Alle Vlaamse Krantenkoppen. Elke minuut geupdate. Vers van de pers.
Het Nieuwsblad

Problemen voor wie belt met vaste lijn opgelost

30/01/2017 - 13:13
"Nogal wat Proximus-abonnees die bellen met een vaste lijn hebben vanmorgen problemen ondervonden. Ze konden niet bellen of niet gebeld worden. De problemen zouden nu opgelost moeten zijn, zegt Jan Margot van Proximus."

Gerelateerde krantenkoppen:

1. Problemen met vaste netwerk opgelost, bedrijf biedt excuses aan (05/04/2019 - Metro)

De problemen op het vaste telefoonnetwerk van telecomoperator Proximus zijn sinds 19 uur opgelost. Dat zegt Proximus op Facebook. “Proximus volgt de situatie op de voet om zeker te zijn een volledige en kwalitatieve dienst op het vaste telefoonnetwerk te kunnen garanderen en verontschuldigt zich voor de hinder.” Proximus kampte deze namiddag met nationale problemen […] Het bericht Problemen met vaste netwerk opgelost, bedrijf biedt excuses aan verscheen eerst op Metro. [naar artikel]


2. Problemen met vaste netwerk Proximus opgelost, bedrijf biedt excuses aan (05/04/2019 - Het Laatste Nieuws)

De problemen op het vaste telefoonnetwerk van telecomoperator Proximus zijn sinds 19 uur opgelost. Dat zegt Proximus op Facebook. “Proximus volgt... [naar artikel]


3. De Lijn stuurt bij: gecontesteerd vervoersplan op zes plaatsen in Limburg gewijzigd (23/01/2024 - Het Belang van Limburg)

Twee weken na de invoering van het nieuwe vervoersplan van De Lijn is er in Limburg al op zes punten bijgestuurd. “Dit zijn acute problemen die op korte termijn zijn opgelost. We blijven evalueren en er kunnen nog wijzigingen volgen”, klinkt het bij De Lijn. [naar artikel]


4. Belg kan veel besparen door de vaste lijn te schrappen (05/04/2022 - Express)

Geschreven met input van Youfone.be. Volgens recente cijfers van Statbel heeft 54% van de Belgische huishoudens nog steeds een vaste lijn ten opzichte van 61% in 2012. Het aantal vaste lijnen neemt met andere woorden af, maar toch beschikt nog steeds meer dan een op twee huishoudens over een vaste telefoon. Dat komt niet omdat […] [naar artikel]


5. De Lijn vraagt om aanbod tijdelijk af te bouwen tot capaciteitsproblemen opgelost zijn (09/11/2023 - Het Laatste Nieuws)

De Lijn vraagt om tijdelijk te mogen snoeien in het aanbod omdat de vervoersmaatschappij het beloofde aanbod door problemen met materiaal en personeel niet altijd op een betrouwbare manier kan voldoen. Dat heeft directeur-generaal van De Lijn Ann Schoubs gezegd in het Vlaams Parlement. [naar artikel]


6. Facebook houdt bij met wie jij belt en sms't, maar zo schakel je dat uit in een wip (26/03/2018 - Het Laatste Nieuws)

Facebook verzamelt al jaren met wie je belt en sms't, wanneer je dat doet en hoelang je aan de lijn hangt. Dat is althans zo voor gebruikers met... [naar artikel]


7. Bel jij ook niet meer met de vaste lijn? Waarom betaal je er dan nog voor? (02/02/2023 - Het Laatste Nieuws)

Heb je nog een vast nummer? Dan ben je in België in de minderheid. De vaste lijn schrappen, kan best wat opleveren, terwijl je nauwelijks aan comfort of bereikbaarheid inboet. Mijntelco.be zet de feiten op een rij. [naar artikel]


8. IT-problemen bij verschillende overheidssites grotendeels opgelost (15/02/2023 - Het Laatste Nieuws)

De IT-problemen die kort voor de middag ontstonden bij verschillende toepassingen van de overheid zijn grotendeels opgelost. Dat meldt de federale overheidsdienst Beleid en Ondersteuning (FOD Bosa). Door de problemen konden een aantal sites voor onder andere pensioenen en belastingen moeilijk gebruikt worden. [naar artikel]


