Illustratiebeeld.
Volledig scherm
Illustratiebeeld. © Shutterstock

Nooit meer naast een schreeuwend kind op het vliegtuig: in Japan kan het

Passagiers van Japan Airlines, de tweede grootste luchtvaartmaatschappij van Japan, zijn in de wolken. Want wie online zijn vliegtuigstoel reserveert, kan er nu voor kiezen om niét naast een schreeuwende baby of peuter te zitten. 

11 reacties

  • Emi Hergersberg

    5 jaar geleden
    vroeger bleven de meeste ouders met hun kinderen thuis. Nu worden kinderen overal meegesleurd op reis, op restaurant, tijdens het winkelen ... ipv hen sereniteit en de nodige rust te gunnen.
  • piet devlieger

    5 jaar geleden
    Als er een schreeuwend kind drie tot tien rijen achter je zit dan stoort het nog.
  • Paul van de velde

    5 jaar geleden
    Moesten de ouders het kind positief begeleiden om te vliegen zou het al veel schelen, maar anderen moeten er tegenwoordig maar voor zorgen en opvoeden, vanaf de geboorte reeds.
  • Dominique Hermys

    5 jaar geleden
    Niet alleen naast, maar ook achter of voor u. Ouders leren hun kinderen geen manieren meer, ze mogen roepen en schreeuwen en tieren zoveel ze willen. Achter uw zetel zitten ze te stampen.
  • Valerie Van de straete

    5 jaar geleden
    Serieus.. jullie zijn zelf nooit kind geweest ?! Dus ouders met kinderen moeten gewoon thuisblijven. Het is niet dat je op voorhand kan inschatten of je kleintje gaat huilen of niet. Verzuurde mensen!!