De Mitsubishi Outlander PHEV
Volledig scherm
PREMIUM
De Mitsubishi Outlander PHEV © William Clavey/rv

We rijden straks allemaal elektrisch, maar deze auto kan ook nog stroom leveren voor het huishouden

Geen ontkomen aan. In de toekomst moeten we elektrisch rijden. Meer zelfs: de auto van de toekomst wordt ook ingezet in het volledige energieplaatje. Mitsubishi wacht daarvoor niet op de volledig elektrische auto, maar rolt nu al een concept uit met zijn Outlander PHEV, een plug-inhybride. Of hoe je auto straks de wasmachine doet draaien.

43 reacties

  • Marc Steyaert

    4 jaar geleden
    Awel ikke ni, di gevaarlijke krengen, ontploft bij aanrijding, schieten spontaan in brand, enne 800 volt Née bedankt Marc Steyaert
  • Bert Pelgrims

    4 jaar geleden
    Wettelijk gezien mag men geen energie transporteren van en naar je woning, uitzondering is dat je via zonnepanelen wel energie op het net mag zetten maar dan moet je prosumententarief betalen, dan is het onwettig om energie van je wagen naar je woning te transporteren. Maar ze gaan daar een nieuwe belasting voor uitvinden en dan is het wel wettelijk.
  • anja byttebier

    4 jaar geleden
    ik rijd daar niet mee veel te duur om te beginnen en je kan er max een goe 4 uur tal mee rijden dan moet da spel opladen voor hoelang???????????dus zie je al op vakantie gaan met de auto.
  • Joseph Van de Perre

    4 jaar geleden
    Dat begint allemaal meer en meer naar een dictatoriaal beleid te ruiken. Doe dit doe dat niet dat mag niet. Zorg dat de mensen geld kunnen verdienen en ze zullen geld uitgeven. Nu wordt het hen afgenomen voordat ze het kunnen uitgeven
  • Peter Nols

    4 jaar geleden
    Zou het niet sneller, goedkoper, ecologischer, efficiënter en uitvoerbaarder zijn om alvorens wagens elektrisch te laten rijden, om alle woningen volledig naar elektriciteit over te schakelen. Vergeet niet dat schouwen van allesbranders, mazout en gasketels ketels vaak slechts op een paar meter van bv slaapkamerramen allerlei vuiligheid uitbraken. De uitstootnormen van het wagenpark zijn vandaag toch honderd keer beter geregeld en onder controle dan de individuele huiselijke verwarmingssysteme