Studio Brussel heeft zijn marktaandeel in de periode van maart tot juni zien stijgen tot 11,5 procent bij het brede publiek (plus 12), maar moet wel Qmusic voor zich dulden, dat zelf klom tot 11,8 procent. Radio 2 blijft de grootste zender, al zag die zijn marktaandeel dalen tot 29,8 procent. Dat blijkt uit de jongste golf luistercijfers van het Centrum voor Informatie over de Media (CIM). [naar artikel]
Radio 2 blijft de grootste radiozender, Qmusic behaalt zilver. Studio Brussel maakt een opmerkelijke groei met een gestegen marktaandeel van 11,5... [naar artikel]
Radio 2 blijft met een marktaandeel van bijna 30 pct en dagelijks meer dan 1,3 miljoen luisteraars de grootste radiozender van Vlaanderen. Dat blijkt uit de jongste golf luistercijfers van het Centrum voor Informatie over de Media (CIM). Qmusic is de tweede grootste met een marktaandeel dat in de periode mei-augustus steeg van 11,8 pct naar 13,4 pct. [naar artikel]
Radio 2 blijft met een marktaandeel van bijna 30 procent en dagelijks meer dan 1,3 miljoen luisteraars de grootste radiozender van Vlaanderen. Dat... [naar artikel]
17:49 Volgens de recentste CIM-cijfers blijft Radio 2 met een marktaandeel van 31 procent de grootste radiozender van Vlaanderen. Studio Brussel en Qmusic vervolledigen de top drie. [naar artikel]
Radio 2 blijft met een marktaandeel van bijna 30% en dagelijks meer dan 1,3 miljoen luisteraars de grootste radiozender van Vlaanderen. Dat blijkt uit de jongste golf luistercijfers van het Centrum voor Informatie over de Media. Qmusic is de tweede grootste. Bij de openbare omroep bereikte Radio 1 in die periode dagelijks 600.000 luisteraars. De […] Het bericht Radio 2 blijft grootste radiozender van Vlaanderen verscheen eerst op Metro. [naar artikel]
Kleine revolutie in radiolandschap. Voor het eerst in ruim twee jaar tijd springt Qmusic over Studio Brussel en wordt zo de tweede grootste Vlaamse... [naar artikel]
Radio 2 haalt een marktaandeel van 28,3 procent en blijft daarmee afgetekend de marktleider in Vlaanderen. Qmusic klokt af op een marktaandeel van 12,7 procent en de andere commerciële radio, Joe, is met 11,1 procent de derde grootste zender. Dat blijkt uit de luistercijfers van het Centrum voor Informatie over de Media (CIM) die betrekking hebben op de periode van januari tot april 2022. [naar artikel]
De luistercijfers van het CIM zijn bekend. De resultaten zijn weinig verrassend: Radio 2 blijft de grootste, Qmusic blijft groeien en Studio Brussel daalt. [naar artikel]
Met een marktaandeel van 30,38 procent blijft Radio 2 de grootste radiozender in Vlaanderen. Q-Music is met 11,46 procent de tweede en Studio Brussel met 10,95 procent de derde zender van Vlaanderen. Dat blijkt uit de luistercijfers van het Centrum voor Informatie over de Media (CIM), die betrekking hebben op de periode van 1 januari 2019 tot en met 30 april 2019. [naar artikel]
Het Centrum voor Informatie over de Media (CIM) heeft zijn kwartaalcijfers voor de Vlaamse radiozenders weer bekendgemaakt. Radio 2 blijft in de eerste drie maanden van het jaar nog steeds de grootste zender. Maar opvallend is vooral de tuimeling die Studio Brussel maakt. Eind vorig jaar was de jongerenzender van de VRT nog de derde grootste zender. Nu is die pas op plaats zes terug te vinden, op de voet gevolgd door Nostalgie [naar artikel]
