“Ik gebruikte al een tijd stiekem de schoonheidsproducten van mijn vrouw.” Wanneer er vroeger slechts een klets water in het gezicht werd gegooid, is skincare voor mannen de laatste tijd razend populair. En dan hebben we het niet over een simpele dagcrème, maar de full package met serums, moisturizers en reinigers. Vier mannen verklappen welke producten ze elke dag opsmeren om hun huid stralend te houden. Een experte legt uit wat de perfecte instaproutine voor mannen is: “Eén product is immens populair.” [naar artikel]
Zaterdag stelde Fortnite, een van de populairste games ter wereld, tijdens een online-evenement nieuwigheden voor, met als kers op de taart een virtueel optreden van de Amerikaanse rapper Eminem. Miljoenen gamers zaten aan hun scherm gekluisterd om alles te volgen. Door serverproblemen hebben nog vele anderen het event op andere manieren moeten volgen. Waarom, en vooral hoe, blijft het spel zo razend populair? [naar artikel]
Wie naar de dermatoloog wil, heeft vooral geduld nodig. Wachttijden van zes maanden zijn geen uitzondering. Daarom werkt UZ Brussel vanaf nu samen met de app Skindr, de eerste online dermatologiepraktijk van ons land. Via slimme technologie krijgen patiënten sneller de hulp die ze nodig hebben. “Bij ongerustheid moet je niet achteraan de wachtrij aansluiten.” [naar artikel]
Geen enkele telefoon is tegenwoordig zo populair als de smartphone. Behalve eentje: de draaitelefoon van Amerikaans speelgoedmerk Fisher-Price. Nadat het kleurrijke ding zestig jaar geleden op de markt verscheen, is het nog altijd razend populair. En maar goed ook, want de draaitelefoon is zeer nuttig voor de ontwikkeling van onze peuters. [naar artikel]
Wie naar de dermatoloog wil, heeft vooral geduld nodig. Wachttijden van zes maanden zijn geen uitzondering. Daarom werkt UZ Brussel vanaf nu samen met de app Skindr, de eerste online dermatologiepraktijk van ons land. Via slimme technologie krijgen patiënten sneller de hulp die ze nodig hebben. “Bij ongerustheid moet je niet achteraan de wachtrij aansluiten.” [naar artikel]
In Yosemite National Park in de Verenigde Staten is gisteren voor de tweede keer in twee dagen tijd een groot stuk rots losgekomen van El Capitan, de iconische rotswand die bij klimmers razend populair is. Net omdat de wand zo vaak beklommen wordt, houden wetenschappers hem al een tijdje in de gaten [naar artikel]
Geen enkele telefoon is tegenwoordig zo populair als de smartphone. Behalve eentje: de draaitelefoon van Amerikaans speelgoedmerk Fisher-Price. Nadat het kleurrijke ding zestig jaar geleden op de markt verscheen, is het nog altijd razend populair. En maar goed ook, want de draaitelefoon is zeer nuttig voor de ontwikkeling van onze peuters. [naar artikel]
Een gratis internetvariant op het dertig jaar oude tv-spelletje Lingo is in drie maanden tijd uitgegroeid tot een wereldwijd fenomeen. De van oorsprong Britse programmeur Josh Wardle ontwierp Wordle oorspronkelijk louter voor zijn puzzelgekke partner Palak Shah. Inmiddels trekt de webpagina met de woordenzoeker dagelijks 2 miljoen bezoekers. [naar artikel]
Wat als sociale media eens niet alleen perfect zijn? Het is het credo van het nieuwe socialemediaplatform BeReal. De app, die in de laatste maanden razend populair werd, wil de ‘echtheid’ van het dagelijkse leven in de kijker zetten. Zonder filter, zonder de tijd om na te denken over hoe je eruitziet. Drie jongeren vertellen wat ze er zo leuk aan vinden. “Nu zie ik dat ik niet de enige ben die eens een avondje thuis zit of nog aan het werk is terwijl het buiten mooi weer is.” [naar artikel]
Wat een creatieve online omgeving voor kinderen moest zijn, veranderde in een plek met seksuele en antisemitische uitspattingen. Roblox is razend populair bij lagereschoolkinderen. Jammer genoeg zijn het niet enkel jonge creatievelingen die het spel spelen, maar ook mensen met slechte bedoelingen. Van strippers in sm-outfits tot antisemitische symbolen. Kinderpsychiater Lieve Swinnen geeft aan wat je als ouders best kunt doen: “Je moet je kinderen ook opvoeden in het online deel van hun leven”. [naar artikel]
Door de coronacrisis konden veel studenten niet meer in de bibliotheek studeren. Om niet geïsoleerd te raken werden online studieplekken voorzien, de zogenaamde ‘coronabibliotheken’. Zelfs nu gewone bibliotheken hun deuren weer openen, blijven deze online platformen razend populair. Geen uren meer aanschuiven voor een plaatsje in een overvolle bib, maar rechtstreeks van je bed naar je computer. Is online samen studeren het nieuwe normaal? [naar artikel]
