Koningin Mathilde die afslankingspillen en huidproducten aanprijst: gouden reclame voor de Italiaanse merken Pura Cambogia en Bella Vei, leek het. Alleen was het Paleis niet op de hoogte. [naar artikel]
De dieetpil lorcaserin, ook bekend onder de naam Belviq, zou weleens de oplossing kunnen zijn voor de strijd tegen obesitas. Uit recent grootschalig Amerikaans onderzoek blijkt dat dit medicijn, in tegenstelling tot gelijkaardige pillen, het risico op hartproblemen niet verhoogt. [naar artikel]
De koningin die afslankingspillen en huidproducten aanprijst: gouden reclame voor de Italiaanse merken Pure Cambogia en Bella Vei, zo leek het afgelopen weekend. Alleen was het Paleis zelf nog niet op de hoogte. Met bewerkte foto’s en valse advertenties bombardeerden de schoonheidsmerken zich tot dé reden van Mathildes rimpelloze huid en de afwezigheid van zwangerschapskilo’s. “Glasheldere inbreuk op het portretrecht.” [naar artikel]
Vrijdag wordt koningin Mathilde vijftig jaar en in juli is ze tien jaar koningin. Mathilde lijkt vanop een afstandje misschien een beetje saai. Maar als koning Filip populair is, dan is dat toch vooral dankzij haar. En volgens wie het meent te weten, heeft Mathilde het vak van vorstin geperfectioneerd. Wat maakt van haar de perfecte koningin? [naar artikel]
10:35 De Belgische tv-sector maakt een einde aan de mogelijkheid om tv-reclame door te spoelen voor wie uitgesteld kijkt. Bij Telenet gebeurt dat eind september. [naar artikel]
Gepersonaliseerde reclame op Facebook bent u al gewend, maar ook op tv zijn steeds meer advertenties specifiek aan u aangepast. Tot wel vier boodschappen per reclameblok. Als u veel verdient, krijgt u extra reclame voor de nieuwe BMW. Als u koters heeft rondlopen, reclame voor de JBC-kindercollectie. Zo werkt het. [naar artikel]
Aan reclame geen gebrek in het voetbal. Bij sommige clubs staan er sponsoren op de borst, rug, broek en zelfs kousen. Maar het kan nog gekker. [naar artikel]
‘Temptation’ Pommeline die schaamteloos reclame maakt voor bil- en lipvergrotingen, Josje Huisman die vrolijk HelloFresh aanprijst en... [naar artikel]
Het Pietenpact zit alweer in de koelkast, tot na 6 december. Dus maakt maken de Plopsa-parken in een uitnodiging voor hun Sint Weekends reclame met een heleboel échte Zwarte Pieten. “Het is vooral belangrijk dat we voor de kinderen geloofwaardig blijven”, klinkt het bij het pretpark. [naar artikel]
Het beautyconcern Estée Lauder stuurt een paar flesjes gezichtscrème naar het ruimtestation ISS voor een exclusieve fotoshoot. 128.000 dollar. Zoveel... The post Estée Lauder maakt reclame voor gezichtscrème op het ISS appeared first on Business AM. [naar artikel]
KBC maakt het app-gebruikers voortaan extra moeilijk om gepersonaliseerde reclame te ontlopen. Privacy-activisten bereiden een klacht voor. “KBC gaat hiermee Chinese bedrijven achterna.” [naar artikel]
Gert Verheyen die in een Kempens dialect praat, dat zie en hoor je niet elke dag. Toch stapte de nieuwe hoofdcoach van KV Oostende woensdag even uit zijn rol als analist. In een ludiek filmpje maakt de Hoogstratenaar reclame voor het WK-dorp in zijn thuishaven Hoogstraten. [naar artikel]
Koningin Mathilde houdt van Belgische mode, maar tijdens een bezoek aan de Jordaanse koningin Rania stemde ze haar outfit af op het land. Ze koos voor een roodwitte jurk, gemaakt door lokale ambachtsvrouwen. [naar artikel]
