Alle Vlaamse Krantenkoppen. Elke minuut geupdate. Vers van de pers.
De Morgen

N-VA wil zichzelf internationaal op de kaart zetten met nieuwe werkgroep

24/08/2016 - 16:37
"Om zichzelf internationaal beter op de kaart te zetten én om meer te wegen op het Vlaams en federaal buitenlandbeleid, heeft N-VA een interne werkgroep in het leven geroepen. 'N-VA Internationaal' heet de boreling en zijn taak is de internationale strategie van de Vlaamsnationalisten concreet gestalte te geven. Vlaams parlementslid Karl Vanlouwe, Kamerlid Peter Luykx en Europees parlementslid Sander Loones trekken de operatie."

Gerelateerde krantenkoppen:

1. N-VA start werkgroep om buitenland te informeren over ‘Belgische eigenaardigheden’ (24/08/2016 - De Standaard)

Om zichzelf internationaal beter op de kaart te zetten én om meer te wegen op het Vlaams en federaal buitenlandbeleid, heeft N-VA een interne werkgroep in het leven geroepen. N-VA Internationaal heet de boreling en zijn taak is de internationale strategie van de Vlaamsnationalisten concreet gestalte te geven. Vlaams parlementslid Karl Vanlouwe, Kamerlid Peter Luykx en Europees parlementslid Sander Loones trekken de operatie. [naar artikel]


2. Dit moet CD&V weer op de kaart zetten: lees het integrale eindrapport van de interne werkgroep (12/09/2019 - Knack)

De 12-koppige interne werkgroep van de CD&V die de verkiezingsnederlaag van 26 mei moest analyseren, heeft haar eindrapport voorgesteld. De werkgroep is erg scherp voor de kiescampagne en de partijwerking en doet een reeks aanbevelingen die de CD&V opnieuw op de kaart moeten zetten: scherper en duidelijker zijn, beter communiceren, vernieuwen en verjongen en de interne organisatie professionaliser... [naar artikel]


3. Werkgroep CD&V stelt eindrapport voor: dit moet de partij weer op de kaart zetten (12/09/2019 - Knack)

De 12-koppige interne werkgroep van de CD&V die de verkiezingsnederlaag van 26 mei moest analyseren, heeft haar eindrapport voorgesteld. De werkgroep is erg scherp voor de kiescampagne en de partijwerking en doet een reeks aanbevelingen die de CD&V opnieuw op de kaart moeten zetten: scherper en duidelijker zijn, beter communiceren, vernieuwen en verjongen en de interne organisatie professionaliser... [naar artikel]


4. Interne werkgroep CD&V stelt eindrapport voor: 'Onvoldoende vernieuwing en te veel slogans' (12/09/2019 - Knack)

De werkgroep is erg scherp voor de kiescampagne en de partijwerking en doet een reeks aanbevelingen die de CD&V opnieuw op de kaart moeten zetten: scherper en duidelijker zijn, beter communiceren, vernieuwen en verjongen en de interne organisatie professionaliseren. [naar artikel]


5. Maasmechelen trekt 800.000 euro uit om zichzelf op toeristische kaart te zetten (19/03/2023 - Het Belang van Limburg)

Maar liefst 800.000 euro heeft de gemeente Maasmechelen ervoor over om zichzelf op de toeristische kaart te zetten. Dinsdag bespreekt de gemeenteraad de brandingstrategie voor de gemeente. De trekkershutten aan het station van Eisden moeten daar een belangrijke rol in spelen. [naar artikel]


6. Jeugdtornooi in Aalter kiest voor vrouwelijke scheidsrechters: "Willen vrouwenvoetbal mee op de kaart zetten" (26/07/2022 - VRT NWS)

Over minder dan een maand vindt in Aalter een internationaal voetbaltornooi voor spelers onder 9 jaar plaats. Opmerkelijk, het tornooi werkt enkel met vrouwelijke scheidsrechters. Een bewuste keuze. "We willen het vrouwenvoetbal mee op de kaart zetten", zegt organisator Kenneth Vandesteene. [naar artikel]


7. Kaartse tuinkabouters roepen op tot dialoog: “Maak van de wijk Kaart geen stad!” (07/03/2020 - Gazet van Antwerpen)

Een nieuwe wijkvereniging die zichzelf ‘De Kaart Rond de Tafel’ noemt wil de wijk oproepen om het gemeentebestuur met aandrang te vragen de plannen van het Scholenproject Kaart te herzien. Ze doen dit verkleed als tuinkabouters. [naar artikel]


