In de strijd tegen borstkanker spelen een gezonde levensstijl en bewegen een belangrijke rol. Daarom organiseert de vzw Pink Ribbon in mei de Roze Mars, waarbij iedereen uitgenodigd wordt om 30 minuten per dag extra te wandelen. [naar artikel]
Pink Ribbon, de nationale organisatie in de strijd tegen borstkanker, lanceert zeven Pink Ribbon wandelingen. Eentje daarvan loopt door Bosland in Lommel. De wandelingen komen er naar aanleiding van de Roze Mars in de maand oktober met de bedoeling meer te bewegen. [naar artikel]
Voor het zevende jaar op rij organiseert Pink Ribbon van 1 tot 31 mei de zogenaamde Roze Mars. Door voldoende lichaamsbeweging kan één op de drie kankerdiagnoses vermeden worden. Reden genoeg dus om je wandelschoenen aan te trekken en een extra blokje om te doen. Dit jaar toont Evi Hanssen het goede voorbeeld. [naar artikel]
Bij borstkankerorganisatie Pink Ribbon staat mei in het teken van wandelen om de ziekte te voorkomen. Naar aanleiding van de stapmaand, zetten we tien uitnodigende wandelroutes in eigen land op een rij. Nu gewoon even je wandelschoenen aantrekken en - letterlijk - gaan! [naar artikel]
De nationale organisatie Pink Ribbon, die borstkanker bestrijdt, heeft vandaag in Zaventem haar campagne afgetrapt met de voorstelling van een... [naar artikel]
Op Terhills in Maasmechelen wandelen vandaag 1.000 mensen mee in de eerste 'Walk for Pink Ribbon'. Er was vraag naar een afsluitend wandelevent om de wandelmaand mei af te sluiten. Wandelaars steunen met een korte of lange wandeling Pink Ribbon, de organisatie die strijdt tegen borstkanker. [naar artikel]
Samen met haar man Stromae runt Coralie Barbier de modelijn Mosaert. Voor de nieuwe campagne van vzw Pink Ribbon ontwierp ze het 5e roze lintje naar aanleiding van de internationale maand tegen borstkanker in oktober. Coralie Barbier en Pink Ribbon vragen zo meer aandacht voor wat nog altijd de meest voorkomende kanker bij vrouwen in België is. [naar artikel]
Vandaag is het Wereldkankerdag. De dag waarop we extra steun bieden aan mensen die door deze vreselijke ziekte worden getroffen. Dat doen we onder andere door het dragen van het Pink Ribbon lintje, dat al meer dan vijftien jaar wordt verkocht in ons land. Omdat kanker ook de omgeving van patiënten raakt, roept Pink Ribbon […] Het bericht Wereldkankerdag: ontwerp jij dit jaar het Pink Ribbon lintje om borstkankerpatiënten te steunen? verscheen eerst op Gezond.be. [naar artikel]
In de strijd tegen borstkanker spelen een gezonde levensstijl en bewegen een belangrijke rol. Daarom organiseert de vzw Pink Ribbon in mei de Roze Mars, waarbij iedereen uitgenodigd wordt om 30 minuten per dag extra te wandelen. Pink Ribbon, de nationale organisatie die strijdt tegen borstkanker, stelt dat elke dag 26 vrouwen in België te […] Het bericht Pink Ribbon doopt maand mei om tot “stapmaand” tegen borstkanker verscheen eerst op Metro. [naar artikel]
Al vijftien jaar steunt Pink Ribbon Belgische vrouwen die strijden tegen borstkanker. Hun iconische roze lintje is daar altijd al een belangrijk deel van: een zichtbaar teken voor al wie solidair wil zijn met de getroffen patiënten. Wel, dat lintje zit sinds vandaag weer in een heel nieuw jasje. [naar artikel]
De nationale organisatie Pink Ribbon, die borstkanker bestrijdt, heeft vandaag haar campagne afgetrapt met de voorstelling van een nieuw lintje.... [naar artikel]
