Disney plant binnenkort een opvallende koerswijziging voor hun streamingdienst Disney+. Klanten zullen daarbij de keuze hebben tussen een goedkoper abonnement met reclames, of een duurder abonnement zonder reclames. Deze nieuwe optie zou eind 2022 ingevoerd worden in de Verenigde Staten, met plannen om het in 2023 internationaal uit te breiden. Naast het uitgebreide aanbod, de […] [naar artikel]
De dames en heren van Burlesque Antwerpen brachten dit weekend ‘Pandora’s Box’, een show waarbij de dames hun eigen sexy choreografie toonden op de muziek van onder andere ‘Naughty Girl’ van Beyoncé. De burlesque dansgroep bestaat uit meer dan 150 dansers waarbij iedereen welkom is, ongeacht leeftijd en lichaamsbouw. Burlesque gaat over de kunst van het verleiden, maar met veel grandeur en humor. [naar artikel]
'Bloggen kan een pijnlijke rug opleveren. De Saoedische blogger Raif Badawi zal het binnenkort ondervinden als hij 1.000 zweepslagen krijgt.' In een opvallende campagne stelt Amnesty International de goodwill tegenover het Saoedische regime aan de kaak. [naar artikel]
Op 31 juli en op 14 augustus organiseerde de vissersclub de Zonnebaars Zwartberg hun jaarlijkse viswedstijd voor juniors en dames. Na een pauze van een jaar wegens corona mochten de jeugd en de dames opnieuw proberen om zoveel mogelijk vis te vangen op de clubvijver. [naar artikel]
Tegenwoordig heet Tim Wellens eigenlijk Tim Bollen. Vandaag reed hij al voor de negende dag op rij in de bollentrui, maar de kans is groot dat het hierna ook ophoudt. De Pyreneeën doemen op en het is maar de vraag of Wellens zich laat verleiden tot de vroege ontsnapping om zijn bergprijs te verdedigen. Wie hem in ieder geval wél kon verleiden is zijn toekomstige echtgenote Sophie. Zij kijkt met veel bewondering naar deze opvallende ‘Tour de Tim’. [naar artikel]
Het is koopjestijd voor Black Friday, maar eigenlijk proberen winkels, koffiebars of zelfs cinema’s je het hele jaar door te verleiden met allerlei ‘kortingen’ of trucjes. Ze proberen jouw financiële keuzes te beïnvloeden zonder dat je het zelf doorhebt. Consumentenpsycholoog Patrick Wessels deelt daarom vijf vaak gebruikte trucs om te voorkomen dat je te veel geld uitgeeft. [naar artikel]
Automerken bouwen natuurlijk wagens om winst te maken. Maar welke modellen leveren het meeste geld op? Het Amerikaanse financieel... [naar artikel]
Automerken bouwen natuurlijk wagens om winst te maken. Maar welke modellen leveren het meeste geld op? Het Amerikaanse financieel... [naar artikel]
De Amerikaanse internetkomiek Nigahiga (echte naam Ryan Higa) scoort met zijn nieuwste clip waarin hij reclames voor luchtvaartmaatschappijen op [naar artikel]
De tweejarige Rae Morris Coudenys uit Kortrijk kent waarschijnlijk meer automerken dan jij. dat bewijst hij in dit schattige filmpje. De kleuter [naar artikel]
Automerken veranderen geregeld van logo. KIA is het laatste merk in het rijtje. Kan jij de logo’s van de verschillende automerken uit elkaar houden? Test je kennis in deze quiz, gemaakt door de redactie van HLN Drive! [naar artikel]
Facebook zal strenger optreden tegen reclames die racistisch of discriminerend van aard zijn. Die hangen zelfs verwijdering boven het hoofd als ze... [naar artikel]
Noor Timmers van Tenkie Park is nog maar 12 jaar, maar ze combineert de meisjes 15/2 dit seizoen vlotjes met de dames 4. “Omdat haar vriendinnetjes ook al dames speelden, wou ze ook proberen”, vertelt papa Eddy. [naar artikel]
