Delhaize ziet zijn operationele winst in ons land fors dalen en komt met een nieuwe strategie. ‘Beter eten leidt tot beter leven, is nog steeds onze filosofie.’ [naar artikel]
Supermarktreus Ahold Delhaize gaat een nieuwe strategie uittekenen voor Delhaize België. Wat die zal inhouden, is nog niet duidelijk. Het Belgische luik van de groep heeft het moeilijk. Afgelopen jaar is de winst gehalveerd, zo blijkt uit de jaarcijfers. [naar artikel]
Strategie en leiderschap zijn de meest onderschatte disciplines in het wielrennen. Ploegleiders nemen de rol over van hun toprenners en dat is absoluut niet goed. Het zijn de toppers die zelf de strategie ‘moeten’ bepalen. Wout van Aert is daar perfect toe in staat maar kan dit in de ploeg van Jumbo-Visma, die op zoveel […] [naar artikel]
Na alle commotie over de aankondiging van een attractie in het thema van de populaire TikTokkers Celine en Michiel, liet Plopsa vandaag weten dat het alle projecten met influencers tijdelijk stopzet. Het park zegt geschrokken te zijn van het cyberpesten en het taalgebruik van de fans en tegenstanders van het duo. “Influencers zijn sterke merken, en sterke merken hebben fans die door het vuur gaan voor hun merk”, aldus onderzoeker Jeroen Naudts. [naar artikel]
Ahold Delhaize heeft zijn winst in het vierde kwartaal ruimschoots verdrievoudigd. Dat blijkt uit de jaarresultaten die de Nederlands-Belgische supermarktreus vandaag heeft vrijgegeven. Voor Delhaize België kondigt het supermarktbedrijf "een nieuwe strategie" aan. [naar artikel]
Ahold Delhaize heeft zijn winst in het vierde kwartaal ruimschoots verdrievoudigd. Maar in België gaat het de supermarktreus minder voor de wind. Daarom kondigt het bedrijf "een nieuwe strategie" aan. [naar artikel]
Delhaize ziet zijn operationele winst in ons land fors dalen en komt met een nieuwe strategie. “Beter eten leidt tot beter leven, is nog steeds onze filosofie.” [naar artikel]
Lees in deze blog een dagelijks overzicht van de belangrijkste korte financieel-economische nieuwsberichten uit binnen- en buitenland. The post Delhaize boekt succes met groei en franchise-strategie appeared first on Trends. [naar artikel]
Wie Sinterklaas zegt, zegt speculaas. Een verse speculaas van bij de warme bakker smaakt altijd, maar hoe zit het met de versies uit de supermarkt? Bakker Toon De Klerck van de gelijknamige bakkerij proeft 10 verschillende Sinterklaasfiguren in speculoos en haalt er de lekkerste uit. Al doet hij ook een zeer merkwaardige ontdekking. “Voor dit merk betaal je 40 procent meer, terwijl een veel goedkopere verpakking exact dezelfde speculaas bevat.” [naar artikel]
Niet alleen de medewerkers van de 128 getroffen Delhaize-filialen maken zich zorgen over de toekomst, ook heel wat trouwe klanten stellen zich vragen over de mogelijke gevolgen. Het eerste was al direct na de aankondiging duidelijk: het ene filiaal na het andere sloot de deuren uit protest. Maar wat gaat de klant nog merken eens de rust is weergekeerd? [naar artikel]
© 2016 - 2025. DeKrantenkoppen.be - Disclaimer. Privacy Policy.