Neen, het zijn geen miniwoonwarenhuizen. Wel twee bushokjes, vermomd als Ikea. Het Gentse stadsbestuur laat de twee opvallende blauwe bushokjes nu weghalen. Ze zijn in strijd met afspraken die het stadsbestuur begin 2015 met het bedrijf Clear Channel heeft gemaakt, dat verantwoordelijk is voor het straatmeubilair. [naar artikel]
Opvallend beeld aan het Gentse station Dampoort: meubelketen Ikea toverde er twee bushokjes om tot mini Ikea-winkels. Het stadsbestuur reageert furieus. [naar artikel]
Na Brussel krijgt vanaf juni 2011 ook Antwerpen een openbaar fietsuitleensysteem. Het contract daarvoor is binnengehaald door Clear Channel, dat ook Barcelona en Oslo van hippe, rode fietsen heeft voorzien. [naar artikel]
Clear Channel mag de komende tien jaar de advertentieruimtes in de Belgische treinstations beheren. Het Amerikaanse reclamebedrijf haalde de aanbesteding van de NMBS binnen, zo meldt het in een persbericht. [naar artikel]
Clear Channel mag de komende tien jaar de advertentieruimte in de Belgische treinstations beheren. Het Amerikaanse reclamebedrijf haalde de aanbesteding van de NMBS binnen. [naar artikel]
Neen, het zijn geen miniwoonwarenhuizen. Wel twee bushokjes, vermomd als Ikea. De stad Gent wil ze snel mogelijk weg. "Ze belemmeren het zicht en... [naar artikel]
Wie in de loop van de dag langs de Dampoort of de Zuid reed in Gent, heeft waarschijnlijk twee felblauwe bushokjes gezien, met het logo van Ikea erop. Maar Gent wil de hokjes weg omdat ze onveilig zouden zijn. [naar artikel]
Clear Channel, een uitbater van reclameborden in de openbare ruimte, wil voorbijgangers in Europa gaan volgen met "anonieme mobiele data". Dat moet... [naar artikel]
Op verschillende bushokjes in Hasselt en Genk hebben leden van de klimaatvereniging Extinction Rebellion de reclameboodschappen in bushokjes overplakt met een eigen flyer rond mobiliteit. [naar artikel]
Het ziet er niet goed uit voor de Australische serie ‘Neighbours’. Ondanks het feit dat de soap in het Verenigd Koninkrijk nog meer dan een miljoen kijkers trekt, haalt Channel 5 de reeks alsnog van de buis. Het Britse Channel 5 is één van de voornaamste investeerders van de soap, maar volgens hen zijn de productiekosten van de serie gewoonweg te hoog. [naar artikel]
17:25 Clear Channel mag de komende tien jaar de advertentieruimte in de Belgische treinstations beheren. Het Amerikaanse reclamebedrijf haalde de aanbesteding van de NMBS binnen. [naar artikel]
13:27 De klassieke reclamebedrijven JCDecaux en Clear Channel gaan hun onlinecollega’s achterna. Buitenreclamepanelen boek je vandaag even makkelijk als een banner op een website. Ook als consument. [naar artikel]
07:47 Dat is een gevolg van een rechterlijke uitspraak in beroep na een klacht door JC Decaux tegen Publifer, een joint venture tussen concurrent Clear Channel en NMBS. [naar artikel]
01:04 IKEA vermindert het kapitaal van zijn Belgische dochter IKEA Service Center met 5,3 miljard euro. De Zweedse meubelreus maakte via het vehikel gebruik van de notionele intrestaftrek, die veel minder i... [naar artikel]
Na de metalen, de betonnen en de glazen verschijnen de nieuwste stalen bushokjes langzaam in het straatbeeld. Met deze vandalismebestendige exemplaren hopen De Lijn en de gemeenten jaarlijks zo’n 100.000 euro te besparen op de herstelling van stukgeslagen glazen wanden. Want dat gebeurt helaas steeds vaker. In Scherpenheuvel bijvoorbeeld al meer dan 25 keer. Vlaanderen telt in totaal zo’n 11.000 bushokjes. [naar artikel]
De politie van de zone Demerdal DSZ (Diest – Scherpenheuvel-Zichem) en het stadsbestuur van Scherpenheuvel-Zichem doen een oproep naar de bewoners in de buurt van bushokjes om waakzaam te zijn. Dat gebeurt naar aanleiding van recent vandalisme aan de bushokjes. [naar artikel]
Neen, het zijn geen miniwoonwarenhuizen. Wel twee bushokjes, vermomd als Ikea. De stad Gent wil ze snel mogelijk weg. "Ze belemmeren het zicht en leiden af", aldus een boze schepen Filip Watteeuw (Groen). Clear Channel krijgt nu een paar uur de tijd. [naar artikel]
Lees dit artikel: Het ‘IKEA-effect’: het succes achter IKEA Heeft IKEA zijn succes vooral te danken aan de gekende Zweedse gehaktballetjes? Hét grote geheim achter hun succes ligt aan het feit dat je achteraf zelf nog je meubelen in elkaar moet vijzen – of toch voor wie daarin slaagt. Kan je het moeilijk geloven? Er zit meer gedragspsychologie in het ‘IKEA-effect’ dan je denkt. […] Lees dit artikel: Het ‘IKEA-effect’: het succes achter IKEA [naar artikel]
In de Gentse deelgemeente Sint-Denijs-Westrem werd het woonwarenhuis Ikea een tijdlang ontruimd na een stroompanne. Kort na openingstijd rond 10 [naar artikel]
The utilities and street furniture installer Socalim from Houthalen-Helchteren is tapping into a new area of activity. As a subcontractor to the out-of-home advertising agency Clear Channel, the Limburg-based company will soon play its part in the digitalisation of advertising panels. [naar artikel]
Bas en zijn vriendin Justien ontdekten na een dagje shoppen in de Gentse vestiging van IKEA dat ze per ongeluk een aardappelschiller en zakklemmen meegenomen hadden zonder te betalen. Ze deelden dit onmiddellijk op de Facebook-pagina van de winkel én kregen ook reactie van IKEA zelf. Goed nieuws: ze mochten hun ‘gestolen’ goederen gratis en voor niets houden omdat ze zo eerlijk geweest waren! [naar artikel]
De grote aanbieders van aanplakborden en reclamepanelen JCDecaux, Clear Channel en Belgian Posters pleiten net als de Belgische tv-zenders voor zelfregulering in plaats van een verbod op gokreclame. Ze willen met de overheid praten over de voorstellen. [naar artikel]
© 2016 - 2023. DeKrantenkoppen.be - Disclaimer. Privacy Policy.