Een zorgvuldig gedrapeerde Belgische vlag. Meer heeft koningin Mathilde niet om het lijf op de cover van Femme fatale, het nieuwe album in de Filip & Mathilde-reeks. “Mathilde is een schoon madame, dan ben je snel vertrokken”, zegt tekenaar Charel Cambré. [naar artikel]
Online influencers moeten duidelijk aangeven als ze betaald worden om een product of dienst te promoten. Dat kunnen ze doen door bijvoorbeeld de woorden reclame, advertentie of sponsoring of de hashtags #spon, #adv, #prom of #reclame te vermelden. Dat staat in een reeks aanbevelingen van de Raad voor de Reclame. [naar artikel]
Reclame moet herkenbaar zijn als reclame. Veel influencers hebben dat nog altijd niet begrepen, leert een onderzoek. “Als je zegt dat iets reclame is, swipen de mensen sneller weg.” [naar artikel]
Tijdens het WK voetbal, dat zondag van start gaat in Qatar, maakt de Nationale Loterij geen reclame voor sportweddenschappen via radio, tv en geschreven pers. Dat meldt federaal minister van Financiën Vincent Van Peteghem (CD&V) zondagmiddag. [naar artikel]
Koningin Mathilde is vandaag te gast in Mechelen. Ze bezoekt het Sociaal Huis. De koningin maakt kennis met hun project over jeugdzorg. [naar artikel]
Koning Filip (62) en koningin Mathilde (49) werken momenteel hun eerste officiële bezoek aan Congo af als vorstenpaar. Een historisch moment, en dus haalt de koningin alles uit de kast om stijlvol voor de dag te komen. Keuzes die ze zelf maakt, want tijdens buitenlandse bezoeken is Mathilde haar eigen stylist. Ze kiest opvallend vaak voor recyclage, al gaat de koningin nooit de deur uit zonder de goedkeuring van één bepaalde man. Wij ontrafelen de styling-geheimen van Mathilde. “Ook koninginnen moeten geregeld zichzelf behelpen en improviseren in moeilijke omstandigheden.” [naar artikel]
KBC maakt het app-gebruikers voortaan extra moeilijk om gepersonaliseerde reclame te ontlopen. Privacy-activisten bereiden een klacht voor. "KBC gaat hiermee Chinese bedrijven achterna." [naar artikel]
De sociale mediareus Facebook gaat nu ook reclame toelaten in het chatgedeelte Messenger. Meer dan 1 miljard mensen maakt daar regelmatig gebruik van. [naar artikel]
De Belgische reclamemakers zijn hot in het buitenland en rijgen de prijzen op festivals aaneen, alleen hebben ze het moeilijk om dat in eigen land verkocht te krijgen. Daar wil Stijn Meuris iets aan veranderen in Belpub. [naar artikel]
Amper een week nadat ING een reclameadvertentie met Vlaamse ambtenaren moest terugfluiten, publiceert de bank een nieuwe opmerkelijke publireportage. Daarin maakt de financieel directeur van het universitair ziekenhuis Saint-Luc reclame voor ING. 'We zien hier geen graten in.' [naar artikel]
Het Vlaams expertisecentrum voor Alcohol en andere Drugs (VAD) betreurt dat supermarktketen Colruyt reclame maakt voor bier, terwijl experten oproepen om tijdens de coronacrisis geen reclame voor alcohol te maken. [naar artikel]
BNP Paribas Fortis maakt momenteel reclame voor een persoonlijke lening tegen 5,90 procent rente. Verkoopsargument: zo kunt u én kerstcadeautjes kopen én een reis boeken "zonder aan uw spaargeld te raken". "Gevaarlijk", vindt het Netwerk tegen Armoede. [naar artikel]
© 2016 - 2023. DeKrantenkoppen.be - Disclaimer. Privacy Policy.