Het callcenter dat vragen over verkeersboetes behandelt, is overbelast. De medewerkers van de helpdesk, die door bpost uitgebaat wordt, krijgen normaal ongeveer 4.000 telefoons per dag. De laatste weken is dat aantal toegenomen tot meer dan 7.000 oproepen per dag, waardoor de wachttijden tijdelijk oplopen tot 15 à 20 minuten. Dat bevestigt de FOD Justitie. Daardoor kloppen heel wat mensen rechtstreeks bij de politie aan. [naar artikel]
Het callcenter dat vragen over verkeersboetes beantwoordt, is overbelast. De medewerkers van de helpdesk krijgen normaal ongeveer 4.000 telefoons per dag. Maar de laatste weken kregen ze meer dan 7.000 oproepen per dag, waardoor de wachttijden tijdelijk oplopen tot 15 à 20 minuten. Dat komt omdat er begin deze maand meer dan een half miljoen verkeersboetes uitgestuurd zijn. [naar artikel]
Het callcenter dat vragen over verkeersboetes behandelt, is overbelast. De medewerkers van de helpdesk, die door bpost uitgebaat wordt, krijgen normaal ongeveer 4.000 telefoons per dag. De laatste weken is dat aantal toegenomen tot meer dan 7.000 oproepen per dag, waardoor de wachttijden tijdelijk oplopen tot 15 à 20 minuten. Dat bevestigt de FOD Justitie. Daardoor kloppen heel wat mensen rechtstreeks bij de politie aan. [naar artikel]
Het callcenter dat vragen over verkeersboetes behandelt, is overbelast. De medewerkers van de helpdesk, die door bpost uitgebaat wordt, krijgen... [naar artikel]
Begin augustus stuurde de politie in een week tijd 650.000 boetes uit. Bijna dubbel zoveel als normaal, waardoor de helpdesk overspoeld wordt door telefoontjes. [naar artikel]
De klantendienst van luchtvaartmaatschappij Brussels Airlines tracht deze middag nog steeds een oplossing te vinden voor heel wat van de 63.000 passagiers die getroffen zijn door de staking van de piloten volgende week. Dat meldt het bedrijf. Het callcenter is overbelast. [naar artikel]
HasseltHet gloednieuwe systeem om verkeersboetes automatisch te innen staat twee maanden na datum nog altijd niet op punt. De afgelopen weken vielen bij duizenden Belgen verkeersboetes met een zeer krappe of zelfs al verlopen uiterste betaaldatum in de bus, op drukke dagen goed voor zo’n 1.200 bezorgde telefoons naar het callcenter. “Een gevolg van technische problemen”, geeft FOD Justitie toe. [naar artikel]
Nu verkeersboetes digitaal verstuurd en geïnd worden, via Just-on-web, bespaart de overheid jaarlijks 35 miljoen euro aan administratieve kosten. Daarnaast helpt die digitale verzending en inning de politie om, onrechtstreeks, over meer tijd en financiële middelen te beschikken. [naar artikel]
De dagen tijdens het late Krijt-tijdperk, 70 miljoen jaar geleden, duurden een half uur korter dan nu. Een jaar telde toen 372 dagen. Dat hebben... [naar artikel]
Aangezien het noodnummer 1722 voor stormschade momenteel overbelast is, wordt er in Antwerpen een afzonderlijk callcenter opgericht. Dat zegt de Brandweer Zone Antwerpen. Het callcenter is te bereiken op het nummer 03 338 13 38. Er kan ook gebruik worden gemaakt van een online formulier voor stormschade op www.antwerpen.be/nl/eloket/stormschade. De Antwerpse brandweer krijgt vanochtend erg […] [naar artikel]
Sinds het allereerste corona-PV - opgesteld op 22 maart - hebben de agenten van de politiezone Lanaken-Maasmechelen tot en met zondag 10 mei 480 bekeuringen uitgeschreven. Op welgeteld 49 dagen is dat een gemiddelde van nagenoeg tien per dag. [naar artikel]
