Telenet begint half november met televisiereclame op maat. Maar de Privacycommissie stelt zich vragen en gaat op de rem staan nog voor de eerste gerichte reclamespot is uitgezonden. [naar artikel]
Met de kathedraal van Milaan als idyllische achtergrond maakte de Britse actrice Suki Waterhouse (25) vrijdagochtend reclame voor de Britse luchtvaartmaatschappij British Airways. Ze deed dat in een papieren jurk van de hand van de beroemde modeontwerpster Zoe Bradley. Die had meer dan 100 uur nodig om het kunstwerkje te maken. [naar artikel]
01:00 Binnenkort krijgen niet alle Telenet-klanten nog dezelfde reclameblokken te zien als ze tv-kijken. De distributeur begint in november met een test voor gerichte reclame, afgestemd op het profiel van d... [naar artikel]
KBC maakt het app-gebruikers voortaan extra moeilijk om gepersonaliseerde reclame te ontlopen. Privacy-activisten bereiden een klacht voor. “KBC gaat hiermee Chinese bedrijven achterna.” [naar artikel]
TV-reclame op maat: Telenet en zenders Vier en Vijf hebben hun testfase achter de rug en rollen het concept nu uit. Opvallend genoeg wordt niet alleen uw kijk- en surfgedrag geanalyseerd. Ook wat u ‘off- line’ koopt in het warenhuis om de hoek, bepaalt welke spotjes u te zien krijgt. “De klant moet duidelijk weten wat er met zijn gegevens gebeurt. Het is niet omdat hij zwijgt, dat hij toestemt”, aldus de Privacycommissie. [naar artikel]
Telenet start binnenkort met tv-reclame op maat. Daarbij gelden vier niveaus van personalisatie, waarbij onder andere het kijk- en internetgedrag [naar artikel]
KBC maakt het app-gebruikers voortaan extra moeilijk om gepersonaliseerde reclame te ontlopen. Privacy-activisten bereiden een klacht voor. "KBC gaat hiermee Chinese bedrijven achterna." [naar artikel]
Een lange jurk tot op de grond of toch maar eentje tot halverwege de kuiten? Het vinden van de juiste lengte van een rok of jurk is niet voor iedereen even evident. En nu komt daar nog de ‘midaxi’ bij, een kruising tussen een lange en halflange jurk die tot op de enkels valt. [naar artikel]
Telenet start binnenkort met tv-reclame op maat. Daarbij gelden vier niveaus van personalisatie, waarbij onder andere het kijk- en internetgedrag [naar artikel]
Het softwarebedrijf Adobe heeft een nieuwe gadget voorgesteld: #ProjectPrimrose. Het gaat om een jurk die in geen tijd van print kan veranderen. Een technologisch meesterwerk. Het textiel is verweven met een soort van miniature schermpjes, die licht reflecteren. Op die manier is het mogelijk om verschillende patronen op de jurk te doen verschijnen. Al het materiaal dat gebruikt is voor de jurk, is bovendien duurzaam. Met één druk op de knop kan je veranderen van print. [naar artikel]
Vanaf midden november wil Telenet met ‘gerichte reclame’ starten, gebaseerd op uw persoonlijk kijkgedrag. Tenzij u daar expliciet geen toestemming voor geeft. “Inbreuk op de privacy”, reageert staatssecretaris voor Privacy Philippe De Backer (Open Vld), daarin gesteund door de Privacycommissie. [naar artikel]
Een jurk van Dorothy uit de legendarische film The wizard of Oz, teruggevonden na jarenlang zoek te zijn geweest, is het voorwerp van juridisch getouwtrek. Van wie is de jurk? En vooral: van wie is het fortuin dat ze waard is? [naar artikel]
De Amerikaanse realityster Kim Kardashian lag onder vuur omdat ze de jurk van Marilyn Monroe, die ze droeg tijdens het Met Gala in New York, beschadigd zou hebben. Maar het museum dat de jurk tentoonstelt, verduidelijkt nu dat de jurk al beschadigd was voordat Kardashian hem droeg. [naar artikel]
Gepersonaliseerde reclame op Facebook bent u al gewend, maar ook op tv zijn steeds meer advertenties specifiek aan u aangepast. Tot wel vier boodschappen per reclameblok. Als u veel verdient, krijgt u extra reclame voor de nieuwe BMW. Als u koters heeft rondlopen, reclame voor de JBC-kindercollectie. Zo werkt het. [naar artikel]
Te koud om een jurk te dragen? Niet met een midi-jurk! Van het juiste model tot de juiste styling, deze jurk is echt onmisbaar in je wintergarderobe. [naar artikel]
Reclame moet herkenbaar zijn als reclame. Veel influencers hebben dat nog altijd niet begrepen, leert een onderzoek. “Als je zegt dat iets reclame is, swipen de mensen sneller weg.” [naar artikel]
Viereneenhalf miljoen euro neertellen voor een jurk. Het is gebeurd in Los Angeles voor een jurk van filmactrice Marilyn Monroe. De Amerikaanse fimster droeg de jurk toen ze in 1962 het befaamde verjaardagsliedje zong voor president Kennedy, die op dat moment vermoedelijk ook haar minnaar was. [naar artikel]
De Nederlandse koningin Máxima verscheen dinsdagochtend in een opvallende beige jurk. De maxi-jurk met pofmouwen komt alleen niet van een dure... [naar artikel]
Angèle had een peperdure outfit van het luxehuis Chanel aangetrokken, Pommelien had een spotgoedkoop topje –?zelf gemaakt met lipjes van colablikjes. En Camille droeg een jurk met een sleep van twee meter. De Belgische artiesten haalden alles uit de kast om gezien te worden tijdens de uitreiking van de Mia’s, de Vlaamse muziekprijzen. Verslag vanaf de rode loper in Paleis 12. [naar artikel]
Online influencers moeten duidelijk aangeven als ze betaald worden om een product of dienst te promoten. Dat kunnen ze doen door bijvoorbeeld de woorden reclame, advertentie of sponsoring of de hashtags #spon, #adv, #prom of #reclame te vermelden. Dat staat in een reeks aanbevelingen van de Raad voor de Reclame. [naar artikel]
© 2016 - 2023. DeKrantenkoppen.be - Disclaimer. Privacy Policy.