Aldi
Volledig scherm
© Aldi

Timing of toeval? 'Koeken troef' duikt op in Aldi-folder

Timing is alles. Op de nieuwe reclamefolder van Aldi heeft de Sint peperkoek vast alsof het speelkaarten zijn. 'Koeken troef!', staat erboven. En laat dat nu net de naam zijn van het productiehuis van Bart De Pauw.

15 reacties

  • jan boden

    6 jaar geleden
    Ergens kun je het wel bestempelen als speels en flirterig.
  • vicky vanderweyen

    6 jaar geleden
    Hoop dat heel die heisa vlug stopt achter alles wordt er iets gezocht.Genoeg is genoeg!
  • Wendy Steegmans

    6 jaar geleden
    Bij ons werd deze pagina van de aldi afgescheurd,voor ze hem in de brievenbus deden. Ik vond het al raar. Zelf zou ik de link niet gelegd hebben... Het is gewoon reclame. Waar zijn de mensen toch mee bezig....
  • Peeters Francis

    6 jaar geleden
    Sommigen zoeken tegenwoordig achter alles iets, wat is nu het probleem met de folder van Aldi die al ruim 3 weken via de pc te lezen is.
  • Yvan Lissens

    6 jaar geleden
    Gaat iedereen zijn reclame of slogan nu eerst met het vergrootglas moeten uitpluizen? Spijkers zoeken op laag water noem ik dat.