19:31 Door een samenwerking met het modehuis Louis Vuitton brengt de Franse fietsenmaker Frédéric Jastrzebski zijn handgemaakte stadsfietsen naar een hoger niveau. De Louis Vuitton-fiets heeft een prijskaar... [naar artikel]
Kleding, lederwaren en accessoires had Louis Vuitton al in de collectie, nu komen daar ook fietsen bij. De exclusieve tweewielers kwamen tot stand in samenwerking met het Parijse fietsbedrijfje Maison Tamboite en zijn rijkelijk versierd met het logo van het Franse label. Een slot om zo’n Vuitton-velo vast te binden aan een paal is geen overbodige luxe, aangezien het basismodel 22.000 (!) euro kost. [naar artikel]
Het Franse modehuis Louis Vuitton heeft al kleding, hand- en reistassen in het gamma en voegt er nu ook luxueuze geurkaarsen aan toe. [naar artikel]
Stijlvol door de regen ploeteren? Ook dat doen we tegenwoordig in stijl, dachten ze bij Louis Vuitton. Het modehuis brengt een collectie... [naar artikel]
Niet modestad Antwerpen, maar de mondaine badstad Knokke wordt al voor het tweede jaar op rij in de kijker gezet door Louis Vuitton. Het modehuis... [naar artikel]
Het assortiment van Louis Vuitton was met zijn reiskoffers, handtassen en kledij al behoorlijk uitgebreid, maar het luxemerk brengt nu ook parfums op de markt. De zeven parfums zullen vanaf één september in de boetieks van het merk verkrijgbaar zijn. [naar artikel]
Wie tegenwoordig een mondmasker wil kopen, heeft oneindig veel opties. Ga je voor een bloemetjesmotief of kies je toch voor een neutrale kleur? Maar als het iets meer mag kosten, kan je vanaf 30 oktober ook een face shield kopen van Louis Vuitton. De gelaatsbescherming van modemerk Louis Vuitton is meteen een van de duurste […] Het bericht Louis Vuitton brengt peperduur face shield op de markt verscheen eerst op Metro. [naar artikel]
In tijden van corona is de trainingsbroek of sportlegging de nieuwe norm geworden in huis. En dat brengt zo zijn uitdagingen met zich mee voor de klassieke modehuizen. Louis Vuitton komt daarom aan het thuiswerken en vooral thuissporten tegemoet met een nieuwe collectie sportieve items. Zoals gewoonlijk hangt er wel een stevig prijskaartje aan vast. [naar artikel]
Een partijtje tafeltennis deze zomer en het liefst met een vleugje decadentie? Het Franse luxemerk Louis Vuitton heeft palletjes en ballen met het bekende ‘LV’-monogram ontworpen voor de fans van de sport én het label. Prijskaartje? 1.500 euro. [naar artikel]
Louis Vuitton heeft een nieuwe versie van hun oortjes uitgebracht. Hun luxe Horizon Earphones zijn nu verkrijgbaar in vijf kleuren en gaan tot wel... [naar artikel]
Fan van Knokke en Louis Vuitton? Dan is deze handtas waarschijnlijk een godsgeschenk voor jou. Louis Vuitton lanceert een nieuwe handtas als [naar artikel]
De modewereld barst vandaag van de bizarre schoenen. Denk aan de kikkerklompen van JW Anderson of de cartoonboots van MSCHF. Luxemerk Louis Vuitton springt ook op de kar. Voor 2.000 euro kan je nu paraderen met een stel nieuwe benen aan je voeten. Creepy of cool? Het internet is er nog niet uit. [naar artikel]
De omzet van LVMH is in 2019 fors gestegen, met 15 procent. Dat blijkt uit de jaarcijfers van de luxegroep achter Louis Vuitton en Moët Hennessy. LVMH, wereldleider in luxegoederen, realiseerde in 2019 een omzet van 53,7 miljard euro, 15 procent hoger dan het jaar voordien. De nettowinst klokt af op 7,17 miljard euro, een […] The post Omzet luxegroep Louis Vuitton vliegt de pan uit appeared first on Business AM. [naar artikel]