Voor het eerst moet Studio Brussel de collega's van MNM laten voorgaan in de luistercijfers. Ook Qmusic scoort beter dan de zender van Jan Van Biesen. Maar een reden om het roer om te gooien, is dit niet. "Wij hebben niet de ambitie om 15 of 20 procent marktaandeel te halen." [naar artikel]
Radio 2 is opnieuw de grootste radiozender in Vlaanderen, en vergroot nog zijn aandeel. Dat blijkt uit de nieuwste CIM-cijfers. De VRT-radionetten halen samen een stabiel marktaandeel van 62,9 procent. Qmusic is de op één na grootste. In het Franstalig landsgedeelte staat Nostalgie op kop met 15,25 procent marktaandeel. [naar artikel]
Niet Studio Brussel maar Qmusic is de grootste zender. Na Radio 2 natuurlijk, dat standvastig op kopt loopt. Dat is de grootste nieuwigheid in radioland, dat voor het eerst een nieuwe methode gebruikt om de luistercijfers te meten. [naar artikel]
Het Centrum voor informatie over de media (CIM) heeft vandaag de luistercijfers voor het najaar van 2018 bekend gemaakt. Radio 2 heerst nog steeds op eenzame hoogte, maar Studio Brussel wipt over Qmusic en wordt opnieuw de tweede grootste radiozender. [naar artikel]
Qmusic en Studio Brussel lanceren maandag allebei een nieuw radioprogramma over het coronavirus. ‘Blijf in uw kot!’ op Qmusic en ‘Café Quarantaine’ op Studio Brussel moeten zo mensen informeren over het virus en mensen in quarantaine steunen en helpen. Qmusic en VTM starten maandag samen het live-programma ‘Blijf in uw kot!’. Het programma zal van […] Het bericht Qmusic en Studio Brussel lanceren radioprogramma over coronavirus. verscheen eerst op Metro. [naar artikel]
Met een marktaandeel van 30,39 procent is Radio 2 de best beluisterde zender in het Vlaamse radiolandschap. Dat blijkt vandaag uit de nieuwe luistercijfers van het Centrum voor Informatie over Media (CIM), die via een nieuwe methodologie gemeten werden. De luistercijfers hebben betrekking op de periode van januari tot en met april 2018. Qmusic was […] Het bericht Radio 2 ook met nieuwe methodologie best beluisterde zender verscheen eerst op Metro. [naar artikel]
De VRT-radiozenders hebben in de laatste vier maanden van vorig jaar licht aan marktaandeel verloren. Dat blijkt uit de vandaag gepubliceerde CIM-cijfers. De Medialaan-zenders Qmusic en Joe gingen er dan weer allebei op vooruit – Joe is de sterkste groeier, van 7,3 naar 8,8 pct. Bij de VRT kennen enkel Radio 1 en Klara een […] [naar artikel]
Het belooft een warme radioherfst te worden. Er rommelt een en ander bij Studio Brussel, maar ook Qmusic schuift met stemmen, en haalt Erwin... [naar artikel]
Er komt dan toch geen radiozender van Studio 100. Het radiolandschap blijft de komende tijd onveranderd. Qmusic, Joe en Nostalgie behouden hun licentie. Minister van Media Benjamin Dalle (CD&V) licht dadelijk meer toe op een persconferentie. [naar artikel]
De luistercijfers van de Vlaamse radiozenders hebben de afgelopen maanden weinig schommelingen ondergaan. Radio 2 bleef van maart tot en met juni 2018 met grote voorsprong de best beluisterde zender met een marktaandeel van 31,22 procent. De commerciële zender Qmusic kwam met 12,60 procent opnieuw uit op de tweede plaats, gevolgd door MNM met 10,57 […] Het bericht Geen aardverschuivingen in radioland verscheen eerst op Metro. [naar artikel]
© 2016 - 2023. DeKrantenkoppen.be - Disclaimer. Privacy Policy.