Drie op de tien werknemers met een bedrijfswagen (31 procent) willen niet overstappen op een elektrische bedrijfswagen. Vier op de tien zouden bereid zijn om de overstap te wagen, maar enkel onder bepaalde voorwaarden. Dat blijkt uit een bevraging van HR-dienstverlener Securex. Belangrijkste reden is dat elektrische voertuigen volgens de bevraagden niet voldoen aan hun professionele behoeften omdat ze bijvoorbeeld lange afstanden afleggen. [naar artikel]
Met een exclusieve fiscale aftrekbaarheid voor elektrische wagens en een fiscale stimulans om overal laadpalen neer te poten, hoopt minister Vincent Van Peteghem (CD&V) dat de elektrische bedrijfswagen vanaf 2026 de norm wordt. De bedrijfswagen op zich wordt voorlopig niet in vraag gesteld. Dat schrijven de kranten van Mediahuis vandaag. [naar artikel]
Wie z’n elektrische bedrijfswagen thuis kan opladen, kan daar met het juiste energiecontract een mooie cent mee verdienen. Hoe pak je dat het voordeligst aan? [naar artikel]
Uit een representatieve bevraging van HR-bedrijf Securex bij ruim 1.500 landgenoten blijkt dat drie op de tien werknemers (31 procent) geen elektrische bedrijfswagen willen. Nog eens vier op de tien (42 procent) zijn wel bereid om de overstap te wagen, zij het onder bepaalde voorwaarden. [naar artikel]
Met een exclusieve fiscale aftrekbaarheid voor elektrische wagens en een fiscale stimulans om overal laadpalen neer te poten, hoopt minister Vincent Van Peteghem (CD&V) dat de elektrische bedrijfswagen vanaf 2026 de norm wordt. De bedrijfswagen op zich wordt voorlopig niet in vraag gesteld. Dat schrijven de kranten van Mediahuis vandaag. [naar artikel]
Lees dit artikel: Elektrische bedrijfswagen: drie op de tien benzine- of dieselrijders niet bereid om over te stappen Een grote groep werknemers met een bedrijfswagen ziet het niet zitten om over te schakelen op een elektrische auto, zoals de federale regering dat wil. Dat blijkt uit een bevraging van HR-dienstverlener Securex. De situatie vandaag. De steekproef door Securex bij 1.512 werknemers in een representatief staal van de Belgische bedrijven maakt duidelijk dat de […] Lees dit artikel: Elektrische bedrijfswagen: drie op de tien benzine- of dieselrijders niet bereid om over te stappen [naar artikel]
De Belgische werknemers staan nog niet te springen voor een elektrische bedrijfswagen. Drie op de tien willen er (nog) niet van weten. Dat blijkt uit een enquête van Securex. [naar artikel]
Met een exclusieve fiscale aftrekbaarheid voor elektrische wagens en een fiscale stimulans om overal laadpalen neer te poten, hoopt minister van Financiën Vincent Van Peteghem dat de elektrische bedrijfswagen vanaf 2026 de norm wordt. [naar artikel]
2.500 huishoudhulpen van Het Poetsbureau krijgen een bedrijfswagen, nog eens 5.000 anderen een elektrische fiets. Een noodzaak, vindt CEO Jo... [naar artikel]
Ondanks een vervijfvoudiging van het aandeel elektrische bedrijfswagens op vijf jaar tijd, zijn ze nog altijd maar goed voor slechts 0,6 procent van alle bedrijfswagens die vandaag op de Belgische wegen rondrijden. Dat blijkt uit een analyse van hr-dienstenbedrijf Acerta op basis van de gegevens van werknemers in dienst bij meer dan 45.000 werkgevers. Vooral […] Het bericht Autosalon – Amper 0,6 procent van bedrijfswagens in België is elektrisch verscheen eerst op Metro. [naar artikel]
Een kwart van de Belgische werknemers met een contract van onbepaalde duur rijdt met een bedrijfswagen. Sinds het begin van 2019 is dat aandeel met 7 procent gestegen. Vooral in Vlaanderen en Wallonië kiezen steeds meer werknemers voor een bedrijfswagen. Het aandeel elektrische en hybride bedrijfswagens neemt toe, maar het is nog te vroeg om van een opmars te spreken. Dat blijkt uit cijfers van hr-dienstverlener Securex. [naar artikel]
Met temperaturen rond het vriespunt, laat uw elektrische wagen u sneller in de kou staan. Bolt u normaal gezien autonoom zo’n 400 kilometer, hou er dan rekening mee dat dit tot 280 kilometer kan dalen bij deze temperaturen. Een doorsnee elektrische wagen heeft een voorkeur voor een gemiddelde temperatuur van 20°C en een windstil weertje […] The post Hoe kou de actieradius van uw elektrische wagen beïnvloedt appeared first on Business AM. [naar artikel]
Een kwart van de Belgische werknemers met een contract van onbepaalde duur rijdt met een bedrijfswagen. Sinds het begin van 2019 is dat aandeel met 7 procent gestegen. Vooral in Vlaanderen en Wallonië kiezen steeds meer werknemers voor een bedrijfswagen. Het aandeel elektrische en hybride bedrijfswagens neemt toe, maar het is nog te vroeg om van een opmars te spreken. Dat blijkt woensdag uit cijfers van hr-dienstverlener Securex. [naar artikel]
De Duitse autobouwer Volkswagen wil een betaalbare elektrische auto op de markt brengen. De meeste concurrenten hebben immers vooral grotere... The post Volkswagen werkt aan elektrische wagen voor iedereen appeared first on Business AM. [naar artikel]
Audi heeft zijn eerste volledig elektrische wagen voorgesteld. De e-tron Quattro moet de strijd aangaan met Tesla's Model S en X. Betekent de introductie van de in Brussel geproduceerde wagen de definitieve doorbraak van de elektrische wagen? [naar artikel]
Waar gaat de discussie over de belastingen op diesel- en benzinebedrijfswagens precies over? Zal ik meer moeten betalen voor mijn bedrijfswagen? En zal mijn loon stijgen als ik een elektrische bedrijfswagen heb? Economiejournalist Robbe van Lier beantwoordt vijf vragen. [naar artikel]
Moet iedereen met een bedrijfswagen straks elektrisch rijden? En kan je werkgever je daartoe verplichten? Of blijft het toch nog mogelijk om voor... [naar artikel]
De introductie van de elektrische wagen zal via het bedrijfswagenpark moeten gebeuren. De interesse bij particulieren blijft zeer klein. Dat concludeert mobiliteitsclub VAB uit een online bevraging van 4.000 automobilisten. Volgens VAB zal de elektrificatie van het wagenpark in fasen verlopen en wordt de eerste stap de aankoop van een plug-inhybrideauto. Uit de bevraging blijkt […] Het bericht Interesse bij particulieren voor elektrische wagen blijft zeer klein verscheen eerst op Metro. [naar artikel]
Moet iedereen met een bedrijfswagen straks elektrisch rijden? En kan je werkgever je daartoe verplichten? Of blijft het toch nog mogelijk om voor... [naar artikel]
Voor heel wat Belgen vormt een bedrijfswagen de kroon op hun salarispakket. Behoor jij tot de gelukkigen die een wagen van de firma ter beschikking... [naar artikel]
Nog steeds is de bedrijfswagen nergens populairder dan in België. Toch beweegt er ook in ons land veel op het mobiliteitsfront. Met dank aan het coronavirus. 'Fietsen is cool geworden.' [naar artikel]
© 2016 - 2023. DeKrantenkoppen.be - Disclaimer. Privacy Policy.