Het grote succes van ‘Squid game’ heeft gevolgen voor Netflix, want de Zuid-Koreaanse internetprovider SK Broadband klaagt de streamingdienst aan. Door de ongeziene populariteit van de serie is het internetverkeer in Zuid-Korea zo fors toegenomen dat de provider nu naar eigen zeggen met een pak extra kosten opgezadeld wordt. [naar artikel]
Het lijkt erop dat ‘Squid Game’ de populairste serie tot nu toe wordt op Netflix. Dat maakte co-CEO Ted Sarandos bekend. De Koreaanse serie is al zeker de best bekeken niet-Engelstalige reeks tot nu toe, maar andere records zijn ook al in zicht. [naar artikel]
Netflix weigert te betalen voor het extra dataverkeer dat wordt veroorzaakt door de populariteit van series zoals ‘Squid game’. Dat had een Zuid-Koreaanse internetprovider geëist. Door de toenemende populariteit van streamingplatforms kijken steeds meer mensen vaker series via internet, en dat leidt tot extra dataverbruik. Het Koreaanse bedrijf klaagt Netflix nu aan om vergoedingen te claimen voor gebruik van zijn netwerk. [naar artikel]
Netflix weigert te betalen voor het extra dataverkeer dat veroorzaakt wordt door de populariteit van series zoals ‘Squid Game’. Dat had een Zuid-Koreaanse internetprovider geëist. Door de toenemende populariteit van streamingplatforms kijken steeds meer mensen vaker series via internet en dat leidt tot extra dataverbruik. Het Koreaanse bedrijf klaagt Netflix nu aan om vergoedingen te claimen voor het gebruik van zijn netwerk. [naar artikel]
De Zuid-Koreaanse serie ‘Squid Game’ blijkt een ware goudmijn te zijn voor Netflix. De serie verbrak niet alleen het kijkcijfersrecord van de streamingdienst, ze leverde ook heel wat nieuwe abonnees op. Netflix heeft dus enorme wisten gemaakt op ‘Squid Game’, maar hoeveel verdienden de hoofdrolspelers aan hun rol? [naar artikel]
Lees dit artikel: Verkoop witte slip-on Vans boomt met dank aan succes ‘Squid Game’ De hype rond Squid Game lijkt voorlopig nog niet te minderen. De Zuid-Koreaanse Netflix-reeks blijft razend populair en dat is op heel wat vlakken te melden. Zo blijkt ook de verkoop van de opvallende outfits uit de serie sinds de release van Squid Game enorm te boomen. Een nooit geziene stijging van de aandelenkoers van […] Lees dit artikel: Verkoop witte slip-on Vans boomt met dank aan succes ‘Squid Game’ [naar artikel]
Lees dit artikel: ‘Squid Game’: zoveel kreeg de cast voor hun rol in de successerie van Netflix Squid Game is voor Netflix een ware goudmijn gebleken. De Zuid-Koreaanse reeks verbrak niet alleen kijkersrecord van de streamingdienst, ze zorgde ook veel heel wat nieuwe abonnees. Dat alles samen zorgt ervoor dat Netflix enorme wisten maakte aan Squid Game, maar hoe zit dat met de hoofdrolspelers? Netflix investeerde 21,4 miljoen dollar (zo’n 18,5 miljoen […] Lees dit artikel: ‘Squid Game’: zoveel kreeg de cast voor hun rol in de successerie van Netflix [naar artikel]
Je zelf (virtueel) wagen aan de spellen uit Squid Game en Squid Game: The Challenge? Dat kan binnenkort. Netflix werkt namelijk aan een eigen game die in het teken staat van de succesvolle franchise. Na het gigantische succes van de Zuid-Koreaanse reeks Squid Game op Netflix meer dan twee jaar geleden, volgde recent de realityversie Squid Game: […] The post Netflix werkt aan game rond ‘Squid Game’ appeared first on Newsmonkey. [naar artikel]
Netflix brengt het wereldwijde fenomeen ‘Squid Game’ tot leven met de grootste realitycompetitieserie ooit: ‘Squid Game: The Challenge’. De show is volledig gebaseerd op de Zuid-Koreaanse reeks die eerder al te zien was op het streamingplatform - al zullen alle spelers uiteraard levend naar huis terugkeren. [naar artikel]
Lees dit artikel: Squid Game stuwt abonneecijfers Netflix Netflix heeft in het afgelopen kwartaal fors meer abonnees aangetrokken, dankzij het verrassend grote succes van Squid Game en The Witcher, maar handhaafde zijn verwachtingen voor het komende kwartaal. Dat bleek dinsdag nabeurs uit de kwartaalcijfers van de streamingreus. Netflix kreeg er 4,4 miljoen betalende abonnees bij, wat ruim boven de eigen voorspelling was, van […] Lees dit artikel: Squid Game stuwt abonneecijfers Netflix [naar artikel]
