De alternatieve stickeractie van Rode Kruis-Vlaanderen heeft uiteindelijk 687.716 euro opgebracht. Vorig jaar was die stickeractie goed voor meer dan 3 miljoen euro. [naar artikel]
‘Dit is dramatisch. Écht.’ Rode Kruis Vlaanderen slaakt een noodkreet. Corona heeft haar 241 lokale afdelingen hard getroffen. De alternatieve stickeractie, dit jaar zonder vrijwilligers op onze kruispunten, is geflopt. [naar artikel]
De alternatieve stickeractie van het Rode Kruis Vlaanderen was geen succes. De opbrengst is 10 keer kleiner dan vorig jaar. Dat meldt Het Laatste Nieuws. [naar artikel]
De jaarlijkse stickeractie van het Rode Kruis heeft tot nog toe amper een tiende opgeleverd in vergelijking met vorig jaar. 'Slecht nieuws voor de lokale afdelingen voor wie de stickeractie de belangrijkste bron van inkomsten is.' [naar artikel]
‘Dit is dramatisch. Écht.’ Rode Kruis Vlaanderen slaakt een noodkreet. Corona heeft haar 241 lokale afdelingen hard getroffen. De alternatieve stickeractie, dit jaar zonder vrijwilligers op onze kruispunten, is geflopt. [naar artikel]
De stickeractie van het Rode Kruis, die jaarlijks goed is voor meer dan drie miljoen euro aan opbrengsten die rechtstreeks naar de lokale... [naar artikel]
Nog tot en met 6 mei 2021 loopt de stickeractie van Rode Kruis-Vlaanderen. Om de actie op een coronaveilige manier te laten verlopen, verkopen Rode Kruisvrijwilligers geen stickers aan kruispunten maar kan je hen vinden op vaste standplaatsen in openlucht. Na één week levert dit echter nog niet het verhoopte resultaat op. [naar artikel]
De stickeractie van Rode Kruis-Vlaanderen, dat zestig kaarsjes uitblaast, is donderdagochtend van start gegaan in het Oost-Vlaamse Sint-Niklaas. "Opnieuw geen vrijwilligers aan de kruispunten, maar verkoop via vaste standplaatsen in openlucht, bij Delhaize, lokale handelaars en online", zegt woordvoerster Nena Testelmans. Vorig jaar haalde een alternatieve stickeractie maar 10 procent van de normale opbrengst, maar Rode Kruis-Vlaanderen hoopt dit jaar op beterschap. [naar artikel]
De stickeractie van Rode Kruis-Vlaanderen, dat zestig kaarsjes uitblaast, is donderdagochtend van start gegaan in het Oost-Vlaamse Sint-Niklaas. "Opnieuw geen vrijwilligers aan de kruispunten, maar verkoop via vaste standplaatsen in openlucht, bij Delhaize, lokale handelaars en online", zegt woordvoerster Nena Testelmans. Vorig jaar haalde een alternatieve stickeractie maar 10 procent van de normale opbrengst, maar Rode Kruis-Vlaanderen hoopt dit jaar op beterschap. [naar artikel]
De jaarlijkse stickeractie van het Rode Kruis-Vlaanderen start morgen. Stripfiguur Robbedoes, die dit jaar 80 jaar bestaat, is de figuur op de stickers. De actie duurt tot en met 3 mei. “Net als onze meer dan 13.000 vrijwilligers staat Robbedoes samen zijn vrienden altijd en overal klaar om te helpen en problemen op te lossen”, […] Het bericht Stickeractie Rode Kruis met Robbedoes start morgen verscheen eerst op Metro. [naar artikel]
Door de coronacrisis konden Rode Kruis-vrijwilligers niet massaal de straat op voor de jaarlijkse stickeractie van het Rode Kruis. En dus worden de 770.000 stickers, waar Suske & Wiske op prijken met hun vrienden, gratis uitgedeeld in de hoop dat de Vlaming een vrijwillige bijdrage levert. [naar artikel]
De stickeractie van het Rode Kruis is afgelopen. In Limburg klokte de teller af op 56.182. “Een record”, zegt Jos Dessers, communicatieverantwoordelijke Rode Kruis Limburg. [naar artikel]
Het Rode Kruis heeft tijdens zijn jaarlijkse stickeractie 650.000 stickers verkocht. Dat zijn er 80.000 meer dan vorig jaar en een record, zegt de organisatie donderdag in een persbericht. [naar artikel]
Stripfiguur Robbedoes, die dit jaar 80 jaar bestaat, is de nieuwe figuur voor 2018 op de stickers van Rode Kruis-Vlaanderen. De stickeractie vindt plaats van 19 april tot en met 3 mei, zo meldt de hulporganisatie zaterdag. [naar artikel]
Door de coronacrisis konden Rode Kruisvrijwilligers niet massaal de straat op voor de jaarlijkse stickeractie van het Rode Kruis. En dus worden de 770.000 stickers, waar Suske & Wiske op prijken met hun vrienden, gratis uitgedeeld in de hoop dat de Vlaming een vrijwillige bijdrage levert. [naar artikel]
Ook dit jaar kan het Rode Kruis geen traditionele stickerverkoop houden. De alternatieve acties, waarbij de stickers op bepaalde vaste plaatsen worden verkocht, leveren duidelijk niet hetzelfde resultaat op. De voorlopige opbrengst ligt op minder dan de helft van de normale jaren. [naar artikel]
Het Rode Kruis heeft tijdens zijn jaarlijkse stickeractie 650.000 stickers verkocht. Dat zijn er 80.000 meer dan vorig jaar en een record, zegt [naar artikel]
De jaarlijkse stickeractie van Rode Kruis-Vlaanderen herleeft weer. Na twee coronajaren waarin de stickerverkoop niet op een normale manier kon doorgaan, werden de voorbije twee weken 520.000 stickers verkocht, goed voor een opbrengst van 2,6 miljoen euro die volledig doorstroomt naar de lokale afdelingen. [naar artikel]
Rode Kruis Vlaanderen heeft zaterdag haar jaarlijkse stickeractie voorgesteld. Dit jaar heeft stripfiguur Robbedoes de eer om op de iconische zelfklever te pronken. “Net als onze meer dan 13.000 vrijwilligers staat Robbedoes samen zijn vrienden altijd en overal klaar om te helpen en problemen op te lossen”, klinkt het. [naar artikel]
De 60ste stickeractie van Rode Kruis-Vlaanderen is afgeklokt op 310.000 verkochte stickers. Dat is de helft minder dan in niet-coronajaren. Toch wil het Rode Kruis alle kopers en de vrijwilligers die instonden voor de verkoop bedanken. [naar artikel]
De stickeractie van het Rode Kruis brak dit jaar met 650.000 verkochte exemplaren een record, maar kreeg gisteren een pijnlijke kanttekening. Merho, geestelijke vader van De Kiekeboes en ontwerper van de sticker, onthulde dat het Rode Kruis zijn tekening liet aanpassen. [naar artikel]
© 2016 - 2023. DeKrantenkoppen.be - Disclaimer. Privacy Policy.