De Fyra-treinen duiken weer op, in Italië, ruim zes jaar nadat ze in België en Nederland van het spoor werden gehaald vanwege gebreken. Vanaf 9 juni zullen de treinen, opgefrist en omgedoopt tot ETR 700, rijden tussen de steden Milaan en Ancona. Dat meldden Nederlandse media, en de aankondiging staat ook op de website van de Italiaanse spoorwegmaatschappij Trenitalia. [naar artikel]
De Fyra-treinen duiken weer op, in Italië, ruim zes jaar nadat ze in België en Nederland van het spoor werden gehaald vanwege gebreken. Vanaf 9 juni zullen de treinen, opgefrist en omgedoopt tot ETR 700, rijden tussen de Italiaanse steden Milaan en Ancona. Dat meldden Nederlandse media, en de aankondiging staat ook op de website van de Italiaanse spoorwegmaatschappij Trenitalia. [naar artikel]
De Fyra, de geflopte hogesnelheidstrein die normaal tussen Nederland en België moest sporen, zal in Italië rondrijden. De Italiaanse [naar artikel]
De Fyra-treinen duiken weer op, in Italië, ruim zes jaar nadat ze in België en Nederland van het spoor werden gehaald vanwege gebreken. Vanaf 9 juni zullen de treinen, opgefrist en omgedoopt tot ETR 700, rijden tussen de Italiaanse steden Milaan en Ancona. Dat meldden Nederlandse media, en de aankondiging staat ook op de website […] Het bericht Fyra gaat weer rijden verscheen eerst op Metro. [naar artikel]
De kans dat de Fyra ooit over het spoor zal rijden, wordt met de dag kleiner. Dat blijkt uit getuigenissen van Nederlandse parlementsleden. Voor het eerst stelt de spoortop de toekomst van de Fyra luidop in vraag. [naar artikel]
De Italiaanse spoorwegmaatschappij heeft de treinstellen gekocht. De hogesnelheidstrein zal tussen Rome, Napels en Zuid-Italië rijden. [naar artikel]
Bijna een op de vijf intercitytreinen tussen Brussel en Amsterdam komt met vertraging op het eindstation aan. De treinen op het traject kampen, zes jaar nadat de Fyra-treinen vanwege gebreken van het spoor werden gehaald, nog steeds met mankementen, zo meldt de Nederlandse openbare omroep NOS zaterdag. De trein doet er in het spoorboekje ook nog altijd een uur langer over dan de Fyra, en een lastminuteticket is ruim 7 euro duurder. [naar artikel]
Vanaf dit weekend rijden er weer intercity's tussen Roosendaal en Antwerpen. Dat heeft de NMBS beslist. De Italiaanse producent van de Fyra krijgt intussen drie maanden de tijd om de problemen met de hogesnelheids- trein op te lossen. [naar artikel]
De Nederlandse Spoorwegen willen met ingang van volgend jaar weer een intercity per uur laten rijden tussen Amsterdam en Brussel. Elke dag komen er dan zestien treinen tussen beide hoofdsteden, net als voor de mislukte introductie van de Fyra V250. [naar artikel]
Vijf jaar nadat ze in Nederland zijn uitgerangeerd, krijgen de Fyra-treinen een bestemming. Italiaanse spoorfanaten hebben de treinen gespot op het station van Napels en rijdend in de buurt van de Hitachi-fabriek in Pistoia bij Florence. De zogenoemde V250’s maken proefritten om goedgekeurd te worden voor het Italiaanse net. [naar artikel]
Door een actie van de vakbonden zullen donderdag 2 op 3 de treinen niet rijden. Dat meldt de NMBS. Ongeveer de helft van de IC-treinen en een derde van de L- en S-treinen zullen rijden. De meeste P-treinen, de treinen die enkel rijden tijdens de ochtend- en de avondspits, rijden niet. Wie toch met de trein wil reizen, moet zich op voorhand informeren. [naar artikel]
De Nederlandse spoorwegmaatschappij NS heeft nog 21 miljoen euro ontvangen van de Italiaanse treinbouwer AnsaldoBreda voor de vijf jaar geleden teruggestuurde Fyra-treinen. De betaling komt bovenop de eerder overgemaakte 125 miljoen euro. De Fyra-treinen werden gekocht voor een hogesnelheidsverbinding tussen Amsterdam en Brussel, maar na de start eind 2012 doken verschillende mankementen op. Uiteindelijk werden […] Het bericht Nederlandse spoorwegmaatschappij krijgt nog miljoenen voor Fyra verscheen eerst op Metro. [naar artikel]
De Fyra, de geflopte hogesnelheidstrein die normaal tussen Nederland en België moest sporen, zal in Italië rondrijden. [naar artikel]
De treinen van de Duitse spoorwegmaatschappij Deutsche Bahn rijden vandaag weer volgens de normale dienstregeling. Dat heeft een woordvoerster gezegd. Het treinverkeer was dagenlang verstoord door een staking van de treinbestuurdersvakbond GDL. [naar artikel]
Spoorwegmaatschappij NMBS verwacht dat vrijdag een op de drie treinen zal rijden in vergelijking met een normale vrijdag. Ze heeft voor de eerste toepassing van de minimale dienstverlening de focus gelegd op de IC-treinen, tijdens de spitsuren zal ook een aantal S- en L-treinen rijden. [naar artikel]
De nieuwe, computergestuurde seininrichting van het seinhuis van Brussel-Zuid is perfect operationeel. De treinen zullen dinsdagochtend weer zoals normaal door de Brusselse Noord-Zuidverbinding kunnen rijden. Dat melden spoornetbeheerder Infrabel en spoorwegmaatschappij NMBS. [naar artikel]
Door de stakingsacties de komende dagen bij het spoor, die vanaf maandagavond om 22 uur van start gaan, zal dinsdag maar een kwart van de treinen rijden. Woensdag zal de helft van de treinen rijden, donderdag naar verwachting ook de helft. Dat meldt spoorwegmaatschappij NMBS. [naar artikel]
© 2016 - 2023. DeKrantenkoppen.be - Disclaimer. Privacy Policy.