Alle Vlaamse Krantenkoppen. Elke minuut geupdate. Vers van de pers.
Newsmonkey

Pommelien Thijs lanceert nieuwe verkeerscampagne: ‘Het beste moet nog komen’

22/02/2024 - 12:00
"“Laat je toekomst niet stelen door je gsm”. Met deze krachtige boodschap lanceert de VRT samen met Pommelien Thijs de nieuwe bewustmakingscampagne Het beste moet nog komen. In de campagne waarschuwen ze voor de ernstige gevolgen van gsm-gebruik in het verkeer. Speciaal voor deze campagne schreef zangeres en actrice Pommelien Thijs het nummer Het beste moet nog komen en speelt ze de hoofdrol in een aangrijpende videoclip. Op VRT MAX neemt ze ook deel aan een speciale uitzending Is dit het dan waard?, waarin ze met vijf jongeren in gesprek gaat over het belang van verkeersveiligheid. Samenwerking met Vlaamse Overheid De campagne is een gezamenlijk initiatief van VRT en het Departement Mobiliteit en Openbare Werken om jongeren bewust te maken over de gevaren van het gebruik van een gsm in het verkeer. Onderzoek toont aan dat 1 op 3 jongeren tussen 18 en 34 jaar al eens een berichtje leest of verstuurt op de fiets. Slechts 12 procent van alle bestuurders maakt nooit gebruik van (een functie van) hun gsm tijdens het rijden. Reminder voor veel mensen Pommelien Thijs benadrukt het belang van de campagne: “Iedereen weet en snapt dat een gsm niet in het verkeer thuishoort. Toch blijft het zó gemakkelijk om die keuze te maken en voorbij te gaan aan de gevaren. We hangen met z’n allen meer dan ooit vast aan onze gsm’s. Ik vond het een heel mooi idee om aandacht voor dit thema te vragen via muziek. Deze song en clip kunnen hopelijk voor veel mensen een reminder zijn van wat iets banaals als een sms versturen in het verkeer je mogelijk kan kosten.” Bekijk de videoclip hier: The post Pommelien Thijs lanceert nieuwe verkeerscampagne: ‘Het beste moet nog komen’ appeared first on Newsmonkey."

Gerelateerde krantenkoppen:

1. Pommelien Thijs lanceert nieuwe verkeerscampagne: ‘Het beste moet nog komen’ (22/02/2024 - Newsmonkey)

“Laat je toekomst niet stelen door je gsm”. Met deze krachtige boodschap lanceert de VRT samen met Pommelien Thijs de nieuwe bewustmakingscampagne Het beste moet nog komen. In de campagne waarschuwen ze voor de ernstige gevolgen van gsm-gebruik in het verkeer. Speciaal voor deze campagne schreef zangeres en actrice Pommelien Thijs het nummer Het beste moet nog komen en speelt ze de hoofdrol in een aangrijpende videoclip. Op VRT MAX neemt ze ook deel aan een speciale uitzending Is dit het dan waard?, waarin ze met vijf jongeren in gesprek gaat over het belang van verkeersveiligheid. Samenwerking met Vlaamse Overheid De campagne is een gezamenlijk initiatief van VRT en het Departement Mobiliteit en Openbare Werken om jongeren bewust te maken over de gevaren van het gebruik van een gsm in het verkeer. Onderzoek toont aan dat 1 op 3 jongeren tussen 18 en 34 jaar al eens een berichtje leest of verstuurt op de fiets. Slechts 12 procent van alle bestuurders maakt nooit gebruik van (een functie van) hun gsm tijdens het rijden. Reminder voor veel mensen Pommelien Thijs benadrukt het belang van de campagne: “Iedereen weet en snapt dat een gsm niet in het verkeer thuishoort. Toch blijft het zó gemakkelijk om die keuze te maken en voorbij te gaan aan de gevaren. We hangen met z’n allen meer dan ooit vast aan onze gsm’s. Ik vond het een heel mooi idee om aandacht voor dit thema te vragen via muziek. Deze song en clip kunnen hopelijk voor veel mensen een reminder zijn van wat iets banaals als een sms versturen in het verkeer je mogelijk kan kosten.” Bekijk de videoclip hier: The post Pommelien Thijs lanceert nieuwe verkeerscampagne: ‘Het beste moet nog komen’ appeared first on Newsmonkey. [naar artikel]


