zijn gegevens openbaar maken, of hij riskeert een boete tot 80.000 euro. De Beringse Céline Schraepen (31) werd maanden geleden al gecontroleerd. “Ik ben in orde, maar mijn thuisadres delen doe ik niet”, zegt ze. [naar artikel]
Voldoende geld inzamelen om Line (1) haar leven zo comfortabel mogelijk te maken. Dat is de doelstelling van Team Line, een vzw opgericht door Joke Vandoorne (29) en Vincent Van Houtven (32), de ouders van kleine Line. Baby Line lijdt aan het ongeneeslijk GNAO1-syndroom en heeft hierdoor dag en nacht zorgen nodig in een revalidatiecentrum. “Er gaat geen dag voorbij dat we haar thuis niet missen.” [naar artikel]
Na opschudding online heeft Plopsa besloten om de geplande samenwerking met influencers Céline en Michiel, alias CEMI, tijdelijk stop te zetten. [naar artikel]
Na Ozempic is ‘Oatzempic’ nu de nieuwste hype op TikTok om snel kilo’s te verliezen. Influencers promoten het als een simpel alternatief voor het geneesmiddel en bovendien zonder doktersvoorschrift. Maar is dit écht een wondermiddel of het zoveelste crashdieet? Wat zit er juist in? En kunnen de kilo’s er hiermee afblijven? Diëtisten Sanne Mouha en Michaël Sels nemen de nieuwe trend onder de loep: “Het is slim gezien.” [naar artikel]
Hij is 2 meter 10, maar haar glimlach lijkt nog groter. Céline Dept (22) en Michiel Callebaut (26) vormen samen ‘CeMi’, ’s lands populairste internetkoppel. Hun vrolijke vlogs zijn op YouTube al meer dan 1 miljard keer bekeken en met ‘Rewind’ ging hun eerste langspeelfilm in première. Net als hun video’s zijn de idolen van onze kinderen onvoorspelbaar. “De tijd dat internet niet bestond? Het lijkt wel leuk.” [naar artikel]
Plopsaland gaat (voorlopig) dan toch geen attractie hernoemen naar het bekende TikTok- en YouTube-duo Céline en Michiel. “Gezien de commotie werd besloten om de projecten met influencers tijdelijk on hold te zetten”, zo maakte de directie van het pretpark dinsdag bekend in een persbericht. Een petitie tegen de plannen had in geen tijd ruim 50.000 handtekeningen verzameld. [naar artikel]
Een mooie outfit, een nieuw drankje of zelfs wasmiddelen, tandpasta en muurverf. Je scrolt soms voorbij posts op Instagram of TikTok waarin influencers producten aanprijzen. En dat werkt: liefst één op drie Belgen heeft de afgelopen drie maanden iets gekocht wat zo’n influencer promoot. [naar artikel]
Ze maakten al langer filmpjes op TikTok, maar deze keer mag het wat langer duren dan enkele seconden: Céline Dept en Michiel Callebaut, ook wel bekend als CEMI, brengen binnenkort hun eigen film uit in de Belgische zalen. [naar artikel]
© 2016 - 2023. DeKrantenkoppen.be - Disclaimer. Privacy Policy.