De storingen bij Proximus hadden een grote impact.
Volledig scherm
De storingen bij Proximus hadden een grote impact. © EPA/Allestoringen.be

Problemen met vaste netwerk Proximus opgelost, bedrijf biedt excuses aan

UPDATEDe problemen op het vaste telefoonnetwerk van telecomoperator Proximus zijn sinds 19 uur opgelost. Dat zegt Proximus op Facebook. “Proximus volgt de situatie op de voet om zeker te zijn een volledige en kwalitatieve dienst op het vaste telefoonnetwerk te kunnen garanderen en verontschuldigt zich voor de hinder.” Door de panne waren ook de noodnummers 100, 101 en 112 onbeschikbaar in grote delen van het land. Het crisiscentrum stelde het sms-noodnummer 8112 open voor levensbedreigende situaties.

10 reacties

  • Mike Denys

    5 jaar geleden
    Wie is er verantwoordelijk voor een dergelijke situatie tov hulpdiensten met te weinig back-up? Toch geen enkele logische verklaring voor een dergelijk circus ? Bedrijven hebben vaak een SLA overeenkomst waar er timing/bedragen/oplossingen afgesproken zijn bij pannes van cruciale systemen. Blijkbaar is dit hier niet efficient toegepast.
  • Marc Spandel

    5 jaar geleden
    Grappig... proximus stuurde mij een emailtje om te vermelden dat dat er een probleem was en dat ik indoen nodig nummer 8112 moest contacteren. Proficiat voor deze melding, maar niet proficiat voor het feit dat proximus deze melding heeft gestuurd om nà dat 'het probleem' was opgelost!
  • John Rogers

    5 jaar geleden
    Proximus zou in eerste fase al vast eens beter kunnen communiceren met hun vast cliënteel om te beginnen enzoverder..
  • Dominique Hermys

    5 jaar geleden
    Het is te hopen dat er daardoor geen mensen in nood gekomen zijn.
  • Hyacintha Craeye

    5 jaar geleden
    En.....krijgen we nu ook een compensatie ????