HASSELTBpost wil klanten sneller verwittigen wanneer er iets mis loopt met de verzending van een pakje. Vorig jaar ontving de ombudsdienst 4.562 klachten over de bezorging. [naar artikel]
Bpost experimenteert met de "slimme deurbel". Dat is een technologie waarmee de klant de postbode of koerier vanop afstand kan binnenlaten. Zo kunnen pakjes geleverd worden, ook al is er niemand thuis. Voor wie het meteen op een online shoppen zet: de technologie zit nog in een testfase. [naar artikel]
10:59 Bpost heeft er een nieuwe service bij. De postbodes van Bpost leveren voortaan ook je pakje bij je buurman als je niet thuis bent. [naar artikel]
Het Radio 2-programma "De inspecteur" krijgt heel wat klachten over de bereikbaarheid van de klantendienst van Bpost. Lang wachten aan de telefoon als je belt en geen antwoord op mails, klinkt het bij heel wat luisteraars. Er is ook kritiek te horen van mensen die niet geholpen worden door Bpost als hun pakje niet wordt geleverd. Het bedrijf verwijst telkens door naar de verzender maar moet ook de ontvanger helpen, zegt de ombudsdienst voor de postsector. [naar artikel]
Het is barslecht gesteld met de klantentevredenheid over Bpost. Zes op de tien Vlamingen ondervond vorig jaar problemen bij de ontvangst of verzending van brieven: werden ze niet verkeerd gebust, dan gingen ze verloren. Ook bij de bezorging van pakjes scoort Bpost minder goed dan zijn concurrenten, blijkt uit een enquête van Test Aankoop. Bpost herkent zich niet in die resultaten. [naar artikel]
De postbodes van bpost zullen vanaf 2019 niet meer dagelijks lang elke brievenbus passeren. Bpost-topman Koen Van Gerven wil de tarieven differentiëren: wie zijn brief in één dag geleverd wil hebben, moet meer betalen. Dat zegt hij in interviews met De Tijd en De Morgen. [naar artikel]
Sinterklaas en de lockdown strooien roet in de pakjesverdeling van Bpost. Per dag moeten de postbedelers nu al zo’n half miljoen pakjes rondbrengen. Een aantal dat, met de feestdagen in het vooruitzicht, alleen nog zal stijgen en nu al krijgt een deel van de klanten zijn bestelling niet thuis geleverd. Ze moeten er zelf om, aldus Bpost. Maar hoe werkt dat precies? Wat met de betaalde verzendkosten en komen straks de cadeautjes wel nog op tijd onder de kerstboom? [naar artikel]
Postbodes die zonder aan te bellen een kaartje in uw brievenbus steken terwijl u thuis op uw pakje wacht. ‘Dat kan niet’, zegt de ceo van Bpost Jean-Paul Van Avermaet op Radio 2. ‘We zullen dat streng aanpakken.’ [naar artikel]
Webwinkel Zalando is in België met een proefproject gestart waarbij je kort voor de levering van je pakje nog kan aangeven dat het elders geleverd moet worden. Moet je bijvoorbeeld nog snel boodschappen doen, maar moet je pakje nog geleverd worden? Dan kan je via je smartphone de locatie doorgeven waar de koerier je pakje mag leveren, en dat kan het park zijn, maar ook de supermarkt of een terrasje. [naar artikel]
Postbodes die zonder aan te bellen een kaartje in uw brievenbus steken terwijl u thuis op uw pakje wacht. ‘Dat kan niet’, zegt de CEO van Bpost Jean-Paul Van Avermaet op Radio 2. ‘We zullen dat streng aanpakken.’ [naar artikel]
Postbodes die zonder aan te bellen een kaartje in uw brievenbus steken terwijl u thuis op uw pakje wacht. “Dat kan niet”, zegt de ceo van Bpost Jean-Paul Van Avermaet op Radio 2. “We zullen dat streng aanpakken.” [naar artikel]
