getty
Volledig scherm
© getty

96 banen bedreigd bij callcenter IPG Contact Solutions

Bij het callcenter IPG Contact Solutions zijn 96 banen bedreigd. Dat melden de vakbonden. De directie bevestigt dat ze een intentie tot herstructurering heeft aangekondigd omdat een belangrijk contract met telecomoperator Proximus afloopt.

3 reacties

  • Chris Matterne

    5 jaar geleden
    Laten we even duidelijk zijn: 1. Als het Proximus niet was geweest, was dit waarschijnlijk nooit in het nieuws gekomen. Media doet actief mee aan stigmatisatie van Proximus. 2. Iedereen klaagt over de slechte kwaliteit van dossierafhandeling bij Proximus. Ze hebben daar jaren geduld gehad met IPG en nu ze naar beter willen krijgen ze de schuld?! Hier wordt gewoon een smerig spelletje gespeeld.
  • adam naaktgeboren

    5 jaar geleden
    We gaan weer naar het einde jaar en ontslagen à volonté. Jobs, jobs, jobs???
  • Toetenel Sven

    5 jaar geleden
    Hier zou echt iets aan gedaan moeten worden Proximus doet constant aan outsourcing en dwingt wurgcontracten af aan lokale callcenters die natuurlijk blij zijn met zo'n grote klant tot ze merken dat de targets die ze stellen onmogelijk zijn. Zo zou je als operator elke klant binnen de 3min moeten kunnen afsluiten wat natuurlijk onmogelijk is want je bent al 3min kwijt om de klant te verifiëren nog maar voor je aan het probleem komt. En zo gaan die van het ene naar het andere callcenter