Het bekende biermerk Jupiler van AB Inbev wordt voor 5 maanden 'Belgium'. Dit is deel van een marketingcampagne ter ondersteuning van de Rode Duivels op het Wereldkampioenschap in Rusland. [naar artikel]
16:21 Zeker bij jongeren wordt Jupiler steeds minder populair. Met een grote marketingcampagne probeert eigenaar AB InBev het tij te keren. 'Het is een gedurfd plan, maar met weinig kans op slagen', zeggen ... [naar artikel]
’s Werelds grootste bierbrouwer moet van Europa 200 miljoen euro boete betalen. AB InBev hield via allerhande trucs tegen dat er Jupiler-bier uit Nederland – dat daar goedkoper wordt verkocht - aan die lagere prijzen in de Belgische winkelrekken belandde. [naar artikel]
De plaatsnaam "Leuven" op het etiket van het Stella bier is vervangen door "Belgium". Brouwerij AB Inbev wil dat Stella een internationaal bekender bier wordt. De Leuvense schepen van Horeca Johan Geleyns (CD&V) is geschrokken: "Ik had het niet zien aankomen." [naar artikel]
Ook op Twitter wordt gereageerd op het nieuws dat de merknaam Jupiler voor vijf maanden verdwijnt en tijdelijk wordt veranderd in ‘Belgium’. Brouwerij AB InBev doet dat om de Rode Duivels een hart onder de riem te steken op het WK Voetbal van komende zomer in Rusland. [naar artikel]
AB InBev gaat dit jaar in ons land 18 miljoen plastic bekers minder produceren en vervangen door 660.000 herbruikbare exemplaren. Deze laatste zullen in overleg met de organisatoren worden ingezet op festivals, in pretparken, evenementzalen en andere verkooppunten. Op 10 mei wordt het gebruik van de herbruikbare bekers afgetrapt op het festival Wild in ’t […] Het bericht AB InBev vervangt dit jaar 18 miljoen plastic bekers door 660.000 herbruikbare verscheen eerst op Metro. [naar artikel]
De merknaam Jupiler verdwijnt voor vijf maanden en wordt tijdelijk veranderd in Belgium. Brouwer AB InBev doet dat om de Rode Duivels een hart onder de riem te steken op het WK Voetbal van komende zomer in Rusland. [naar artikel]
Brouwerij AB Inbev brengt begin december een alcoholvrije versie van het bekende biermerk Jupiler op de markt. Dat maakt de bierreus dinsdag bekend. ‘Jupiler 0,0 %’ is een alcoholvrij pilsbier dat gemaakt wordt met dezelfde ingrediënten als het klassieke Jupiler-pintje. Het nieuwe non-alcoholische pilsje past in de bredere strategie van de bierreus om tegen 2025 een vijfde van het wereldwijde volume in laag en niet-alcoholhoudende bieren te realiseren. [naar artikel]
Aan de brouwerij van Jupille, waar Jupiler gebrouwen wordt, zijn alle verwijzingen naar het bekende biermerk van de gevel verwijderd. AB InBev weigert voorlopig alle commentaar, maar La Dernière Heure vernam van insiders dat het merk Jupiler in maart van de markt zou kunnen verdwijnen. Al zijn er ook nog andere scenario’s denkbaar. [naar artikel]
AB InBev gaat dit jaar in ons land 18 miljoen plastic bekers minder produceren en vervangen door 660.000 herbruikbare exemplaren. Deze laatste... [naar artikel]
Het bier van Jupiler zal tijdens het Europees kampioenschap voetbal twee maanden lang letterlijk rood kleuren. Na de campagnes in 2014 en 2016 en de naamsverandering van Jupiler naar ‘Belgium’ in 2018 gaat Jupiler nu nog een stap verder en verandert het de kleur van het bier zelf. Gedurende twee maanden kleurt een limited edition van Jupiler rood binnenin. De smaak van het bier zou daarentegen wel dezelfde blijven. De speciale EK-editie Jupiler Red zal vanaf 17 mei verkrijgbaar zijn in de winkels en de horeca. [naar artikel]
Warenhuisketen Aldi mag zijn pils Buval verkopen in blikjes die lijken op die van het AB InBev-bier Jupiler. Dat schrijft De Tijd vandaag op zijn... [naar artikel]
Biergigant AB Inbev komt met een nooit geziene promotie op Jupiler pils. In meerdere supermarkten kan je een bak Jupiler (33 cl) kopen en krijg je er de tweede gratis bij. Dat komt neer op 1,01 euro voor een liter bier. “Een slechte zaak”, vindt Marijs Geirnaert van het Vlaams expertisecentrum Alcohol en andere drugs (VAD). “De prijs is doorslaggevend als het gaat om de consumptie van alcohol.” [naar artikel]
Een gebrouwen, bruisende frisdrank met gerst, hop, appel- en citroensap. Jupiler Force is volgens brouwerijketen AB InBev een dorstlessende drank voor de volwassen man. ‘Het is ontstaan op vraag van de klant’, zegt Eric Lauwers, algemeen directeur Benelux en Frankrijk. ‘Wij geloven dan ook dat het een groot succes wordt.’ [naar artikel]
De concurrentiewaakhonden van de Europese Unie willen biergigant AB Inbev beboeten in een zaak rond machtsmisbruik op de Belgische markt. Dit ondanks pogingen van AB Inbev om de zaak in der minne te regelen. Dat meldt persagentschap Reuters op last van ingewijden. [naar artikel]
Na het voetbal heeft AB InBev met alcoholvrij bier nu ook de weg gevonden naar de festivals. De Leuvense brouwer brengt vanaf donderdag Jupiler 0.0% aan de man tijdens Rock Werchter. [naar artikel]
Carlos Brito (60) is aan zijn laatste maanden bezig als topman van AB InBev. Volgens de Britse krant 'The Financial Times' is de brouwer gestart... [naar artikel]
12:16 De Europese Commissie stelt dat bierreus AB InBev de invoer van eigen merken Jupiler en Leffe vanuit de buurlanden belemmert. [naar artikel]
Brouwerij AB Inbev brengt begin december een alcoholvrije versie van Jupiler op de markt. Dat maakte de bierreus vandaag bekend. 'Jupiler 0,0%' [naar artikel]
© 2016 - 2023. DeKrantenkoppen.be - Disclaimer. Privacy Policy.