Mediabedrijven VRT, DPG Media, Play Media en Mediahuis bundelen de krachten om Consortium 12-12 te steunen, na de aardbeving in Turkije en Syrië. "People help the people" van Birdy wordt gecoverd als campagnelied. En op maandag 6 maart zamelen alle Vlaamse radiozenders samen geld in, met de uitzending "People help the people", waarin verzoekplaten worden gedraaid. [naar artikel]
Gert Ysebaert, de CEO van Mediahuis, heeft een voorstel over hoe de lokale mediagroepen hun krachten kunnen bundelen tegenover de grote bedrijven zoals Google en Facebook. [naar artikel]
Nu Hillary Clinton officieel genomineerd is als de Democratische presidentskandidate, trekken ook haar beroemde aanhangers ten strijde. Dat doen ze met een origineel campagnelied dat de toepasselijke titel "Fight Song" meekreeg. Onder andere Jane Fonda, Eva Longoria ("Desperate Housewives"), Julie Bowen en Jesse Tyler Ferguson ("Modern Family") laten zich van hun muzikaalste kant zien voor Hillary. [naar artikel]
Te Gek!? start op 21 april 2018 een nieuwe campagne rond het thema internering onder de naam 'Van Gevangenis naar Zorg'. Bekijk hier alvast het campagnelied 'Take care of me' door Marc Vanhie [naar artikel]
BDW, de Antwerpse schijnburgemeester (ook bekend als Geert Buellens), heeft na zijn bal en de lancering van zijn campagnelied nu ook een videoclip de wereld ingestuurd. In ‘Het is de schuld van de anderen (godverdoeme miljaarde nondedju)’ krijgt zowat iedereen de schuld van de problemen in de stad. Een van de strofes gaat als volgt: ‘Het is de schuld van de Berber, de schuld van de Marokkaan, de schuld van iedereen op de Turnhoutsebaan.’ Er bestaat ook een karaokeversie van. Wie niet akkoord is met wie de schuld krijgt, kan de tekst aanpassen en zijn eigen schuldigen aanduiden. Zou de echte BDW dit lied kunnen smaken of is het: ‘Zet die ploat af! Fucking idioot!’? [naar artikel]
Tourist LeMC zet zijn schouders onder 11.11.11. Als eerste artiest ooit schreef de rapper een exclusief nummer voor de najaarscampagne van de... [naar artikel]
Vandaag gaat de STIP IT-actie van start met het campagnelied "Dromen" van de "#LikeMe"-acteurs Francisco Schuster en Lotte De Clerck. Voor het eerst krijgt de campagne tegen pesten navolging in Nederland. Ketnet-wrapper Sarah Mouhamou, MNM-dj Brahim Attaeb en Radio2-presentatrice Karolien Debecker zijn dit jaar ambassadeurs van de actie. [naar artikel]
VRT, Play Media, Mediahuis en DPG Media slaan de handen in elkaar voor een inzamelactie voor de slachtoffers van de verwoestende aardbevingen in Turkije en Syrië. Op 6 maart organiseren ze samen een dag benefietradio. Ook RTL en RTBF doen mee. Meer dan 20 artiesten nemen tegelijk een campagnelied op. [naar artikel]
© 2016 - 2023. DeKrantenkoppen.be - Disclaimer. Privacy Policy.