8. CD&V-werkgroep wil tegen half december nieuwe voorzitter (12/09/2019 - De Tijd)

12:44 De CD&V-werkgroep heeft haar evaluatie van de campagne en de verkiezingen publiek gemaakt. [naar artikel]


9. Werkgroep Mobiliteit Limburg wil dat Spartacus tram blijft en geen trambus wordt (19/03/2022 - Het Belang van Limburg)

De Werkgroep Mobiliteit Limburg heeft zaterdag actie gevoerd op het Stationsplein in Hasselt om haar eisenpakket voor de uitvoering van het Spartacusplan in zijn oorspronkelijke vorm, kracht bij te zetten. [naar artikel]


10. Politicus doopt nieuwe toeristische website, maar vooral ook zichzelf (26/09/2018 - Het Nieuwsblad)

Om Limburg nog meer op de (internationale) toeristische kaart te zetten, is dinsdag de nieuwe, viertalige website visitlimburg.be gelanceerd. De site werd letterlijk te water gelaten toen gedeputeerde Igor Philtjens (Open VLD) tijdens de voorstelling met fiets en kostuum de dieperik inging. [naar artikel]


11. Werkgroep hoopt vandaal te ontmaskeren... met fles cava (10/01/2018 - Het Nieuwsblad)

Vandalen hebben drie grote sensibiliseringsborden van de ‘Werkgroep Trage Wegen’ in Kapelle-op-den-Bos vernield. Ronan Christiaens van de Werkgroep doet een oproep om de dader(s) te vinden. “Dit moet stoppen”, zucht hij. [naar artikel]


12. Veertig meter hoge toegangspoort moet Limburg DC internationaal op de kaart zetten (29/10/2022 - Het Belang van Limburg)

Het ontwerp voor het poortgebouw van Campus Diepenbeek is klaar: een indrukwekkende cilindervormige toren. “Het is de letterlijke reflectie van de torenhoge ambities van deze site”, zegt gedeputeerde Tom Vandeput (cd&v). Het wetenschapspark krijgt met Limburg DC ook een nieuwe naam. [naar artikel]


13. De Block laat lachgasprobleem in kaart brengen (25/11/2019 - Het Belang van Limburg)

Minister van Volksgezondheid Maggie De Block (Open Vld) laat een werkgroep in kaart te brengen hoe groot het fenomeen is van jongeren die lachgas als roesmiddel gebruiken. [naar artikel]


14. Het uur van de waarheid (04/04/2019 - De Morgen)

Zouden ze het nog kunnen? Dat was de vraag die de release van de nieuwe dEUS-cd voorafging. Er werd zelfs gefluisterd dat dit internationaal de make or break-plaat zou worden. Het uur van de waarheid. Echte erkenning, of voor altijd een groep in de marge. Vrijdag is het eindelijk zover. Dan verschijnt Keep You Close, de cd die de groep weer op de kaart moet zetten. [naar artikel]


15. Brussels Airport nieuwe hoofdsponsor van marathon in Brussel (27/02/2018 - Het Belang van Limburg)

Brussels Airport is de komende drie jaar de nieuwe naamsponsor van de Brusselse marathon. Dat maakte organisator Golazo dinsdag bekend. “Als luchthaven in het hart van Europa verbindt Brussels Airport de hoofdstad van het land met de rest van de wereld en zal de luchthaven de marathon en halve marathon internationaal verder op de kaart zetten”, klonk het in een persbericht. [naar artikel]


16. Dave Sinardet: 'Magnette wordt nu opeens gezien als nieuwe Che Guevara' (21/10/2016 - Knack)

'De CETA-blokkering is de ideale manier voor de PS om zichzelf terug op de kaart te zetten als een partij die nog linkse principes heeft', zegt politicoloog Dave Sinardet. 'Vlaamse politici hebben de PS dit wapen zelf in handen gegeven.' [naar artikel]


17. CD&V lanceert werkgroep die ontgoochelende verkiezingsuitslag grondig moet evalueren (11/06/2019 - Het Laatste Nieuws)

CD&V heeft vandaag een werkgroep opgericht die de tegenvallende verkiezingen grondig moet analyseren. De werkgroep moet niet alleen de campagne... [naar artikel]


