Het Franse lingeriemerk Etam lanceert komende week hun eerste genderneutrale collectie. Het idee van de collectie is dat die “op iedereen en alles” gericht is. [naar artikel]
Na H&M omarmt nu ook ASOS ‘modest fashion’. Zo schakelde de online kledingwinkel een moslima in om de nieuwe collectie met hijabs en jurkjes te promoten. The Verona Collection, eerder enkel beschikbaar in de Verenigde Staten, werd opgericht door fotografe Lisa Vogl en modeontwerperster Alaa Ammuss, die nooit gepaste fashionkledij kon vinden aan een degelijke […] Het bericht ASOS lanceert ‘modest fashion’-collectie verscheen eerst op Metro. [naar artikel]
Kledingketen Zara lanceert op 4 maart een eerste vaste collectie haarverzorging. De lijn, ontworpen in samenwerking met de Britse haarstylist Guido Palau, zal zes producten omvatten. [naar artikel]
De Zweedse modeketen H&M heeft een nieuwe collectie, genaamd Denim United, die volledig uniseks is. De acht denimstukken moeten de kloof tussen [naar artikel]
De Ierse prijsbreker lanceert een Game of Thrones collectie huisdecoratie en kleding. Van een Hodor-deurstopper tot een richtingspijl naar Winterfell. [naar artikel]
Een trouwjurk draag je vaak maar één keer op die ene bijzondere dag en dan nooit meer. Daar wil & Other Stories komaf mee maken en daarom lanceert het label zijn eerste trouwcollectie. Ook aan de bruidsmeisjes werd gedacht. [naar artikel]
Het bekende Belgische model Amelie Lens lanceert een eigen capsulecollectie in samenwerking met het label Friday, onderdeel van het Belgische merk CKS. De collectie bestaat uit 21 minimalistische stuks, volledig in het zwart gehuld. [naar artikel]
De Nederlandse lingerieketen Hunkemöller brengt een duurzame collectie uit. De ‘Rose’ collectie is onderdeel van het ‘Together Tomorrow’ project, dat alle milieuvriendelijke en ecologische initiatieven van het bedrijf samenbrengt. [naar artikel]
De Zweedse modeketen & Other Stories, onderdeel van de H&M Group, lanceert een eerste capsulecollectie voor volwassen vrouwen en hun dochters. Meisjes van anderhalf tot acht jaar kunnen zich in zomerse ontwerpen hullen. [naar artikel]
Nadat in de jaren 80 de eerste zwarte Barbie verscheen, vindt moederbedrijf Mattel het nu tijd voor nog meer diversiteit. Voor Black History Month brengt het Barbie-poppen uit in alle tinten. De speelgoedfabrikant werkt hiervoor samen met de ontwerpster Shiona Turini. Die werkte al met de zangeres Solange Knowles en was tot voor kort modejournalist […] The post Barbie lanceert multiculturele collectie appeared first on Business AM. [naar artikel]
“Binnenkort komt er iets magisch aan.” Met zo weinig woorden kondigde Vans eind april op sociale media aan dat het een collectie lanceert die volledig in het teken staat van Harry Potter en de afdelingen van Zweinstein. Nu werd ook een eerste beeld vrijgegeven. [naar artikel]
Het Antwerpse kledingmerk Bernadette, vooral bekend om z’n fleurige ready-to-wear en vrolijke accessoires, wordt vijf. En om dat te vieren lanceert het label een bruidscollectie. [naar artikel]
De Indiase actrice Priyanka Chopra (40) zet haar eerste stappen in de beautywereld: ze brengt een collectie op de markt in samenwerking met cosmeticamerk Max Factor. “De hele collectie is gemaakt voor alle huidtinten”, aldus de ster. [naar artikel]
De Antwerpse ontwerpster, Lies Mertens, lanceert haar eerste, commerciële handtassenlijn. Ze gaat voor een elegant design dat tegelijkertijd functioneel is. Bioleder met een waterafstotende laag maakt de handtassen bestand tegen het Belgische wisselvallige weer. [naar artikel]
Meer en meer artiesten storten zich op NFT’s, ook wel non-fungible tokens genoemd. Ook de Amerikaanse rapper Snoop Dogg lanceert nu een eigen NFT-collectie. Opvallend: hij doet daarbij geen beroep op Ethereum, maar kiest voor Cardano. Voor de lancering van de NFT-collectie slaat Snoop Dogg, wiens echte naam Calvin Cordozar Broadus is, de handen in […] [naar artikel]
In volle EK-gekte lanceert Panini, het bedrijf achter de beroemde stickerboeken, een bijzondere collectie van behangpapier en wandpanelen. De prints zijn zo groot dat je er makkelijk een hele muur mee kunt bekleden. Naast voetbal sieren ook enkele fietsthema’s de muurdecoratie, allemaal met een knipoog naar het verleden. Alles wordt op maat gemaakt bij Tecnografica. [naar artikel]
Thom Browne heeft zopas zijn eerste collectie voor kinderen gelanceerd. Onder meer de grijze pakken die zo typisch zijn voor de Amerikaanse ontwerper komen nu ook in een miniversie uit. [naar artikel]
Disneyfans haal je hart maar op. Op 28 september lanceert beautymerk ColourPop immers een limited edition Disney Designer-collectie, geïnspireerd... [naar artikel]
Eind deze maand, op 22 maart, start de Ramadan, het religieuze vastenfeest dat in het teken staat van zelfreflectie. Ook modeketens laten dat niet onopgemerkt voorbij gaan. Het populaire &Other Stories lanceert een collectie die gewijd is aan deze vastenmaand. Spoiler: ze zijn lang niet alleen. [naar artikel]
Zeeman ontwikkelde samen met een bekende brildesigner een collectie luxe-zonnebrillen gemaakt van superieure materialen. Bijna identiek aan luxemerken, maar voor slechts 24,99 euro in plaats van een gemiddelde van 300 euro. De collectie is vanaf woensdag verkrijgbaar. [naar artikel]
Het Gentse breigoedlabel Wolvis heeft deze week een nieuwe collectie gelanceerd: Continuo. Voor het eerst in de geschiedenis van het merk vallen er geen sjaals te bespeuren, maar truien, polo’s en high summer tops. [naar artikel]
Beyoncé zit niet stil tijdens de pandemie. De Amerikaanse popster lanceert deze maand de langverwachte tweede collectie van haar sportmerk Ivy Park in samenwerking met Adidas. En met ‘Drip 2', zoals de extra kleurrijke collectie heet, probeert Queen B ons een antigif voor de coronablues te bieden. [naar artikel]
Na hun opzichtige sokken en de eau de parfum lanceert Zeeman nu een nieuwe SKEER-collectie. Dit doen ze voor iedereen die geen dure merkkleding nodig heeft. Zeeman werkte samen met de Rotterdamse rapper Hef Bundy. “Geluk zit niet in dure spullen.” [naar artikel]
Het Belgische handtassen- en rugzakkenmerk Kipling keert in een nieuwe collectie terug naar zijn roots. In samenwerking met Urban Outfitters lanceert het label vintage ontwerpen met een stevige knipoog naar de nineties, waar het aap-logo opnieuw centraal staat. [naar artikel]
© 2016 - 2023. DeKrantenkoppen.be - Disclaimer. Privacy Policy.