Negen op de tien bevraagden stapten het afgelopen jaar toch nog eens een filiaal van hun bank binnen.
Volledig scherm
Negen op de tien bevraagden stapten het afgelopen jaar toch nog eens een filiaal van hun bank binnen. © Shutterstock

Dit vinden de Belgen van hun bank

SparenArgenta is net als vorig jaar door meer dan 34.000 bezoekers van Spaargids.be, HLN.be, demorgen.be en lesoir.be en onderzoeksbureau ivox uitgeroepen tot Bank van het Jaar. Dat de Antwerpse spaarbank in het voorjaar kampte met zware IT-problemen, waardoor online bankieren haast onmogelijk was, kon de tevredenheid duidelijk niet drukken.

38 reacties

  • Neyt Erik

    5 jaar geleden
    Vijf jaar klant nu,Nog nooit een probleem gehad,zelfs geen klein,altijd vriendelijk en correct in het kantoor,uittreksels zijn groot,en heel duidelijk,was destijds bij Fortis,en ik keer nooit meer terug.
  • Thomas Van Der Linden

    5 jaar geleden
    Geen ervaring met één van deze banken want ben al jaar en dag klant bij Kbc. Altijd al tevreden geweest over hun en ja voor kwaliteit moet je betalen.
  • Jan Van Rompaey

    5 jaar geleden
    Bij Argenta ben je een klant, een mens: geen nummer.
  • jack Coolsaet

    5 jaar geleden
    Ik sluit me aan bij de overgrote meerderheid hier; Argenta is de beste. En je wordt er behandeld als mens, niet als nummer.
  • marc werbrouck

    5 jaar geleden
    Argenta de bank met een persoonlijke service (geen videotoestanden om bepaalde zaken te bespreken). Het succes komt door het doodeenvoudig feit dat de bankiers hier nog tijd vrij maken voor de klant.En alles gratis!