11:00 Postbedrijf Bpost levert Zalando-pakjes in huis, wanneer klanten niet thuis zijn. Ze openen hun deur vanop afstand met een slim slot. [naar artikel]
Meerdere mensen hebben een sms of e-mail ontvangen waarin ‘bpost’ meedeelt dat er een pakje niet kon geleverd worden, dat de ontvanger een prijs... [naar artikel]
Per dag moeten de postbedelers nu al zo’n half miljoen pakjes rondbrengen. Een aantal dat alleen nog zal stijgen en nu al krijgt een deel van de klanten zijn bestelling niet thuis geleverd. Ze moeten er zelf om, aldus Bpost. Maar hoe werkt dat precies? Wat met de betaalde verzendkosten en komen straks de cadeautjes wel nog op tijd onder de kerstboom? [naar artikel]
Bpost test een nieuwe dienst uit, waarbij pakjes rechtstreeks in de kofferruimte van de auto van de werknemer geleverd worden, terwijl die aan het werk is. Dat heeft het postbedrijf dinsdag bekendgemaakt. De test is volgens bpost vooral bedoeld om na te gaan hoe de klanten op deze nieuwe dienst reageren. [naar artikel]
Bpost is van plan om in heel België digitale afwezigheidsberichten in te voeren na een succesvolle test. Wanneer een klant bij de levering van zijn pakje niet thuis is, zal de postbode geen papieren afwezigheidsbericht meer achterlaten in de brievenbus. De klant krijgt dan een boodschap in zijn mailbox en in de app van My bpost, zo kondigt het bedrijf dinsdag aan. [naar artikel]
Bpost test een nieuwe dienst uit, waarbij pakjes rechtstreeks in de kofferruimte van de auto van de werknemer geleverd worden, terwijl die aan het... [naar artikel]
Bpost waarschuwt er dinsdag voor dat er valse e-mails circuleren uit naam van het bedrijf. Het gaat om mails met als onderwerp dat er een pakje verkeerd geleverd of teruggezonden werd naar de afzender. “Open de mail niet”, luidt het bij bpost. [naar artikel]
Sinterklaas en de lockdown strooien roet in de pakjesverdeling van Bpost. Per dag moeten de postbedelers nu al zo’n half miljoen pakjes rondbrengen. Een aantal dat, met de feestdagen in het vooruitzicht, alleen nog zal stijgen en nu al krijgt een deel van de klanten zijn bestelling niet thuis geleverd. Ze moeten er zelf om, aldus Bpost. Maar hoe werkt dat precies? Wat met de betaalde verzendkosten en komen straks de cadeautjes wel nog op tijd onder de kerstboom? [naar artikel]
Bpost verhoogt tijdelijk en voor het eerst haar tarieven om een pakket te verzenden tussen Black Friday en Kerstdag. Hoeveel bedraagt de toeslag? En is het goedkoper om een pakje in een van de afhaalpunten te laten bezorgen in plaats van thuis? [naar artikel]
Inwoners van Tessenderlo krijgen voortaan geen briefje meer in de brievenbus wanneer ze niet thuis zijn bij de levering van een pakje. In de plaats daarvan krijgen ze een e-mail. Met het nieuwe testproject wil bpost inzetten op een duurzamer leveringsproces. [naar artikel]
Bpost gaat nog niet meteen op grote schaal pakjes leveren in autokoffers. Een test rond het concept verliep goed en de reacties van de gebruikers waren positief, "maar de markt is nog niet matuur genoeg", zo zegt het postbedrijf. [naar artikel]
Een maaltijdbox binnen in huis laten leveren als je niet thuis bent. Foodbag test het uit in Antwerpen. Je moet wel eerst een slim slot installeren dat vanop afstand kan geopend worden. Eens het pakket er is, wordt de sleutel weer gedesactiveerd. [naar artikel]
© 2016 - 2023. DeKrantenkoppen.be - Disclaimer. Privacy Policy.