© REUTERS

Kendall Jenner nieuwe gezicht Liu Jo

Het Italiaanse modehuis Liu Jo mag 25 kaarsjes uitblazen. En om die verjaardag nog een extra in de verf te zetten, komt het modehuis met een gloednieuwe campagne. De hoofdrol is daarin weggelegd voor niemand minder dan Kendall Jenner.

lla

Jenner zal een jaar lang het gezicht en de persoonlijkheid van #bornin1995 zijn, de campagne waarmee het modehuis zijn aanwezigheid in de mode-industrie wil benadrukken. Het merk creëert al jaren hedendaagse mode met slechts een doel voor ogen: vrouwen de mogelijkheid geven om altijd en overal zichzelf te zijn.

Dat het label kiest voor Jenner in hun nieuwste campagne is geen toeval. Niet alleen is het topmodel geboren in 1995, ook sluit ze qua imago feilloos aan bij het Italiaanse modehuis. “Ik was altijd al een grote fan van Liu Jo”, zegt Jenner in een exclusief interview met Harper’s Bazaar. “In hun ontwerpen staat de vrouw altijd centraal. Het merk straalt kracht uit. Ik ben dan ook verheugd om een jaar lang het gezicht te mogen zijn van de campagne.”

Hier staat ingevoegde content uit een social media netwerk dat cookies wil schrijven of uitlezen. U heeft hiervoor geen toestemming gegeven.

Hier staat ingevoegde content uit een social media netwerk dat cookies wil schrijven of uitlezen. U heeft hiervoor geen toestemming gegeven.

Aangeboden door onze partners

Hoofdpunten

Aangeboden door onze partners

Beste van Plus

Lees meer