Omdat de lijnen van de huisartsenwachtpost in Turnhout afgelopen weekend overbelast waren, liet IT-mananger Tom Janssen (44) uit Merksplas zijn hart als hulpverlener spreken. [naar artikel]
Tijdens het voorbije verlengde Paasweekend hadden de agenten van de politiezone Lanaken - Maasmechelen hun handen meer dan vol. Heel wat inwoners namen een loopje met de coronamaatregelen en vlogen op de bon. In acht dagen steeg het aantal bekeuringen van 103 naar 217. [naar artikel]
De ijverigste politieagent van Europa? Die lijkt in Barcelona te werken. De bewuste agent - of het om een vrouw of een man gaat, is niet duidelijk - schreef in een jaar tijd voor zomaar even 7,5 miljoen euro aan verkeersboetes uit. Dat melden Spaanse media. [naar artikel]
De klantendienst van luchtvaartmaatschappij Brussels Airlines tracht nog steeds een oplossing te vinden voor heel wat van de 63.000 passagiers die getroffen zijn door de staking van de piloten volgende week. Dat meldt het bedrijf. Het callcenter is overbelast. De ploegen van het callcenter werden nochtans versterkt en contacteren proactief een maximumaantal klanten om hen […] Het bericht Voor veel passagiers Brussels Airlines nog geen oplossing verscheen eerst op Metro. [naar artikel]
In de eerste acht maanden van dit jaar heeft de overheid al bijna 28 miljoen euro aan onbetaalde verkeersboetes geïnd via loonbeslag of de belastingbrief. Dat is dubbel zo veel als in heel 2022, schrijft Het Nieuwsblad. Als de trend zich doorzet, zullen de inkomsten voor verkeersboetes via die weg in één jaar tijd verdrievoudigd zijn. [naar artikel]
Lees dit artikel: Verkeersboetes 9 tot 25 euro duurder Wie een verkeersovertreding begaat, moet binnenkort meer betalen. De federale regering gaat de verkeersboetes verhogen met 9 tot 25 euro. Dat schrijft De Standaard. Volgens de planning die nu op tafel ligt worden de boetes vanaf half augustus verhoogd. Concreet gaat het om kosten die gepaard gaan met het zogenaamde Crossborder-platform, een digitaal systeem dat […] Lees dit artikel: Verkeersboetes 9 tot 25 euro duurder [naar artikel]
Israël geeft momenteel iedereen het nakijken bij het vaccineren van haar inwoners tegen het coronavirus. In amper negen dagen tijd werd maar liefst een half miljoen mensen ingeënt. In geen enkel ander land ter wereld kreeg al zo een groot deel van de bevolking de prik. Hoe heeft Israël dat voor elkaar gekregen? En kunnen wij in België er iets van leren? [naar artikel]
Bij een callcenter in Sint-Truiden moeten de medewerkers op de knop ‘break’ drukken om naar het toilet te gaan. Die tijd wordt in mindering gebracht waardoor er minder tijd is voor de gebruikelijke pauze, ’s middag en in de voormiddag. De nieuwe regel is maandag ingevoerd tot ongenoegen van enkele medewerkers. [naar artikel]
In Wetteren, Lochristi, Heusden en Zaffelare werden dinsdag en woensdag een half miljoen begonia's geplukt. Vanaf donderdagochtend vormen die het bloementapijt op de Grote Markt van Brussel. [naar artikel]
De eerste dagen na de invoering van het automatisch systeem om verkeersboetes te innen, kregen veel agenten een foutmelding van de controlesoftware. Honderden pv’s - goed voor een boetebedrag van één miljoen euro - zouden daardoor onbruikbaar zijn geworden. Dat schrijft Het Laatste Nieuws zaterdag. [naar artikel]
© 2016 - 2023. DeKrantenkoppen.be - Disclaimer. Privacy Policy.