Vijf jaar lang heeft Coca-Cola er aan gewerkt, maar nu is het zover: er is een nieuw recept klaar voor Coca-Cola Zero. De variant verschilt zo zeer van zijn voorganger dat het drankje de nieuwe naam Coca-Cola No Sugar krijgt. “We hebben de smaak van de klassieke Coca-Cola nog nooit zo dicht benaderd”, zegt Roberto Mercadé, het hoofd van Coca-Cola Australië. [naar artikel]
Op de website van Coca-Cola telt een grote klok de seconden af naar maandag 19 februari. Dan lanceert het frisdrankmerk hun nieuwste smaak: de Coca-Cola Spiced. Die nieuwe variant is géén limited edition en zal permanent te vinden zijn in de rekken. Maar wat is die nieuwe Spiced-smaak precies? En kunnen we die binnenkort ook in België kopen? Coca-Cola België reageert. [naar artikel]
Frisdrankengigant Coca-Cola komt met een tijdelijke nieuwe smaak. Het gaat om een versie van Coca-Cola Zero Sugar met… kaneel. ’70... The post Coca-Cola Zero lanceert tijdelijke wintervariant met kaneelsmaak appeared first on Business AM. [naar artikel]
Coco-Cola Energy heet het nieuwe drankje dat de frisdrankgigant vanaf april in ons land invoert. En er komt ook een calorievrije versie van zonder suiker. Mét de smaak van Coca-Cola zelf, klinkt het bij het bedrijf. [naar artikel]
Frisdrankbedrijf Coca-Cola heeft deze week een nieuwe, opvallende smaak op de markt gebracht. "Coca‑Cola Y3000 Zero Sugar" werd gemaakt met artificiële intelligentie (AI). Hoe kan AI helpen bij het maken van voedsel? En is AI de toekomst van de voedingssector of een misleidende marketingtruc? [naar artikel]
Lees dit artikel: Coca-Cola zero krijgt nieuw recept en nieuwe verpakking Coca-Cola heeft enkele vernieuwingen aangebracht aan de suikervrije variant Coca-Cola zero sugar. Naast de vernieuwde smaak zal ook de verpakking er anders uitzien. Coca-Cola zero sugar smaakt vanaf heden een beetje anders. Het recept is vernieuwd. Wat wel hetzelfde is gebleven, is dat Coca-Cola zero sugar nog steeds geen suiker bevat. Nieuwe look Naast de […] Lees dit artikel: Coca-Cola zero krijgt nieuw recept en nieuwe verpakking [naar artikel]
We waren nu juist gewoon aan Coca-Cola Zero of we moeten er weer afscheid van nemen. Om de slechte cijfers op te krikken, lanceert Coca-Cola een [naar artikel]
Coca Cola heeft in Japan Coca Cola Plus gelanceerd. Dat is een cola waar dextrine aan toegevoegd is, een natuurlijk oplosbare vezel. Coca Cola Japan beweert dat deze cola zou helpen om af te vallen. [naar artikel]
Coca-Cola heeft vandaag een opvallende nieuwe smaak gelanceerd. Het gaat om een versie van de frisdrank die smaakt naar K-pop. De smaak werd ontworpen met behulp van artificiële intelligentie en wordt gepromoot door verschillende artiesten van JYP Entertainment. De laatste jaren brengt Coca-Cola met enige regelmaat nieuwe smaken op de markt. Het gaat daarbij om zogenaamde Coca-Cola Creations. In het verleden verschenen zo al de smaken Coca‑Cola Y3000 en Coca-Cola Starlight en kregen Rosalía, Marshmallow en Tomorrowland hun eigen smaak. De eerste nieuwe smaak van 2024 is Coca-Cola K-Wave Zero Sugar, een smaak die geïnspireerd is op K-pop. Coca-Cola K-Wave Zero Sugar De nieuwe smaak is dus gebaseerd op K-pop. Om de smaak vast te leggen, deed Coca-Cola beroep op artificiële intelligentie. Wat die smaak dan precies is, zal je zelf moeten ontdekken. De blikjes zijn bij ons te koop bij Carrefour, maar zijn ook beschikbaar bij O’Tacos en Kinepolis. Coca-Cola K-Wave Zero Sugar wordt gepromoot door een groep artiesten van JYP Entertainment. Het gaat daarbij om Stray Kids, ITZY, NMIXX en J.Y. Park zelf. Zij brachten samen het nummer Like Magic uit, dat ook meteen een videoclip kreeg. Maar er is meer. Je kan dankzij de Like Magic Fan Music Video AI Experience zelf deel uitmaken van de clip. Zo kan je je eigen stem, naam en gezicht toevoegen aan de clip en die gepersonaliseerde versie downloaden en delen op sociale media. Verder is er ook een samenwerking met het genderless kledingmerk Private Policy. Daarbij kan je T-shirts, hoodies, sweatshirts, petten, juwelen en riemen vinden van je favoriete K-popartiesten. Beluister hier het nummer Like Magic van J.Y. Park, Stray Kids, ITZY en NMIXX: The post Coca-Cola lanceert nieuwe K-popsmaak met campagne vol K-popsterren appeared first on Newsmonkey. [naar artikel]