9. Technische problemen met geldautomaten zo goed als opgelost (04/01/2017 - Het Laatste Nieuws)

Sinds maandag waren er problemen met sommige geldautomaten, overwegend bij ING. Dat probleem lijkt vandaag opgelost. "Meer dan 95 procent van de [naar artikel]


10. Nog ‘maar’ 200 klachten per dag over nieuw vervoersplan De Lijn (18/03/2024 - Het Belang van Limburg)

Het aantal klachten over het nieuwe vervoersplan van De Lijn is teruggevallen van bijna 2.000 in de eerste dagen tot nog tweehonderd per dag. Zijn de grootste problemen opgelost of doen reizigers geen moeite meer om klacht in te dienen? [naar artikel]


11. Meer dan de helft van Belgen heeft nog een vaste lijn: zoveel kan je besparen door die buiten te gooien (31/03/2022 - Het Laatste Nieuws)

Een Belgisch gezin met een 4-in-1-pakket betaalt maandelijks gemiddeld 106 euro voor zijn internet, televisie, vaste lijn en mobiel abonnement. Voor gezinnen met een 3-in-1-pakket (zonder mobiel abonnement) is dat 68 euro, dat blijkt uit cijfers van StatBel. Door te vergelijken kan elk gezin nog heel wat besparen. Zeker als je de vaste lijn schrapt. Mijntelco.be rekende het uit. [naar artikel]


12. Bijna alle problemen opgelost (14/09/2017 - Het Laatste Nieuws)

Na twaalf uur zijn bijna alle problemen opgelost, vertelt VTM NIEUWS-journalist Katrien Saelens. 95 procent van het getroffen gebied heeft [naar artikel]


13. Technische problemen met app en website NMBS opgelost (11/09/2020 - Het Laatste Nieuws)

De technische problemen waardoor de app en de routeplanner van de NMBS vanochtend niet de juiste gegevens weergaven, zijn opgelost. Dat meldt... [naar artikel]


14. Problemen met noodnummers opgelost: lijnen 100, 101 en 112 weer bereikbaar (30/08/2023 - Het Laatste Nieuws)

De problemen met de noodnummers 100, 112 en 101 zijn opgelost. Dat laat de federale politie weten. De nummers waren deze voormiddag een tijdje moeilijk of helemaal niet bereikbaar. [naar artikel]


15. Problemen met Brugse meisjesbende nog niet opgelost (10/11/2017 - Het Laatste Nieuws)

In Brugge zijn de problemen met de meisjesbende die de stationsbuurt terroriseert nog steeds niet opgelost. Dat meldt de VRT.  [naar artikel]


16. Binnenkort belt u goedkoper naar vaste lijn van andere operator (23/11/2018 - Knack)

De kost die een telecomoperator mag aanrekenen voor een telefoontje naar een vast toestel van een klant, wordt beperkt. Een operator mag vanaf begin volgend jaar nog maximaal 0,116 cent per minuut aanrekenen, zo meldt de telecomwaakhond BIPT vrijdag. [naar artikel]


17. Is klacht van maatwerkbedrijf over De Lijn opgelost? Volgens Peeters wel, maar het bedrijf is "nog niet op de hoogte" (11/01/2024 - VRT NWS)

Enkele dagen na de invoering van het nieuwe vervoersplan van De Lijn zijn de mobiliteitsproblemen van het maatwerkbedrijf Lidwina uit Mol nog niet opgelost. Nochtans verklaarde Vlaams minister van Mobiliteit Lydia Peeters (Open VLD) gisteren in het Vlaams Parlement dat hun klacht is opgelost. Volgens Annelies Heens van Lidwina gaat het hier om een misverstand. [naar artikel]


18. Al 18.000 ritten geschrapt door De Lijn: "Verouderde bussen en te weinig technici"   (06/09/2023 - VRT NWS)

Vervoersmaatschappij De Lijn moet almaar meer ritten schrappen door technische problemen. Dat schrijft De Standaard en de cijfers worden bevestigd aan VRT NWS. De problemen kunnen in bepaalde regio’s moeilijk opgelost worden omdat er een tekort is aan technici. Tot eind mei zijn dit jaar al meer dan 18.000 ritten geschrapt, zo blijkt uit cijfers die oppositiepartij PDVA opvroeg. [naar artikel]


