Heel wat Telenet-klanten krijgen, als ze binnenkort naar de SBS-zenders Vier, Vijf of Zes kijken, gepersonaliseerde reclame voorgeschoteld. Die [naar artikel]
Sinds deze week mailt Telenet zijn klanten om hen te informeren over hun nieuwe reclamebeleid. Vanaf midden november start het bedrijf met gerichte reclame, waarbij u advertenties ziet aangepast aan uw kijk- en surfgedrag. Telenet wil de kritiek voor zijn of dit al dan niet indruist tegen de privacywet, door zijn klanten zelf te vragen of ze hun privacyniveau willen aanpassen. “We willen transparant zijn en hebben niets te verbergen.” [naar artikel]
Telenet past zijn privacybeleid aan omdat het binnenkort gaat experimenteren met gepersonaliseerde reclame op televisie. Klanten die geen extra [naar artikel]
De CEO van reclamebureau Happiness Karen Corrigan heeft in "De afspraak" haarfijn uitgelegd hoe gepersonaliseerde reclame werkt. "Ze experimenteren op dit ogenblik nog met de techniek, maar het is de bedoeling dat de reclame hoe langer hoe gepersonaliseerder wordt", aldus Corrigan. [naar artikel]
Heel wat Telenet-klanten krijgen, als ze binnenkort naar de SBS-zenders Vier, Vijf of Zes kijken, gepersonaliseerde reclame voorgeschoteld. Die zal niet alleen gebaseerd zijn op het kijk- en surfgedrag, maar ook op de aankopen in de winkel. Dat schrijven Het Nieuwsblad en De Standaard vandaag. SBS werkt hiervoor samen met dataleverancier Bisnode, die gegevens ontvangt […] [naar artikel]
Dit jaar gaat SBS Belgium gepersonaliseerde reclame ook via Proximus aanbieden. Dat heeft Peter Quaghebeur, CEO van de moederholding van de... [naar artikel]
Klanten van Proximus kunnen binnenkort gepersonaliseerde reclame te zien krijgen op enkele Franstalige tv-zenders. De telecomoperator heeft daarover een akkoord gesloten met reclameregie RMB (Régie Média Belge), die onder meer reclame verkoopt voor de openbare omroep RTBF en de commerciële zender AB3. Proximus hoopt het aanbond snel uit te breiden naar het hele land. [naar artikel]
In deze tijden van digitalisering en onlinereclame gaat ook de klassieke gepersonaliseerde reclame mee met zijn tijd. [naar artikel]
Telenet introduceert niet-doorspoelbare reclame voor wie uitgesteld kijkt. De operator hield vijftien jaar het been stijf ondanks intens gelobby van de commerciële zenders die benadeeld werden door het massaal doorspoelen van reclame. Telenet riskeert nu de woede van zijn klanten en de machtspositie van zijn decoder in de Vlaamse huiskamer. [naar artikel]
Vanaf eind volgende maand zullen de klanten van Telenet niet meer alle reclame kunnen doorspoelen als ze uitgesteld naar de zenders van VTM en Play kijken. Telenet maakte daar vorig jaar afspraken over met de zendergroepen. Het systeem werd in september al ingevoerd bij de nieuwe decoders en in de nacht van 23 op 24 juni worden ook de oudere decoders aangepast. [naar artikel]
Lees dit artikel: Geen politiek, religie of gezondheid meer in gepersonaliseerde Facebook-reclame Gebruikers van de socialenetwerksites Facebook en Instagram zullen geen gepersonaliseerde reclame meer krijgen over bepaalde gevoelige onderwerpen, zoals seksuele geaardheid en politieke voorkeuren. Dat bericht persbureau Belga. Het gaat om een grote verandering in het advertentiebeleid van Meta – de nieuwe naam van Facebook Inc. “We willen beter beantwoorden aan de veranderende verwachtingen van de […] Lees dit artikel: Geen politiek, religie of gezondheid meer in gepersonaliseerde Facebook-reclame [naar artikel]
10:36 Kabelaar Telenet zal met hulp van data over fysiek shopgedrag gepersonaliseerde reclamespots sturen naar kijkers van de zenders Vier, Vijf en Zes. [naar artikel]
Klanten van Telenet zullen reclame bij opnames van tv-programma’s binnenkort niet meer kunnen doorspoelen. Dat meldt het Mechelse bedrijf, dat ingaat op het verzoek van de tv-zendergroepen DPG en SBS. [naar artikel]
01:00 Binnenkort krijgen niet alle Telenet-klanten nog dezelfde reclameblokken te zien als ze tv-kijken. De distributeur begint in november met een test voor gerichte reclame, afgestemd op het profiel van d... [naar artikel]
12:17 De Belgische tv-zenders, de reclamewereld en de operatoren Telenet en Proximus maken afspraken om gepersonaliseerde tv-reclame toegankelijker te maken voor adverteerders. [naar artikel]
Op 13 september kondigde Telenet aan te zullen starten met gepersonaliseerde TV-reclame. Een project dat al langer op de tafel lag, maar dat op een erg bedenkelijke manier werd geïntroduceerd - en dan gebruik ik een stevig eufemisme - bij de klantenbasis. [naar artikel]
Binnenkort zal het niet meer mogelijk zijn reclame door te spoelen tijdens het uitgesteld kijken. Voor 200.000 Telenet-klanten is het vandaag al zover, zo zei Wilfried Celis, voorzitter van het overlegorgaan van Belgische televisiezenders VIA, bij Radio 2. [naar artikel]
Klanten van Telenet zullen reclame bij opnames van tv-programma’s binnenkort niet meer kunnen doorspoelen. Dat meldt het Mechelse bedrijf, dat ingaat op het verzoek van de tv-zendergroepen DPG en SBS. Ook de andere operatoren van digitale televisie zouden later dat voorbeeld volgen, zodat reclame overslaan binnenkort helemaal onmogelijk wordt voor Vlaamse televisiekijkers. [naar artikel]
Klanten van Telenet zullen binnenkort een minuut niet-doorspoelbare reclame moeten bekijken voor ze hun opnames van tv-programma’s kunnen starten. Dat meldt het Mechelse bedrijf. Ook de andere operatoren van digitale televisie zouden dat voorbeeld volgen. [naar artikel]
09:00 De klassieke reclamespelers zitten in de verdrukking. Adverterende bedrijven limiteren hun budgetten. Maar dat betekent niet dat we als consument verlost zijn van reclame. Gepersonaliseerde boodschapp... [naar artikel]
Telenet gaat over een maand ook zijn oudere televisiedecoders aanpassen zodat kijkers reclame niet altijd meer kunnen doorspoelen. Het gaat om ruim 1 miljoen klanten, zegt de telecomprovider. [naar artikel]
Telenet gaat over een maand ook zijn oudere televisiedecoders aanpassen zodat kijkers reclame niet altijd meer kunnen doorspoelen. Het gaat om ruim 1 miljoen klanten, zegt de telecomprovider. [naar artikel]
© 2016 - 2023. DeKrantenkoppen.be - Disclaimer. Privacy Policy.