Tegen 1 september zijn alle Belgische klanten van Argenta die ‘in het buitenland’ wonen, verplicht om over te stappen naar een andere bank. Hun bankrekening wordt stopgezet. Dat schrijft De Standaard dinsdag. [naar artikel]
Tegen 1 september zijn alle Belgische klanten van Argenta die 'in het buitenland' wonen, verplicht om over te stappen naar een andere bank. Hun bankrekening wordt stopgezet. Dat schrijft De Standaard vandaag. [naar artikel]
De bank Argenta gaat enkel de klanten die aantoonbare financiële schade hebben geleden bij de technische problemen van vorige week een schadevergoeding betalen. Argenta had al gezegd dat klanten die een verlies kunnen aantonen, vergoed zouden worden. Intussen zijn al 240 klachten binnengelopen. [naar artikel]
Argenta heeft maandag de hele dag te kampen gehad met technische problemen waardoor klanten niet of moeilijk konden internetbankieren met de Argenta-app. Tegen morgen/dinsdag zou alle hinder verdwenen moeten zijn, zegt de bank. [naar artikel]
Argenta zal niet elk van zijn 1,4 miljoen klanten een compensatie geven voor de technische problemen na het paasweekend. Enkel wie aantoonbare... [naar artikel]
17:13 Het directiecomité van de spaarbank Argenta beslist volgende week over een mogelijke collectieve geste naar de klanten na de IT-problemen van de voorbije week. [naar artikel]
Argenta zal niet elk van zijn 1,4 miljoen klanten een compensatie geven voor de technische problemen na het paasweekend. Enkel wie aantoonbare financiële schade leed, krijgt een vergoeding. De bank belooft wel een extra investering in haar digitale diensten. [naar artikel]
Lees dit artikel: Phishing-slachtoffers eisen 600.000 euro van Argenta De Antwerpse bank Argenta heeft donderdag een dagvaarding ontvangen van een dertigtal klanten. Zij zijn het slachtoffer geworden van phishing en eisen dat de bank de geleden schade vergoedt. In totaal gaat het om zo’n 600.000 euro. In mei lieten een dertigtal klanten van Argenta al weten dat ze overwogen om een rechtszaak aan te […] Lees dit artikel: Phishing-slachtoffers eisen 600.000 euro van Argenta [naar artikel]
Een dertigtal klanten van Argenta, dat slachtoffer werd van phishing, dagvaardt de bank. Met een groepsvordering willen ze bekomen dat Argenta hen het volledige verlies terugbetaalt. In totaal verdween ruim 600.000 euro in de zakken van de oplichters. [naar artikel]
Door een probleem met de overschrijvingen binnen de bank, hebben 54.000 Argenta-klanten moeten wachten op hun loon of andere betalingen. Dat schrijft De Standaard. Er waren vorige week donderdag probleem met één lot overschrijvingen, waardoor 54.000 klanten moesten wachten op uitbetaling, aldus een woordvoerster. Het probleem is volgens de bank te wijten aan een menselijke […] Het bericht 54.000 Argenta-klanten kregen geld niet doorgestort verscheen eerst op Metro. [naar artikel]
De bank Argenta is begonnen met het uitbetalen van schadevergoedingen aan klanten die de voorbije week hinder ondervonden van de zware IT-panne. [naar artikel]
De IT-problemen bij Argenta zijn nog altijd niet opgelost. De bank meldt in een persbericht dat het zijn internetbankieren vanavond dan toch niet opnieuw openzet. Klanten die dringende overschrijvingen moesten uitvoeren, werd gevraagd om alle gegevens op mail te zetten - tot ontzetting van sommige klanten en privacy-experts. [naar artikel]
Argenta zal niet al haar 1,4 miljoen klanten een compensatie uitbetalen voor de technische problemen na het paasweekend. Enkel wie aantoonbare financiële schade leed, krijgt een vergoeding. De bank belooft wel een extra investering in haar digitale diensten. [naar artikel]
De IT-problemen bij Argenta zijn nog altijd niet opgelost. De bank meldt in een persbericht dat het zijn internetbankieren vanavond dan toch niet opnieuw openzet. Klanten die dringende overschrijvingen moesten uitvoeren, werd gevraagd om alle gegevens op mail te zetten - tot ontzetting van sommige klanten en privacy-experts. [naar artikel]
12:13 Het door IT-problemen geteisterde Argenta benut alle mogelijkheden om de betalingen die hun klanten willen doen uit te voeren. [naar artikel]
Er zijn maandag nog steeds klanten die problemen ondervinden met de app van Argenta. Dat blijkt uit reacties op de Facebookpagina van de bank. “We merken inderdaad dat een heel klein aantal klanten nog problemen ondervindt”, zegt woordvoerster Christine Vermylen. “Die zijn echter snel opgelost als we hen vragen om de app opnieuw te installeren. Klanten met vragen kunnen nog steeds terecht bij ons contactcenter.” [naar artikel]
Argenta kampt al dagen met problemen aan zijn IT-infrastructuur. Als gevolg kunnen klanten niet internetbankieren en niet mobiel bankieren via de app. [naar artikel]
Argenta zal niet elk van zijn 1,4 miljoen klanten een compensatie geven voor de technische problemen na het paasweekend. Enkel wie aantoonbare financiële schade leed, krijgt een vergoeding. De bank belooft wel een extra investering in haar digitale diensten. [naar artikel]
© 2016 - 2023. DeKrantenkoppen.be - Disclaimer. Privacy Policy.