2. Pommelien Thijs: ‘Mijn vriendinnen zeggen weleens: zijn we nu met business-Pommelien aan het praten?’ (02/01/2024 - De Morgen)

[naar artikel]


3. Pommelien Thijs, grote winnaar van de MIA’s: ‘Mijn vriendinnen zeggen weleens: zijn we nu met business-Pommelien aan het praten?’ (25/01/2024 - De Morgen)

[naar artikel]


4. Pommelien Thijs, Willem De Schryver & Eliyha Altena over ‘Knokke off’: ‘Pommelien is het soort pepmiddel waar onze personages zo verslaafd aan zijn’ (06/12/2024 - Humo)

[naar artikel]


5. Pommelien Thijs lanceert nieuwe trend met diep uitgesneden broeken: “Niet iedereen zou hiermee wegkomen” (26/01/2024 - Het Belang van Limburg)

Was Pommelien Thijs (22) geen popsensatie geworden, dan kon ze modeontwerper zijn. Eentje met een groot milieubewustzijn. Op de MIA’s ging ze gekleed in een top van vinylplaten, eerder trok ze kroonkurken, zonnebloemen en peuken aan. Gerecycleerd is haar vibe. “Er werd op set wel geklaagd over de geur van die sigarettenjas.” [naar artikel]


6. Pommelien Thijs lanceert ‘Zilver’: “De single gaat over alles waar ik van wakker lig” (02/12/2022 - Het Laatste Nieuws)

Na haar zomerhit ‘Ongewoon’ en ‘Wat een idee?!’ lanceerde Pommelien Thijs (21) donderdag een nieuwe song: ‘Zilver’. En daarmee stuurt de zangeres een duidelijke boodschap de wereld in. “Oude mannen maken wetten over nieuwe vrouwenrechten. En ze zien geen kleur, dan is er ook niks meer te leren”, luidt het onder andere. [naar artikel]


7. Pommelien Thijs lanceert eigen merchandise met een twist: “We pakken het anders aan” (20/06/2024 - Het Laatste Nieuws)

Pommelien Thijs (23) heeft een verrassing in petto voor haar fans. Om aan de vraag naar merchandise te voldoen, heeft de zangeres vier ontwerpen gemaakt om de kledingstukken van haar fans te bedrukken. “Het voelde niet goed om nieuwe kleding te laten maken, dus doen we het anders”, klinkt het op haar Instagram. [naar artikel]


8. Nieuwe reeks met Pommelien Thijs exclusief op VRT MAX, ook veel nieuwe programma's op Eén en Canvas dit voorjaar: ontdek ze hier   (20/12/2022 - VRT NWS)

VRT zal komend voorjaar twee nieuwe fictiereeksen exclusief uitzenden via VRT MAX, het streamingplatform van de openbare omroep. Met "Knokke off" en "De studio's" wil de VRT vooral een jonger publiek bereiken. Daarnaast komen op Eén en Canvas een hele rist nieuwe programma's, zoals de prestigieuze reeksen "Het verhaal van Vlaanderen" en "Onze natuur". We zetten alles hier op een rijtje. [naar artikel]


9. ‘#LikeMe’ is terug, met een nieuwe cast: ‘Ik wilde niet dat mensen zich zouden inschrijven om de nieuwe Pommelien Thijs te worden’ (07/01/2025 - Humo)

[naar artikel]


10. VIDEO. Nieuwe verkeerscampagne bewijst: spijt komt altijd te laat (13/07/2018 - Het Laatste Nieuws)

Met haar nieuwe verkeerscampagne ‘Had ik maar…’ wil verkeersveiligheidsorganisatie DRIVE up Safety aantonen dat spijt altijd te laat komt. Volgens... [naar artikel]


Newspaper Krantenkoppen Favicon
Vers van de pers.
Alle Vlaamse Krantenkoppen.
Elke minuut geupdate.
De Krantenkoppen dagelijks in je mailbox?
Gratis dagelijks de krantenkoppen in je mailbox!

© 2016 - 2023. DeKrantenkoppen.be - Disclaimer. Privacy Policy.

Dagelijks de populairste artikels in je mailbox?

Je kan je op elk moment uitschrijven!