Het Belang van Limburg

STVV-fans uiten ongenoegen in open brief: “Moeten wij uit de top zes?”

31/10/2017 - 10:54
"Het optreden van scheidsrechter Bram Van Driessche in de verloren wedstrijd tegen Club Brugge zindert nog steeds na bij de fans van STVV. Zo erg zelfs dat leden van de Truiense supportersclub Victoria in hun pen kropen en een open brief schreven. “Heeft men iets tegen STVV? Moeten wij uit de top 6?”, klinkt het verontwaardigd."

1. STVV-fans schrijven open brief aan bestuur: “Go hard or go home” (28/09/2020 - Het Belang van Limburg)

Het kansloze verlies op KV Mechelen en de povere 5 op 21 zinderen nog na bij de supporters van STVV. Met een open brief gericht aan de Truiense -of Japanse, zo u wil- bestuurskamer heeft het Supportersverbond haar ongenoegen kenbaar gemaakt over de huidige gang van zaken op Stayen. [naar artikel]

2. Supportersvereniging KRC Genk reageert verontwaardigd na vordering bondsparket in open brief (08/04/2019 - Het Belang van Limburg)

Grote verontwaardiging bij de overkoepelende supportersvereniging naar aanleiding van de mogelijke schorsing van Malinovskyi. Ze uiten hun ongenoegen in een open brief en laten ook weten dat de supporters hun ongenoegen over de gang van zaken in het stadion zullen tonen. Er komen dus acties. Hieronder kan u de volledige open brief lezen. [naar artikel]