De nationale organisatie Pink Ribbon, die borstkanker bestrijdt, heeft dinsdag haar campagne afgetrapt met de voorstelling van een nieuw lintje. [naar artikel]
Ontwerpster Coralie Barbier van het Belgische label Mosaert heeft dit jaar het roze lintje voor Pink Ribbon ontworpen, waarmee de organisatie wil sensibiliseren voor borstkanker. Het lintje is vanaf morgen/woensdag tot eind dit jaar te koop en kost 3 euro, waarvan er 2 rechtstreeks naar Pink Ribbon-projecten gaan. [naar artikel]
Prinses Delphine, ook kunstenares, mocht het zevende lintje van Pink Ribbon ontwerpen. Ze koos ervoor haar thema ‘liefde’ verder te zetten. Pink Ribbon zamelt fondsen in om preventie en vroegtijdige opsporing van borstkanker aan te moedigen. Het lintje is vanaf 20 september in ruim 900 winkels in België te koop voor 3 euro, waarvan er 2 rechtstreeks naar het goede doel gaan. [naar artikel]
Liefdadigheidsorganisatie Pink Ribbon houdt vandaag een persconferentie om hun programma voor 2021 in de verf te zetten. Eregast van dienst is niemand minder dan prinses Delphine. [naar artikel]
Pink Ribbon, de vereniging die zich inzet voor de vermindering van de impact van borstkanker, gaat over twee jaar tijd 139.000 euro investeren in... [naar artikel]
Liefdadigheidsorganisatie Pink Ribbon hield vandaag een persconferentie om hun programma voor 2021 in de verf te zetten. Eregast van dienst was niemand minder dan prinses Delphine, die het nieuwe lintje van de organisatie heeft ontworpen. [naar artikel]
Pink Ribbon heeft dinsdag het roze lintje en de bijhorende campagne voorgesteld waarmee de organisatie wil sensibiliseren voor borstkanker. De Neerpeltse modeontwerper Raf Simons ontwierp het lintje van dit jaar. [naar artikel]
Pink Ribbon daagt met De Roze Mars 2021 dit jaar opnieuw alle Belgen uit om in mei elke dag 10.000 stappen te zetten. Deelnemers werken zo aan hun eigen gezondheid en geven de strijd tegen borstkanker een duwtje in de rug. Met de nieuwe campagne ‘Red je borsten en benen’ wil Pink Ribbon de aandacht […] Het bericht Pink Ribbon daagt Belgen uit om in mei elke dag 10.000 stappen te zetten verscheen eerst op Metro. [naar artikel]
Een gezondere leefomgeving, een aangepaste levensstijl en proactieve maatregelen kunnen het verbruik van 8 van de 10 meest terugbetaalde geneesmiddelen gevoelig terugdringen. [naar artikel]
Prinses Delphine zal dit jaar het lintje voor Pink Ribbon ontwerpen. Een van haar bekendste kunstwerken, de Love Line, zal op het lintje worden afgebeeld. Dat meldt de nationale organisatie die zich inzet voor de strijd tegen borstkanker maandag in een persbericht. [naar artikel]
Schrik niet als u de man van de zuivelafdeling van uw supermarkt zaterdag plots naakt aan de kassa ziet liggen. Of toch op foto. Twaalf mannen die werken bij Carrefour gingen ten voordele van Pink Ribbon uit de kleren. Allemaal hebben ze (borst)kanker van dichtbij meegemaakt. Het resultaat: een artistieke naaktkalender van de hand van fotografe Lieve Blancquaert. [naar artikel]
Tijdens De Roze Mars hebben 2.309 mensen 6,4 keer de wereld rond gewandeld voor het goede doel. Daarmee hebben zij hun doelstelling om van 1 tot 31 mei minstens 5 keer rond de aarde te stappen ruimschoots behaald. Het doel van de campagne was om meer aandacht te vragen voor borstkanker en alle Belgen aan te zetten om te kiezen voor een gezondere levensstijl. Dat meldt initiatiefnemer Pink Ribbon vzw. [naar artikel]
© 2016 - 2023. DeKrantenkoppen.be - Disclaimer. Privacy Policy.