Ook een exclusieve zeefdruk ten voordele van het Rode Kruis?

Geen inkomsten voor de jaarlijkse stickeractie van het Rode Kruis? Niet als het van Geert Noels afhangt. Hij zette een actie op poten om bedrijfsleiders te overtuigen een exclusieve zeefdruk in hun inkomhal of koffiekamer op te hangen. Daar zetten we met Business AM graag onze schouders onder.

Dat de jaarlijkse stickeractie dit jaar niet kan doorgaan, is een flinke streep door de rekening van het Rode Kruis. Ze brengt normaal gezien enkele miljoenen op.

Standaard Uitgeverij wil daar met een (online) veiling van striptekeningen op 24 juni wat aan doen, maar schakelde ook Geert Noels (Econopolis) in. Hij roept bedrijven op om een van de 500 genummerde zeefdrukken van een cartoon van striptekenaar Charel Cambré (Amoras, Suske en Wiske Junior) aan te kopen en in hun inkomhal of koffiekamer op te hangen.  “Ik ga alvast mijn netwerk aanspreken om er eentje te kopen om zo de zorgsector te steunen” liet Geert Noels weten. “Als er 500 bedrijven meedoen, hebben we 250.000 euro verzameld. En dat hoeft niet het einde te betekenen. Bij succes willen we graag nog een tweede of derde tekening aanbieden.”

Business AM zet daar als businesssite graag mee zijn schouders onder. We roepen onze surfers op om het voorbeeld van Geert Noels te volgen en ook een zeefdruk aan te kopen. Ze worden geprint op A3-formaat en verkocht aan 500 euro per exemplaar. De zeefdrukken worden bezorgd in de week van 25 mei.

Wij hebben alvast twee zeefdrukken besteld voor onze kantoren in Gent en Antwerpen. Laat u ook uw gulle hart zien? Stort dan 500 euro op het rekeningnummer van het Rode Kruis (BE 28 096 00000 9620) met de mededeling “ZEEFDRUK RODE KRUIS”.

Meer