Terwijl de wereld zich blijft verbazen over de onvoorspelbare toekomst die voor ons ligt, biedt Coca-Cola een voorproefje van wat ons te wachten zou kunnen staan in het jaar 3000. En dit is geen vergezochte sci-fi droom, want het frisdrankmerk heeft plannen om deze nieuwe smaak wereldwijd beschikbaar te maken. [naar artikel]
Coca-Cola heeft deze week in de VS een nieuwe lijn frisdranken gelanceerd. Het gaat een combinatie van Coca-Cola met koffie. Het bedrijf omschrijft het zelf als een ‘verfrissende koffie die nipt als een cola en eindigt als een koffie’. Eerder lanceerde Coca-Cola al gelijkaardige producten in andere landen, maar België lijkt voorlopig nog niet aan […] The post Coca-Cola lanceert vijf varianten met koffiesmaak in VS appeared first on Business AM. [naar artikel]
Coca-Cola zet dit jaar op de zomerfestivals meer dan ooit in op recyclage. Via de Coca-Cola-stand, die helemaal in het teken staat van recyclage en via een 100% gerecycleerde Coca-Cola riksja, die je, in ruil voor een leeg Coca-Cola-flesje, van de camping naar het festivalterrein voert. En op Pukkelpop ook voor het eerst via een nieuwe verpakking van het populaire 250ml-flesje, die de festivalbezoekers letterlijk ‘langs alle kanten’ oproept om te recycleren. [naar artikel]
Coca-Cola gaat deze lente nog zijn papieren fles testen op de Europese markt. Hongarije zal als proefkonijn dienen voor de nieuwe fles ook naar ons komt. Het bedrijf wilt al zijn verpakking tegen 2025 recycleerbaar maken, maar haalt dat ook daadwerkelijk iets uit? Vorig jaar maakte Bea Perez, de vicepresident van communicatie bij Coca-Cola, het […] The post Coca-Cola komt met fles van papier naar Europa, lost dat het vervuilingsprobleem op? appeared first on Business AM. [naar artikel]
Gemberdrankjes zijn momenteel hip en dat is ook Coca-Cola ook niet ontgaan. Daarom hebben ze in Australië nu een variant gelanceerd waarin de specerij verwerkt zit. Het ziet er wel niet meteen naar uit dat het ook snel bij ons te verkrijgen zal zijn. [naar artikel]
Gember is tegenwoordig hipper dan hip, en dat is ook Coca-Cola opgevallen. Het was dan ook slechts een kwestie van tijd voor de frisdrankgigant [naar artikel]
Coca-Cola heeft aangekondigd dat het zijn productaanbod uitbreidt met de nieuwe energiedrank Coca-Cola Energy. Het product wordt midden april gelanceerd op de Belgische en Luxemburgse markt. [naar artikel]
De frisdrankgigant Coca-Cola komt begin volgend jaar met een alcoholisch drankje naar de Verenigde Staten. Dat kondigt de CEO aan... The post Coca-Cola brengt alcohol uit in VS appeared first on Business AM. [naar artikel]
Japan heeft er een Coca-Cola-smaakje bijgekregen. Naast de gewone Cola, Zero, Light en Life vind je er nu ook Coca-Cola Plus. Een variant op het [naar artikel]
In de Antwerpse productie- en distributievestiging van Coca-Cola komt er een extra automatisch hoogbouwmagazijn. Het gaat om een investering van 13,7 miljoen euro, zo kondigt Coca-Cola European Partners dinsdag aan in een persbericht. [naar artikel]
De donkere wintermaanden breken stilaan aan. Daarom lanceert Coca-Cola deze maand een tijdelijke nieuwe variant: Coca Cola Zero Sugar Cinnamon.... [naar artikel]
Vanaf komende maandag kunnen Japanners een nieuw soort Coca-Cola kopen die doorzichtig is. Het gaat om een versie die volgens de makers ‘fris’ is... [naar artikel]
12:58 De supermarktgroep Colruyt boycot minstens 32 producten van Coca-Cola. Daaronder vallen ook merken als Minute Maid, Fanta en Chaufdontaine. Colruyt en Coca-Cola raken het niet eens over nieuwe prijzen... [naar artikel]
Nu vrijdag zal de iconische kersttruck van Coca-Cola halthouden in Hasselt, op Winterland. De kersttruck is dé eyecatcher van de kerstcampagne van Coca-Cola die nog tot 31 december loopt en draait rond dankbaarheid. Coca-Cola roept iedereen op om, in plaats van veel cadeaus te geven, oprecht je dankbaarheid uit te drukken tegenover iemand die je lief is. En dat kan dankzij deze kersttruck op een heel speciale manier. [naar artikel]
08:32 Het bierconcern draagt zijn belang van 54,5 procent in Coca-Cola Beverages Africa over aan The Coca-Cola Company en krijgt daarvoor 3,15 miljard dollar. [naar artikel]
© 2016 - 2023. DeKrantenkoppen.be - Disclaimer. Privacy Policy.