18. Tongerse loopapp Trenara wil internationaal doorbreken dankzij financiële injectie van 500.000 euro (14/08/2023 - Het Belang van Limburg)

De populaire loopapp Trenara zit al aan 60.000 abonnees en wil binnen het jaar groeien naar 125.000 gebruikers. Wat het zo apart maakt, is dat het een op en top Limburgs verhaal is, dat begon aan De Motten in Tongeren. Dankzij een injectie van 500.000 euro, ondermeer door een doorbraaklening van de LRM, de Limburgse investeringsmaatschappij hopen de vrienden Christophe Roosen en Gert Moermans Trenara internationaal op de kaart te zetten. [naar artikel]


19. Bosland brengt bijbel uit om ambities kandidaat Nationaal Park te benadrukken (22/03/2022 - Het Belang van Limburg)

In vakantiepark De Vossemeren in Lommel is vandaag de nieuwe toeristische bijbel van Bosland voorgesteld. De brochure, met een oplage van meer dan 16.000 exemplaren, moet het grootste avonturenbos van Vlaanderen extra in de kijker zetten. Bosland deed het toerisme in Noord-Limburg de afgelopen jaren 'boomen'. Attracties als Fietsen door de Bomen zetten de regio internationaal op de kaart. De Boslandgemeenten willen hun troeven de komende jaren nog extra uitspelen, en dat liefst onder de noemer van Nationaal Park. [naar artikel]


20. Interne werkgroep CD&V wil half december nieuwe voorzitter: "Partij zal anders aan politiek moeten doen" (12/09/2019 - VRT NWS)

De 12-koppige werkgroep binnen CD&V die de verkiezingsnederlaag van 26 mei moest analyseren, stelt voor om ten laatste tegen midden december een nieuwe partijvoorzitter te kiezen. Huidig voorzitter Wouter Beke is zoals verwacht geen kandidaat meer. CD&V zal de komende jaren ook op een andere manier aan politiek moeten doen en anders moeten gaan werken om relevant te blijven, stelt de werkgroep. [naar artikel]


21. NYDE in Borgloon: de naam is Deens, de kaart internationaal, verrassend en gedurfd (02/04/2019 - Het Belang van Limburg)

Op 5 december 2018 openden Martijn Kellens (22) en zijn vriendin Celine Bleys (23) in Borgloon restaurant NYDE. De naam is Deens, maar de kaart is internationaal, verrassend en gedurfd. [naar artikel]


22. Gouden Weckpot voor werkgroep WO I (01/11/2018 - Het Belang van Limburg)

Om de inzet van alle erfgoedverenigingen in Haspengouw extra in de kijker te zetten lanceerde Erfgoed Haspengouw eind vorig jaar De Gouden Weckpot. Vorige week werd de campagne afgesloten tijdens de Nacht van de Erfgoedliefhebber. Voor Heers sleepte de werkgroep WO I een weckpot in de wacht. [naar artikel]


23. PS-kopstuk Labille pleit voor een sterke PS zonder Di Rupo (16/12/2017 - VRT NWS)

Volgens ex-minister in de federale regering Jean-Pascal Labille (PS) kan PS zichzelf niet opnieuw op de kaart zetten met huidig partijvoorzitter Di Rupo. Dat zegt Labille in een interview met de krant Le Soir. Labille wil dat Paul Magnette de nieuwe voorzitter wordt van de PS. [naar artikel]


24. Influencers moeten Hasselt op de kaart zetten (23/08/2019 - Het Belang van Limburg)

Hasselt online op de kaart zetten. Dat is het opzet van de wedstrijd HasseltGewijs. De komende maanden gaat het Centrummanagement samen met de stad op zoek naar influencers, bloggers en instagrammers die Hasselt via sociale media in de kijker zetten. Originele en ludieke posts op Facebook en Instagram moeten het stadscentrum doen heropleven. [naar artikel]


Vers van de pers.
Alle Vlaamse Krantenkoppen.
Elke minuut geupdate.
De Krantenkoppen dagelijks in je mailbox?
Gratis dagelijks de krantenkoppen in je mailbox!

© 2016 - 2023. DeKrantenkoppen.be - Disclaimer. Privacy Policy.

Dagelijks de populairste artikels in je mailbox?

Je kan je op elk moment uitschrijven!