Apple, Google en Microsoft zijn de meest waardevolle merken ter wereld. Dat blijkt uit een ranglijst van het marktonderzoekbureau Interbrand. De... [naar artikel]
Coca-Cola is na dertien jaar niet langer het meest waardevolle merk. Het drankje wordt door Apple en Google ingehaald. Technologiemerken domineren de Best Global Brands ranglijst 2013 van de honderd beste merken ter wereld. En neen, Belgen komen er niet aan te pas. Of toch? [naar artikel]
Lees dit artikel: Apple is meest waardevolle merk wereldwijd Technologiebedrijven Apple, Amazon en Microsoft blijven de drie meest waardevolle merken wereldwijd, zo blijkt woensdag uit het meest recente rapport van marktonderzoekbureau Interbrand. Autoconstructeur Tesla maakt een forse sprong voorwaarts en prijkt voortaan op de veertiende plek. In vergelijking met 2020 verandert er amper iets aan de top 100 met meest waardevolle merken. De enige […] Lees dit artikel: Apple is meest waardevolle merk wereldwijd [naar artikel]
Apple is ‘s werelds meest waardevolle merk, voor Amazon en Google. De merkwaarde van Apple steeg met 87 procent tot 263,4 miljard dollar, zo blijkt woensdag uit de rangschikking Brand Finance Global 500 voor 2021. [naar artikel]
Lees dit artikel: Nike blijft in sportmarketing het meest waardevolle merk Binnen de sportmarketing kroont het Amerikaanse concern Nike zich tot het meest waardevolle merk. Dat blijkt uit een rapport van het bedrijf Hookit, gebaseerd op de sociale en digitale berichtenstroom die rond merken in de sportwereld, onder meer afkomstig van atleten of organisatoren, kan worden geregistreerd. Nike gaat in de rangschikking zijn Duitse rivaal Adidas […] Lees dit artikel: Nike blijft in sportmarketing het meest waardevolle merk [naar artikel]
Coca Cola heeft in Japan Coca Cola Plus gelanceerd. Dat is een cola waar dextrine aan toegevoegd is, een natuurlijk oplosbare vezel. Coca Cola Japan beweert dat deze cola zou helpen om af te vallen. [naar artikel]
Vijf jaar lang heeft Coca-Cola er aan gewerkt, maar nu is het zover: er is een nieuw recept klaar voor Coca-Cola Zero. De variant verschilt zo zeer van zijn voorganger dat het drankje de nieuwe naam Coca-Cola No Sugar krijgt. “We hebben de smaak van de klassieke Coca-Cola nog nooit zo dicht benaderd”, zegt Roberto Mercadé, het hoofd van Coca-Cola Australië. [naar artikel]
De videoapp TikTok was vorig jaar het snelst groeiende merk wereldwijd. De waarde van het Chinese merk is meer dan verdrievoudigd, zo blijkt woensdag uit de rangschikking Brand Finance Global 500. Technologiegigant Apple blijft ’s werelds meest waardevolle merk. [naar artikel]
We waren nu juist gewoon aan Coca-Cola Zero of we moeten er weer afscheid van nemen. Om de slechte cijfers op te krikken, lanceert Coca-Cola een [naar artikel]
Lees dit artikel: Hard seltzers in opmars in België: ook Coca-Cola komt met eigen merk Coca-Cola lanceert een hard seltzer op de Belgische markt. Het gaat om bruiswater met alcohol en een smaakje. De hippe drankjes zijn immens populair in de VS en willen nu ook Europa veroveren. De Amerikaanse frisdrankreus brengt half mei Topo Chico Hard Seltzer naar de supermarkt, en deze zomer naar de horeca. Topo Chico komt […] Lees dit artikel: Hard seltzers in opmars in België: ook Coca-Cola komt met eigen merk [naar artikel]
16:30 Acht van de tien meest waardevolle merken wereldwijd komen uit de technologiewereld. Google steekt de hoofdvogel af, voor Apple en Amazon. [naar artikel]
Japan heeft er een Coca-Cola-smaakje bijgekregen. Naast de gewone Cola, Zero, Light en Life vind je er nu ook Coca-Cola Plus. Een variant op het [naar artikel]
09:50 De Amerikaanse webwinkel Amazon is het meest waardevolle merk ter wereld geworden. [naar artikel]
Coca-Cola heeft deze week in de VS een nieuwe lijn frisdranken gelanceerd. Het gaat een combinatie van Coca-Cola met koffie. Het bedrijf omschrijft het zelf als een ‘verfrissende koffie die nipt als een cola en eindigt als een koffie’. Eerder lanceerde Coca-Cola al gelijkaardige producten in andere landen, maar België lijkt voorlopig nog niet aan […] The post Coca-Cola lanceert vijf varianten met koffiesmaak in VS appeared first on Business AM. [naar artikel]
Coca-Cola zet dit jaar op de zomerfestivals meer dan ooit in op recyclage. Via de Coca-Cola-stand, die helemaal in het teken staat van recyclage en via een 100% gerecycleerde Coca-Cola riksja, die je, in ruil voor een leeg Coca-Cola-flesje, van de camping naar het festivalterrein voert. En op Pukkelpop ook voor het eerst via een nieuwe verpakking van het populaire 250ml-flesje, die de festivalbezoekers letterlijk ‘langs alle kanten’ oproept om te recycleren. [naar artikel]
21:13 Coca-Cola neemt een minderheidsbelang in het sportdrankenmerk BodyArmor, waarvan de voormalige basketbalspeler Kobe Bryant een van de eerste aandeelhouders was. Zo wil Coca-Cola de concurrentie aangaa... [naar artikel]
08:32 Het bierconcern draagt zijn belang van 54,5 procent in Coca-Cola Beverages Africa over aan The Coca-Cola Company en krijgt daarvoor 3,15 miljard dollar. [naar artikel]
© 2016 - 2023. DeKrantenkoppen.be - Disclaimer. Privacy Policy.