getty
Volledig scherm
© getty

Fors meer klachten over energieleveranciers

De klachten over verkooppraktijken van energieleveranciers stijgen sterk, stelt de energieombudsman vast. Ook de telefonische verkoop is terug. Dat melden De Standaard, Gazet van Antwerpen en Het Nieuwsblad.

4 reacties

  • J. VAN SCHUERBEECK

    4 jaar geleden
    Ik verander regelmatig van energie leverancier. De correctste speler vind ik ENGIE. Nooit geen problemen, alles altijd perfect in orde.
  • Georges Vande Velde

    4 jaar geleden
    De GREG doet niets anders dan de consument opjagen om regelmatig een tariefcheck te doen om te zien wie de goedkoopste is ?? Dat de GREG samen met de overheden de “eenheidsprijzen” ( bij iedere leverancier hetzelfde) vastlegt , dan moet er niet maandelijks door de consument gaan zoeken wie de goedkoopste is en stoppen de onnozele reclames van de leveranciers. Vrijmaking van de markt ? Was gelijk aan veel miserie , uitgevonden door en voor .... zeker niet voor de consument !
  • Peter Tijdgad

    4 jaar geleden
    En er wordt ook serieus geprofiteerd van hun transport kosten !
  • pascal de bruycker

    4 jaar geleden
    en zo zie je maar dat de liberalisering van de energiemarkt allesbehalve rooskleurig is...Energie is een noodzakelijk gegeven en helaas is de strijd om het stuk taart groot , met alle gevolgen van dien . I.p.v. goedkoper , wordt alles duurder en onoverzichtelijker , want ook andere kosten doemen meer en meer op , allerlei heffingen en taksen...Hadden ze het niet beter gelaten zoals het was en een max.prijs opgelegd ?