Ook gisteravond zat Eloise Milburn op de eerste rij in Alexandra Palace. De 21-jarige vriendin van WK-sensatie Luke Littler (16) zag haar liefje de finale spelen in Londen, maar kreeg de voorbije dagen ook af te rekenen met heel wat online haat. “Er worden verschrikkelijke dingen over mijn dochter gezegd”, getuigt haar mama razend. [naar artikel]
“What’s up MTV, welcome to my crib”. Wie kent de bekende oneliner niet? Het Amerikaanse televisieprogramma, waarin allerlei beroemdheden uit... [naar artikel]
Een zwarte, off-the shoulder, geplooide jurk is razend populair op ASOS sinds de opschudding rond Tracy Brabin. Zij droeg deze week een zwarte jurk... [naar artikel]
Sekswerker en TikTokster Mel (27) uit Herentals is razend populair bij jongeren. Naast het posten van filmpjes over de heilzame werking van kokosolie voor de vagina, beantwoordt ze dagelijks vragen van pubers over seks. Zelf had ze weinig aan seksuele opvoeding op school. “Een vrouw van 60 zei ons dat we moesten wrijven tot het goed doet”, vertelt Mel. Maar hoe staat het vandaag eigenlijk met seksuele opvoeding op school en waar vinden jongeren betrouwbare informatie? [naar artikel]
2016 is het jaar waarin tourshirts razend populair werden, en dan hebben we het niet over de traditionele merchandise van rockgroepen. Nee, het [naar artikel]
Vroeger volstond een klets water in het gezicht, maar vandaag is skincare voor mannen razend populair. Zanger Niall Horan (ex-One Direction) en acteur Paul Forman (uit ‘Emily in Paris’) delen trots hun routine. En ook deze 4 Vlaamse mannen verklappen welke producten zij elke dag smeren om hun huid stralend te houden. Wat zijn de perfecte instapcrèmes voor een man? Een expert licht toe. “Eén product is immens populair.” [naar artikel]
Het gaat niet goed met de online-interieurwinkel Made.com. Het bedrijf zoekt als laatste reddingsboei een koper, maar lijkt af te stevenen op een faillissement. De verschillende crisissen dreigen er dus nog een slachtoffer bij te maken. [naar artikel]
Via het online platform Vividoctor kunnen mensen sinds enkele weken op virtuele consultatie bij een arts. Volgens oprichter Sidar Ok is de online... [naar artikel]
Netflix heeft opnieuw een knoert van een kijkhit te pakken. De komische horrorreeks ‘Wednesday’ is meer dan een spin-off van ‘The Addams Family’. Het is het perfecte voorbeeld van hoe tienerreeksen met forse budgetten het perfecte verdienmodel zijn voor Netflix en co. “Tieners zorgen voor de beweging online, nostalgie trekt de oudere kijkers aan.” [naar artikel]
Wat als sociale media eens niet alleen perfect zijn? Het is het credo van het nieuwe socialemediaplatform BeReal. De app, die in de laatste maanden razend populair werd, wil de ‘echtheid’ van het dagelijkse leven in de kijker zetten. Zonder filter, zonder de tijd om na te denken over hoe je eruitziet. Drie jongeren vertellen wat ze er zo leuk aan vinden. “Nu zie ik dat ik niet de enige ben die eens een avondje thuis zit of nog aan het werk is terwijl het buiten mooi weer is.” [naar artikel]
Ooit waren ze razend populair, maar steeds vaker worden schlagermuzikanten verdrongen door nieuwe, hippe acts als Metejoor en Camille. Heeft het dan nog wel zin om het als schlagerzanger te proberen? En hoe komt het dat het genre steeds minder populair is? TV Familie legde het oor te luister bij enkele experten uit de muziekwereld. “Het is een vicieuze cirkel. Wat mensen niet kennen, daar kunnen ze niet van houden.” [naar artikel]
Na maanden van lockdown en social distancing als gevolg van de COVID-19 pandemie, werden consumenten gedwongen om anders te gaan shoppen. Door Corona werden mensen verplicht om thuis te werken, te sporten en hun vrije tijd te besteden, en dat toont zich in het koopgedrag. Zo verplaatste veel van het shop verkeer zich van offline […] The post Deze producten zijn razend populair geworden tijdens Corona appeared first on Business AM. [naar artikel]
“Wij serveren niet langer aan middelbare scholieren”. Het is een opvallende boodschap voor een kroeg die enkele maanden geleden nog populair was bij jongeren van 16 à 17 jaar. “Toch heeft dat verbod mijn zaak gered”, zegt Yo Leeman van ‘ t Gouden Mandeke. “Het liep de spuigaten uit.” [naar artikel]
© 2016 - 2023. DeKrantenkoppen.be - Disclaimer. Privacy Policy.