In juli reed 88,3 procent van de passagierstreinen op tijd of met een vertraging tot zes minuten. De stiptheid ligt daarmee lager dan dezelfde maand in 2017, toen dat 92,2 procent van de treinen was. Volgens NMBS en Infrabel zouden ’derden’ opnieuw de uitgesproken verantwoordelijkheid dragen voor de vertragingen op het spoor in juli. Derden […] Het bericht Treinen reden minder stipt in juli verscheen eerst op Metro. [naar artikel]
In januari dit jaar reed 88,6 procent van de treinen op tijd of met een vertraging van minder dan 6 minuten. Dat is minder stipt dan in januari 2017, toen 90,7 procent van de treinen stipt reed. Dat blijkt vandaag uit cijfers van infrastructuurbeheerder Infrabel en spoormaatschappij NMBS. Ook zijn in januari dit jaar meer […] [naar artikel]
De treinen reden in maart minder stipt in vergelijking met een jaar eerder. Dat blijkt uit de gezamenlijke stiptheidscijfers die Infrabel en NMBS bekendmaakten. Ook in januari en februari ging de stiptheid erop achteruit. In maart reed 88,5 procent van de treinen stipt, wat betekent dan ze met minder dan 6 minuten vertraging in hun […] Het bericht Treinen opnieuw minder stipt verscheen eerst op Metro. [naar artikel]
De treinen rijden de jongste maanden alsmaar minder stipt, zo blijkt uit de statistieken van de NMBS en Infrabel voor oktober en november. In oktober reed 83,6 procent van de binnenlandse reizigerstreinen met minder dan zes minuten vertraging; in november was dat slechts 82,2 procent, zo blijkt. Dat zijn de laagste cijfers voor 2017. In […] [naar artikel]
Over heel 2016 reed 89,2 procent van de treinen op tijd of een vertraging van minder dan zes minuten. In 2015 was dat nog bijna 91 procent. [naar artikel]
De treinen op het Belgische spoor reden van januari tot maart opvallend minder stipt, zo blijkt uit statistieken van spoorwegbeheerder Infrabel. In het eerste kwartaal reed 85,1 procent van de treinen op hun hele traject met een vertraging van minder dan 6 minuten. [naar artikel]
Dat blijkt uit cijfers van spoorinfrastructuurbeheerder Infrabel. De stiptheid van de treinen bedroeg vorig jaar 89,2 procent. Een jaar eerder was dat nog 92,6 procent, en twee jaar geleden 93,6 procent. Met andere woorden: meer dan één trein op de tien rijdt met een vertraging van minstens zes minuten. Treinen die met minder dan zes […] The post Stiptheid treinen ging achteruit in 2022 appeared first on Knack. [naar artikel]
De stiptheid van de treinen is vorig jaar gedaald naar het laagste niveau in vijf jaar: 87,5 procent van de treinen reed op tijd of met een vertraging van minder dan 6 minuten . Er werden ook meer dan 46.000 treinen afgeschaft, een record. Dat blijkt uit cijfers van spoorinfrastructuurbeheerder Infrabel. [naar artikel]
De stiptheid van de treinen is in januari verbeterd in vergelijking met een jaar eerder. Dat blijkt uit de stiptheidscijfers van spoorwegnetbeheerder Infrabel. 92,2 procent van de treinen reed stipt of met een vertraging van maximaal 6 minuten, tegenover 90,5 procent in januari 2018. De stiptheid lag aanzienlijk hoger in de weekends (96,21 procent) dan […] Het bericht Stiptheid van treinen is verbeterd in januari verscheen eerst op Metro. [naar artikel]
Vorig jaar reed 88,3 procent van de NMBS-treinen op tijd of met een vertraging van minder dan zes minuten. Dat is een daling tegenover 2013, toen nog ging om 89,2 procent. De stiptheid van de NMBS is dus lichtjes gedaald, schrijft L’Echo. [naar artikel]
Van de binnenlandse treinen in België is in oktober 92,1 procent met minder dan 6 minuten vertraging aangekomen in het eindstation. In diezelfde maand werden in totaal 1.919 treinen deels of volledig afgeschaft. Dat blijkt uit cijfers van Infrabel. [naar artikel]
De stiptheid van de treinen is vorig jaar opnieuw onder de 90 procent gedaald. Dat blijkt uit cijfers van spoornetbeheerder Infrabel en spoorwegmaatschappij NMBS. Over heel 2016 reed 89,2 procent van de treinen op tijd of een vertraging van minder dan zes minuten. In 2015 was dat nog bijna 91 procent. [naar artikel]
De stiptheid van de binnenlandse treinen op het Belgische spoornet blijft achterop hinken tegenover 2021. In augustus kwam 91,8 procent van de treinen met maximaal zes minuten vertraging aan in Brussel of het eindstation, tegen 94,5 procent een jaar eerder. Dat blijkt vandaag uit gegevens op de opendatawebsite van spoornetbeheeder Infrabel. [naar artikel]
De treinen op het Belgische spoorwegennet reden in maart opnieuw stipter. In totaal reed vorige maand 91,6 procent van de treinen op tijd, of met een vertraging van minder dan zes minuten. De stiptheid kwam voor de vierde maand op rij boven de 90 procent uit. Dat blijkt uit cijfers van spoornetbeheerder Infrabel en spoorwegmaatschappij […] Het bericht Treinen reden in maart opnieuw stipter verscheen eerst op Metro. [naar artikel]
De treinen rijden de jongste maanden alsmaar minder stipt. Dat blijkt uit de statistieken van de NMBS en Infrabel voor oktober en november. In oktober reed 83,6 procent van de binnenlandse reizigerstreinen met minder dan zes minuten vertraging, in november was dat slechts 82,2 procent. Dat zijn de laagste cijfers van 2017. [naar artikel]
In januari dit jaar reed 88,6 procent van de treinen op tijd of met een vertraging van minder dan 6 minuten. Dat is minder stipt dan in januari... [naar artikel]
De stiptheid van de treinen is vorig jaar opnieuw onder de 90 procent gedaald. Dat blijkt uit cijfers van spoornetbeheerder Infrabel en spoorwegmaatschappij NMBS. Over heel 2016 reed 89,2 procent van de treinen op tijd of een vertraging van minder dan zes minuten. [naar artikel]
De treinen van de NMBS rijden steeds minder stipt. Vorige maand kwam 91,3 procent op tijd aan op zijn bestemming. Dat betekent met maximaal 6 minuten vertraging. Een jaar geleden lag de stiptheid op 92,8 procent. [naar artikel]
Ondanks verbeterde stiptheid, reed vorig jaar nog altijd maar 53 procent van de treinen met minder dan een minuut vertraging. [naar artikel]
Slechts 49,1 procent van de Belgische treinen reed vorig jaar op tijd, wat betekent dat ze minder dan één minuut vertraging hadden. Dat blijkt uit nooit gepubliceerde spoorcijfers waarop de krant De Tijd de hand kon leggen. [naar artikel]
Slechts 49,1 procent van de Belgische treinen reed vorig jaar op tijd, wat betekent dat ze minder dan één minuut vertraging hadden. Dat blijkt uit nooit gepubliceerde spoorcijfers waarop de krant De Tijd de hand kon leggen. [naar artikel]
© 2016 - 2023. DeKrantenkoppen.be - Disclaimer. Privacy Policy.