Deze zomer voor een staycation gekozen en nog op zoek naar een leuke tent om in te slapen? Dan heeft Louis Vuitton misschien wel wat je zoekt. [naar artikel]
Het luxegoederenconcern LVMH (Louis Vuitton Moët Hennessy) van Bernard Arnault schenkt 10 miljoen euro voor de strijd tegen de bosbranden in het... [naar artikel]
Breakfast at Tiffany’s en diner bij Louis Vuitton? Het kan binnenkort. Louis Vuitton opent voor het eerst een café en restaurant in Osaka, Japan. [naar artikel]
De modewereld barst vandaag van de bizarre schoenen. Denk aan de kikkerklompen van JW Anderson of de cartoonboots van MSCHF. Luxemerk Louis Vuitton springt ook op de kar. Voor 2.000 euro kan je nu paraderen met een stel nieuwe benen aan je voeten. Creepy of cool? Het internet is er nog niet uit. [naar artikel]
Louis Vuitton maakt niet alleen kleding voor mannen en vrouwen. Het Franse luxemodehuis heeft ook een uitgebreide accessoirecollectie. Daarin zitten ook een tent met een zeil vol logo’s van het label en bijpassende kampeerstoelen. Opvallen op de camping? Dat zeker, maar je moet er wel 70.000 euro voor overhebben. [naar artikel]
Lees dit artikel: Chinese honger naar luxe stuwt Louis Vuitton en Dior Na Burberry komt nu ook de Franse luxegigant LVMH, de moedergroep van Louis Vuitton, met forse groeicijfers naar buiten. Vooral de Aziatische luxeshoppers stuwen de verkoop, tot vreugde van LVMH-baas Bernard Arnault. Mode & Lederwaren (“Mode & Maroquinerieâ€), de belangrijkste divisie van LVMH, behaalde in het eerste semester een omzet van 13,9 miljard euro. Het […] Lees dit artikel: Chinese honger naar luxe stuwt Louis Vuitton en Dior [naar artikel]
Gisteren werd de damescollectie Lente/Zomer 2018 van Louis Vuitton voorgesteld in Parijs en dat trok heel wat beroemde fans (met hun Vuitton-tas... [naar artikel]
Je mag op de creatieve directeur van Louis Vuitton, Nicolas Ghesquière, vertrouwen om je handtas revolutionair te maken. Tijdens de laatste Louis... [naar artikel]
Het Franse luxelabel Louis Vuitton heeft voor het eerst een parfumlijn voor mannen op de markt gebracht. De collectie omvat vijf geuren met elk een klinkende naam. [naar artikel]
Het Franse modehuis Louis Vuitton pakt deze zomer opnieuw uit met hun ‘Knokke-bag’. Kostprijs? 3.000 euro. [naar artikel]
Op luxe staat geen leeftijd, of toch niet als het van Louis Vuitton afhangt. Voor het eerst sinds de oprichting van het merk in 1854 verschijnt er dit jaar een babycollectie en die straalt één en al luxueus comfort uit. Kasjmieren body’s en pastelkleuren: Yes, please. [naar artikel]
Een team van de Waalse zender RTL-TVI is voor een reportage geïnfiltreerd in de wereld van de luxenamaak in Turkije. Op bovenstaande beelden is te zien hoe ze een tas van Louis Vuitton kopen voor 200 euro. Normaal is de waarde van zo’n tas ongeveer 1200 euro. De verkoper overhandigt de reporter zelfs een vals echtheidscertificaat. Terug thuis bezocht het team een officiële Louis Vuitton-winkel in Brussel. Daar merkte zelfs de verkoopster niets bijzonders op toen het team de tas liet zien. [naar artikel]
© 2016 - 2023. DeKrantenkoppen.be - Disclaimer. Privacy Policy.