Onder Griekse zon kan het bijna niet anders dan romantisch worden. Althans dat hopen we voor de vrijgezelle dames die om het hart van Fabrizio Tzinaridis (29) zullen strijden. ‘De bachelor’ is helemaal klaar voor een nieuwe relatie en weet wat hij zoekt in een vrouw. Afwachten of hij het vindt bij een van deze kandidates. [naar artikel]
Niet iedere automobilist neemt het even nauw met de verkeersregels. Maar kun je daar iets over afleiden als je kijkt naar het merk van de wagen? Jazeker, zo blijkt uit een onderzoek van verkeersinstituut Vias en de FOD Mobiliteit en Vervoer. De eigenaars van deze automerken krijgen het vaakst een boete. [naar artikel]
De verkiezingen voor uw gemeenteraad komen heel dichtbij. Vandaag, 1 juli, start de "sperperiode". Hoe efficiënt is die wetgeving om te voorkomen dat politici met geld of cadeaus proberen kiezers te verleiden? Professor Bart Maddens heeft daar vragen bij. Hij begint met een sprookje. [naar artikel]
Niet iedere automobilist neemt het even nauw met de verkeersregels. Maar kun je daar iets over afleiden als je kijkt naar het merk van de wagen? Jazeker, zo blijkt uit een onderzoek van verkeersinstituut Vias en de FOD Mobiliteit en Vervoer. De eigenaars van deze automerken krijgen het vaakst een boete. [naar artikel]
Nadat de namen van de koppels en de mannelijke vrijgezellen eerder al gelost werden, heeft Play5 ook de vrouwelijke vrijgezellen van het kersverse seizoen van het vernieuwde ‘Temptation Island’ voorgesteld. In deze ‘Love or Leave’-editie zijn de twaalf single ladies echt op zoek naar een relatie en hopen ze een diepere connectie aan te gaan met een van de partners uit de koppels. Vinden zij de ware? Of zijn de koppels toch voor elkaar bestemd? We stellen de twaalf hoopvolle vrouwen alvast even aan u voor. [naar artikel]
Ook in Japan moest het tweejaarlijkse autosalon een beurt overslaan vanwege de coronapandemie. Maar de hoogmis voor de talrijke automerken uit het land kwam wél terug. De beurs in Tokio heeft steevast hetzelfde uitgangspunt: een vooruitblik op de toekomst. Hier zie je wat de Japanse automerken de komende tien jaar willen realiseren. HLN-mobiliteitsexpert Brecht Vanhaelewyn was erbij en geeft zijn top 5. Dit zijn de opvallendste autotrends uit Japan. [naar artikel]
Autoconstructeurs hebben een nieuwe manier gevonden om geld te verdienen: de shop in de wagen. Voertuigen die met het internet verbonden zijn, zijn ook verbonden met de kassa en zo proberen automerken je ook na de verkoop geld te laten uitgeven voor extra opties. “In België alleen al draaien wij hier enkele miljoen omzet mee.” [naar artikel]
Het was Ladies Day op de Royal Ascot paardenraces donderdag, een jaarlijks terugkerend evenement waarop welgestelde dames met elkaar wedijveren om de meest opvallende outfit, en meer specifiek: hoed. Voor deze dames zijn de paardenraces van ondergeschikt belang, voor hen gaat het om zien en gezien worden met de kunstige creaties op hun hoofd. Wij kozen de opvallendste hoofddeksels alvast uit. [naar artikel]
Lees dit artikel: Waarom is het op horloges in reclames altijd 10 na 10? In reclame voor horloges wijst de tijd nagenoeg altijd tien minuten over tien uur aan. Daarvoor zijn eerder al verschillende verklaringen naar voren geschoven, maar waarschijnlijk gaat het om een psychologisch effect op adverteerders en consumenten. Dat zeggen wetenschappers van de Eberhard Karls-Universiteit Tübingen in Duitsland. Wanneer de wijzers van een horloge het tijdstip van […] Lees dit artikel: Waarom is het op horloges in reclames altijd 10 na 10? [naar artikel]
Vijf Saoedische vrouwen zijn deze week gearresteerd. Waarom is niet helemaal duidelijk maar volgens mensenrechtengroepen wil de regering een... [naar artikel]
© 2016 - 2023. DeKrantenkoppen.be - Disclaimer. Privacy Policy.