Netflix brengt het wereldwijde fenomeen ‘Squid Game’ tot leven met de grootste reality competitieserie ooit, ‘Squid Game: The Challenge’. De show is volledig gebaseerd op de Zuid-Koreaanse reeks die eerder al te zien was op het streamingplatform - al zullen alle spelers uiteraard levend naar huis terugkeren. [naar artikel]
De Chinese streamingdienst Youku ligt onder vuur. Het promotiemateriaal, de titel en de inhoud van de nieuwe show ‘Squid’s Victory’ zouden namelijk iets te hard lijken op die van de Netflix-hit ‘Squid Game’. [naar artikel]
Netflix gaat een nieuwe methode hanteren om te meten hoe vaak een programma bekeken wordt, zo laat de streamingdienst weten in hun jaarlijks rapport. Het nieuws komt er na het succes van de Zuid-Koreaanse reeks ‘Squid Game’, die momenteel geregistreerd staat als de best bekeken Netflixreeks tot nu toe. [naar artikel]
Het tweede seizoen van de hitserie ‘Squid Game’ is nog niet eens uit, maar toch is bedenker Hwang Dong-hyuk nu al in gesprek met Netflix over een mogelijk derde seizoen. ‘Squid Game’ groeide dit jaar uit tot de meest populairste serie op het streamingsplatform, waardoor al snel werd bevestigd dat er een vervolg zou komen. [naar artikel]
Na streamingkanon BTS, Oscar-winnaar Parasite en tv-programma The Masked Singer was de honger niet gestild. Netflix-hype Squid Game is de zoveelste Koreaanse masterclass in het exporteren van popcultuur. Hoe is die K-cultuur zo invloedrijk kunnen worden? [naar artikel]
Netflix heeft een statement gedeeld over de massale kritiek op ‘Squid Game: The Challenge’. De streamingdienst ontkent dat er bij de opnames van de realitycompetitieserie, die gebaseerd is op de populaire Zuid-Koreaanse reeks ‘Squid Game’, ernstige gewonden zijn gevallen. “Alle berichten hierover zijn niet waar”, klinkt het. [naar artikel]
Het succes van de Koreaanse Netflix-hit Squid game is ook de organisatie achter het Leuvense Escape House - dat verschillende escape rooms heeft - niet ontgaan. Zij organiseren op 27 november een speciaal Squid game-event. Honderd deelnemers nemen het tegen elkaar op in een reeks kinderspelletjes, de winnaar gaat met 1.000 euro naar huis. [naar artikel]
In de realitiecompetitieserie ‘Squid Game: The Challenge’, brengt Netflix het wereldwijde fenomeen ‘Squid Game’ tot leven. Honderden spelers strijden er om de gigantische prijzenpot van 4,37 miljoen. Maar daar de realityreeks - in tegenstelling tot de originele serie - volledig onschadelijk had moeten zijn, liep het tijdens de opnames toch grondig mis. [naar artikel]
De immens populaire Koreaanse Netflixreeks ‘Squid Game’ krijgt binnenkort een vervolg. Dat hebben de makers van de serie bevestigd. Waarschijnlijk zal de zogenaamde ‘Front Man’, de schurk uit seizoen 1, de hoofdrol spelen in het volgende seizoen. [naar artikel]
De Netflix-hitserie Squid Game maakte Maastricht onveilig zaterdag. De streamingdienst heeft op Facebook een oproep geplaatst om zaterdag naar de Markt in Maastricht te komen om daar een van de angstaanjagende spellen uit Squid Game te spelen. Bekijk enkele van de vele beelden die de ronde doen op sociale media hierboven. [naar artikel]
Streamingplatform Netflix heeft door blockbusters als ‘La Casa de Papel’, ‘Sex Education’ en ‘Squid Game’ zijn abonnees sterker zien toenemen. [naar artikel]
Dat de Koreaanse serie ‘Squid Game’ een succes was, wisten we al langer. De Netflix-reeks werd vorige week uitgeroepen tot de best bekeken show op het platform en ook op vlak van winst mogen de makers absoluut niet klagen. De totale opbrengst wordt namelijk geschat op 900 miljoen dollar (zo’n 777 miljoen euro). [naar artikel]
Het is tot op heden een van de grootste Netflixsuccessen ooit: de hitserie ‘Squid Game’ was een heuse hype in 2021. Al snel werd er een tweede seizoen aangekondigd, maar nu deelde Netflix ook de eerste beelden van de nieuwe realityshow die gebaseerd is op de reeks. Dit is ‘Squid Game: The Challenge’. [naar artikel]
Na streamingkanon BTS, Oscar-winnaar Parasite en tv-programma The Masked Singer was de honger niet gestild. Netflix-hype Squid Game is de zoveelste Koreaanse masterclass in het exporteren van popcultuur. Hoe is die K-cultuur zo invloedrijk kunnen worden? [naar artikel]
© 2016 - 2023. DeKrantenkoppen.be - Disclaimer. Privacy Policy.