Problemen voor wie belt met vaste lijn opgelost

© BELGA

Nogal wat Proximus-abonnees die bellen met een vaste lijn hebben vanmorgen problemen ondervonden. Ze konden niet bellen of niet gebeld worden. De problemen zouden nu opgelost moeten zijn, zegt Jan Margot van Proximus.

tg

Het regende vanmorgen reacties op sociale media. Sommige klanten konden niet meer bellen via de vast lijn.

“Een technisch probleem”, zegt Jan Margot van Proximus. “We zijn ons netwerk aan het moderniseren. Een deel van de klanten die al via Voice over IP-technologie bellen, ondervonden tussen 9u30 en 12 uur problemen”, zegt Margot. Het gaat volgens Proximus maar om een klein percentage van abonnees. Toch bleven de boze reacties niet uit.

“Het ging vaak om zelfstandigen, die zich konden behelpen met de gsm. Want de meeste abonnees die privé nog via vaste lijnen bellen, doen dat vooral in het weekend en na 17 uur wanneer ze gratis bellen”, zegt Margot. De problemen zijn intussen opgelost.

Aangeboden door onze partners

Hoofdpunten

Aangeboden door onze partners

Beste van Plus

Lees meer

Meest Gelezen