01:02 De Waalse zakenfamilie Frère investeert 100 à 200 miljoen euro in de Italiaanse koffiemachine- en capsuleproducent Caffitaly. Het is de eerste investering van NPM sinds de beursexit in 2011. [naar artikel]
De Waalse zakenfamilie Frère investeert 100 à 200 miljoen euro in de Italiaanse koffiemachine- en capsuleproducent Caffitaly. Dat schrijven De [naar artikel]
"Nespresso, what else?" George Clooney, hét reclamegezicht van het wereldwijd geluste koffiemerk, krijgt concurrentie. Het Belgische bedrijf [naar artikel]
15:53 De Nationale Portefeuillemaatschappij van de familie Frère begint exclusieve gesprekken om in het kapitaal van de Franse satellietonderneming CLS te stappen. Mogelijk gaat het om een deal van ongeveer... [naar artikel]
07:00 NPM, de holding van de familie Frère, legt de hand op de Franse groep CLS. Dat is een van de belangrijkste spelers ter wereld voor de verwerking en analyse van aardobservatiegegevens. [naar artikel]
02:00 GBL laat zich net als andere investeerders verleiden tot een belegging in de fietssector. De holding van de familie Frère koopt de snel groeiende Duitse fietsfabrikant Canyon Bicycles. [naar artikel]
09:50 NPM, het vehikel van de familie Frère schrijft voor 150 miljoen euro in op een kapitaalverhoging van de Franse groep Akka. Opvallend: dat gebeurt aan een premie van ruim 40 procent boven de slotkoers ... [naar artikel]
12:07 De familie Frère keert zichzelf een dividend van 30 miljoen euro uit over het boekjaar 2019. Met dank aan twee lucratieve deals, waaronder de verkoop van haar luchthavenwinkelketen aan Lagardère. [naar artikel]
19:59 Twee aandeelhouders van GBL vinden dat de erfgenamen van Albert Frère hun maatschappelijke verantwoordelijkheid niet opnemen. [naar artikel]
01:03 Cédric Frère, de kleinzoon van Albert Frère, wordt samen met Xavier Le Clef gedelegeerd bestuurder van de familieholding Frère-Bourgeois. [naar artikel]
20:00 De Frère-holding GBL koopt een stukje van het Zwitserse inspectie- en controlebedrijf SGS van de Duitse miljardair August von Finck. [naar artikel]
De Gezond.be-redactie zet wekelijks een product in de kijker dat jouw leven beter, makkelijker, lekkerder of mooier kan maken. Deze week: de Vivida koffie van Nespresso. De laatste jaren wordt meer en meer belang gehecht aan het effect van eten en drinken op de immuniteit. Nespresso’s Vivida koffie gaat nog een stap verder en is gemaakt voor […] Het bericht Vangst van de dag: de Vivida koffie van Nespresso verscheen eerst op Gezond.be. [naar artikel]
De handelsrechtbank van Brussel heeft een beschermingsstatuut van de koffiecapsules van het bekende merk Nespresso vernietigd. Dat schrijft ‘De Tijd’. De uitspraak zet mogelijk de deur open voor andere koffiemerken om ook capsules op de markt te brengen die in de Nespresso-machines passen. [naar artikel]
19:01 Nespresso wil tegen 2020 alleen nog 'duurzame' aluminium koffiecapsules op de markt brengen. Het gaat daarvoor in zee met mijngigant Rio Tinto. [naar artikel]
17:45 Albert Frère neemt samen met de Canadese familie Desmarais een participatie van 3 procent in Burberry. [naar artikel]
11:55 GBL heeft een participatie gekocht in Mowi, de grootste zalmproducent ter wereld. Hoe groot dat belang is en hoeveel de Frère-holding ervoor op tafel legde, is niet bekend. [naar artikel]
12:15 Sienna Capital, een onderdeel van de Frère-holding GBL, wordt hoofdaandeelhouder van Pollen, een start-up die muziekfans beloont, als ze hun vrienden warm krijgen om tickets te kopen voor een concert ... [naar artikel]
Als we door onze voorraad Nespresso-capsules zijn, moeten we ofwel naar een Nespresso-winkel in de buurt ofwel kopen we online een nieuwe doos. [naar artikel]
Nespresso, de nummer één op de markt van de koffiecapsules, heeft een deal gesloten met het Australische mijnontginningsbedrijf Rio Tinto om tegen 2020 alleen nog duurzame koffiecapsules op de markt te brengen. [naar artikel]
07:18 De familie Frère haalt 580 miljoen euro op voor haar vierde Ergon-fonds. Opmerkelijk: de participatie van de Frères zakt voor het eerst onder de grens van 50 procent. [naar artikel]
Het monopolie van de bekende koffiecapsules van Nestlé, de eigenaar van Nespresso, komt steeds meer onder druk te staan. [naar artikel]
De handelsrechtbank van Brussel heeft een beschermingsstatuut van de koffiecapsules van het bekende merk Nespresso vernietigd. Dat schrijft De [naar artikel]
Om de verkoop van hun cups te stimuleren, creëert Nespresso voor hun verkopers de mogelijkheid om Nespresso-expert te worden. Wat ze daarvoor moeten doen? Op één jaar tijd 1.000 cups kopen en weer verkopen. Dat deed ook ijssalon-uitbater Marc Vangrootloon uit Sint-Truiden, maar Nespresso beweert dat hij het target niet haalde. [naar artikel]
© 2016 - 2023. DeKrantenkoppen.be - Disclaimer. Privacy Policy.