Photo News
Volledig scherm
© Photo News

Chaos bij Brussels Airlines: geschrapte vluchten en klantendienst die tienduizenden telefoontjes krijgt

Chaos bij Brussels Airlines. Recent geboekte en betaalde vluchten voor de komende weken en maanden worden plots geschrapt of verplaatst. Wie als klant een woordje uitleg wil, raakt nergens binnen. Brussels Airlines erkent het probleem.

24 reacties

  • Eric Dens

    4 jaar geleden
    Om nog maar te zwijgen van leugens die ze dan aan de telefoon vertellen. Op 14 maart werd me een terugbetaling beloofd (op mail). Intussen beweren ze dat die terugbetaling uitgevoerd is. Ik heb alle bewijzen binnengestuurd dat dit niet zo is. Ik krijg geen enkele reactie meer. Bende oplichters.
  • Jonathan Beckers

    4 jaar geleden
    Mijn vlucht volledig geannuleerd. Mijn vlucht wordt niet meer aangeboden bij Brussel Airlines. Heb bij Tui geboekt. Alles mooi terugbetalen Dat gaan ze doen.
  • Greet Sels

    4 jaar geleden
    @Raf Peeters: Onze tickets werden al in juni vorig jaar geboekt. Hetzelfde geldt wellicht voor vele anderen, die niet “kost wat kost met het vliegtuig op vakantie willen dit jaar”. Wij vroegen dus niet om moeilijkheden en al zeker niet om vermanende vingertjes.
  • Anoniem

    4 jaar geleden
    Als je kost wat kost met verlof wil dit jaar met vliegtuig en je boekt vraag je om moei-lijkheden.
  • Sarah Schoffeniels

    4 jaar geleden
    Ik had normaal gezien gisteren een vlucht, mijn tickets waren niet uitgegeven (aldus hun website) en ik kon hun niet contacteren. De lijnen werden steeds afgebroken. Het gaat dus niet enkel om vluchten in september en oktober. Mijn vakantie die nu doorging (van 1-10 juli) is compleet in het water gevallen.