19. “Woon in Limburg maar krijg 053-nummer” (19/11/2018 - Het Belang van Limburg)

HOUTHALENOmdat ze niet meer altijd met een gsm wil bellen, vroeg Liliane De Vadder een vaste lijn aan bij haar favoriete provider Orange. De vaste lijn kwam er snel, maar toen kreeg Liliane een telefoonnummer dat wellicht voor misverstanden zou zorgen. [naar artikel]


20. Euvel parkeersysteem Maaseik opgelost, vanaf januari terug betalend parkeren (15/12/2022 - Het Belang van Limburg)

De slagbomen van de ondergrondse parkeergarages in Maaseik staan al bijna zeven weken open door technische problemen. “Het euvel is gevonden, we hopen dat de problemen nu opgelost zijn”, zegt schepen Marc Vereecken (N-VA). [naar artikel]


21. Tv, internet, mobiel én vaste lijn voor 48 euro per maand: dit zijn de goedkoopste telecombundels (08/08/2022 - Het Laatste Nieuws)

64 procent van de Belgen heeft een telecombundel. De meesten kiezen voor een bundel die zowel vast internet, vaste telefonie, televisie en mobiele diensten omvat. Dat blijkt uit het meest recente cijferrapport van telecomwaakhond BIPT. Welke ‘4-play bundel’ is het goedkoopst? En welke bundel neem je best als je geen nood hebt aan televisie of vaste lijn? Mijntelco.be zoekt het uit. [naar artikel]


22. Problemen aan verkeerslichten in Houthalen na twee dagen opgelost (20/12/2022 - Het Belang van Limburg)

Twee dagen lang heeft het verkeer op de Noord-Zuidverbinding in Houthalen hinder ondervonden door defecte verkeerslichten. De problemen zijn sinds dinsdagmiddag opgelost. Oorzaak was een technisch defect. [naar artikel]


23. Orange Frankrijk trekt stekker uit klassieke vaste telefonie  (26/08/2018 - VRT NWS)

De Franse telecomreus Orange, voorheen France Telecom, gaat vanaf november geen abonnementen voor vaste telefonie meer aanbieden. Wie dan een telefoonabonnement voor een vaste lijn neemt, zal bellen via het internet. Het bedrijf wil tegen 2023 geen vaste telefoonlijnen meer. Het was de enige maatschappij in Frankrijk die nog klassieke vaste telefonie aanbood. [naar artikel]


24. Technische problemen bij Rijksregister opgelost (25/07/2018 - Metro)

De technische problemen bij het Rijksregister zijn opgelost, zo maakt de woordvoerder van Binnenlandse Zaken bekend. Het Rijksregister lag sinds 10 uur plat als gevolg van technische problemen. Gedurende enkele uren was dus de uitreiking van bijvoorbeeld identiteitskaarten, rijbewijzen of paspoorten niet mogelijk. Het Rijksregister is de centrale databank waar alle Belgen of buitenlanders die […] Het bericht Technische problemen bij Rijksregister opgelost verscheen eerst op Metro. [naar artikel]


25. Problemen in stelplaats De Lijn stapelen zich op: “Oude bussen en te weinig personeel, het is een vicieuze cirkel” (22/06/2023 - Gazet van Antwerpen)

Door problemen in de stelplaats van De Lijn in Mechelen moesten er de voorbije weken verschillende busritten geschrapt worden. Vooral op de lijnen 1, 2 en 5 zijn er problemen. De Mechelse bussen zijn verouderd en de technici kunnen het onderhoud niet bijhouden. Maar volgens De Lijn wordt er aan een oplossing gewerkt. [naar artikel]


Vers van de pers.
Alle Vlaamse Krantenkoppen.
Elke minuut geupdate.
De Krantenkoppen dagelijks in je mailbox?
Gratis dagelijks de krantenkoppen in je mailbox!

© 2016 - 2023. DeKrantenkoppen.be - Disclaimer. Privacy Policy.

Dagelijks de populairste artikels in je mailbox?

Je kan je op elk moment uitschrijven!