Vlaams Belang en zijn kopstukken blijven volop investeren in propaganda op Facebook. In totaal gaat het al over meer dan 100.000 euro in één maand tijd. Dat schrijven De Standaard, Het Nieuwsblad en het Belang van Limburg. [naar artikel]
Vlaams Belang en zijn kopstukken blijven volop investeren in propaganda op Facebook. In totaal gaat het al over meer dan 100.000 euro in één maand tijd. Dat schrijven De Standaard, Het Nieuwsblad en het Belang van Limburg zaterdag. [naar artikel]
08:04 De politieke partijen gaven in 2023 6 miljoen euro uit aan politieke advertenties op Facebook en Instagram. Vlaams Belang wipt over N-VA als grootste adverteerder. [naar artikel]
Het Belang van Limburg en Ziekenhuis Oost-Limburg krijgen heel wat vragen over het coronavirus. Vanaf 14 uur kan u al uw vragen live stellen aan virologe Deborah Steensels. Post uw vraag op de Facebookpagina van Het Belang van Limburg en wij schotelen deze live voor aan dokter Steensels. [naar artikel]
Techreus Facebook heeft een belang van 10 procent genomen in het Indiase Jio Platforms. Daarvoor betaalt het Amerikaanse bedrijf 5,7 miljard... [naar artikel]
Meer dan 6.500 volgers heeft ‘Roi Philippe – Koning Filip’ op Facebook, een profiel dat heel hard zijn best doet om op de persoonlijke pagina van onze vorst te lijken. “Geen enkel lid van de koninklijke familie heeft een eigen officiële Facebookaccount”, benadrukt het paleis, dat het profiel heeft gerapporteerd, in Het Belang van Limburg. “Het enige officiële Facebookkanaal van ons koningshuis luistert naar de naam BeMonarchie.” [naar artikel]
Het lijkt wel ieder voor zich in de strijd tegen het coronavirus. Maar samen kunnen we het virus sneller stoppen en kloppen. Het Belang van Limburg en TV Limburg willen daarbij helpen, met #Limburgtegencorona. [naar artikel]
De verkiezingen zijn dan wel al enkele maanden achter de rug, toch blijven de Vlaamse partijen investeren in Facebook-advertenties. Met Vlaams Belang als duidelijke koploper. Sinds maart 2019 heeft de partij al meer dan 1,2 miljoen euro uitgegeven. De totale uitgaven van alle partijen samen zijn goed voor 2,3 miljoen euro. [naar artikel]
Wie een link heeft met Marokko of Tunesië krijgt op Facebook en Instagram geen advertenties van Vlaams Belang te zien. Wie met een diesel rondrijdt en naar MNM luistert net wel. Groen blijft dan weer weg van boksers die met een oldtimer of vorkheftruck rijden, en richt zich op mensen die met duurzame landbouw en vrijwilligerswerk bezig zijn. Het zijn enkele opmerkelijke vaststellingen, nu Facebook meer inzicht geeft in de betaalde advertenties van politieke partijen. Expert Reinout Van Zandycke legt uit waarom Vlaams Belang op MNM-luisteraars mikt, waarom N-VA nauwelijks doelgroepen specificeert en hoe ù minder politieke advertenties te zien krijgt. [naar artikel]
Vandaag worden de jaarlijkse ondernemersprijzen van Het Belang Van Limburg bekend gemaakt. De Limburgse Ondernemer van het Jaar, de Lifetime Achievement Award en de Startup van het Jaar. Het Belang Van Limburg wil hiermee haar waardering uitdrukken voor ondernemers en bedrijven die ondernemen in het belang van Limburg. [naar artikel]
Drugskartels gebruiken Facebook om huurmoordenaars te rekruteren. Instagram doet jonge gebruikers vaker aan zelfmoord denken. Facebook wordt graag gebruikt door mensensmokkelaars. Het bedrijf weet dat allemaal, en doet er nauwelijks iets aan. Voormalig Facebook-medewerker en klokkenluider Frances Haugen, die op vandaag voor de Amerikaanse Senaat getuigt, spreekt over een haatmachine die niemand no... [naar artikel]
De redacties van Het Belang van Limburg en TV Limburg mochten hoog bezoek ontvangen woensdag. Mgr. Patrick Hoogmartens bracht samen met zijn medewerkers een bezoek aan het nieuwe gebouw van Mediahuis op de Herkenrodesingel. Fieldmanager Johnny Put leidde het bezoek in goede banen. [naar artikel]
Het Belang van Limburg is jarig! Op 6 december 1879, exact 140 jaar geleden, werd de eerste editie van Het Algemeen Belang der Provincie Limburg uitgegeven. Om dat te vieren, vind je vrijdag een speciaal magazine bij je krant. Lees het hier integraal. [naar artikel]
Vlaams Belang en zijn kopstukken blijven volop investeren in propaganda op Facebook. [naar artikel]
De criminele hackers van Medusa drongen al op 17 november 2023 de server van Limburg.net binnen. Dat blijkt uit een document dat Het Belang van Limburg kon inkijken. Op 13 december kwam er dan een grote cyberaanval op de afvalintercommunale en werden alle systemen stilgelegd uit veiligheidsoverwegingen. [naar artikel]
De beslissing van Facebook en Twitter om het account van uittredend Amerikaans president Donald Trump te schorsen, doet alle alarmbellen afgaan bij extreemrechts, ook in Vlaanderen. Een stop op het verdelen van haatpropaganda via sociale media zou immers een fameuze streep door de rekening van Vlaams Belang betekenen. De partij geeft miljoenen euro’s uit aan [naar artikel]
Dinsdag 21 februari brachten 1Ad en 2Ad van de Sint-Vincentiusmiddenschool uit Lanaken een bezoek aan het Belang van Limburg. [naar artikel]
De eerste verkiezingsresultaten vanmiddag kwamen uit Tongeren en daar tekende zich meteen de algemene trend van deze verkiezingen af: een grote stijging voor Vlaams Belang. Zowel op Vlaams als federaal niveau gaat Vlaams Belang er in Limburg fors op vooruit, en verliest de N-VA met Limburgse kopstukken Zuhal Demir (federaal) en Steven Vandeput (Vlaanderen) terrein. De N-VA blijft voor Vlaams Belang wel nog de grootste partij, CD&V wordt de derde partij. [naar artikel]
#samenzomeren, dat was het evenement waarmee CD&V nog eens een evenement organiseerde. Het is de eerste partij van het land die dat doet. Zelf noemen ze het een nieuwjaarsreceptie bij de start van een nieuw politiek jaar vol nieuwe uitdagingen. “Ook in de toekomst zal CD&V de grootste partij van Limburg blijven”, klonk het vol zelfvertrouwen. [naar artikel]
Het Vlaams Belang heeft de afgelopen maand juli opnieuw het meeste uitgegeven van alle partijen aan advertenties op Facebook. Dat blijkt uit een... [naar artikel]
Het Vlaams Belang heeft de afgelopen maand juli opnieuw het meeste uitgegeven van alle partijen aan advertenties op Facebook. Dat blijkt uit een... [naar artikel]
Ook maanden na de verkiezingen blijft Vlaams Belang de advertentiemotor op Facebook voeden. De voorbije drie maanden spendeerde de partij 145.000 euro aan advertenties op Instagram en Facebook. Tellen we de uitgaven van alle andere partijen op, stranden zij op ongeveer 100.000 euro. [naar artikel]
© 2016 - 2023. DeKrantenkoppen.be - Disclaimer. Privacy Policy.