‘Squid Game’ is niet langer de populairste serie op Netflix. De Zuid-Koreaanse reeks moet plaatsmaken voor ‘Cobra Kai’. Amper vier dagen na zijn release op oudejaarsavond mag de show zich voortaan officieel de best bekeken serie van het streamingplatform noemen. [naar artikel]
De razendpopulaire Netflix-serie ‘Squid Game’ krijgt officieel een tweede seizoen, zo meldt Variety. Ted Sarandos, de co-CEO van het streamingsplatform, kondigde aan dat de Koreaans serie terugkeert: “Het ‘Squid Game’-universum is eigenlijk nog maar net begonnen. [naar artikel]
‘Squid Game' is nu officieel de best bekeken Netflix-serie ooit. Exportproducten uit Korea slagen er tegenwoordig ook bij ons in om potten te breken. Hoe is die K-cultuur zo invloedrijk kunnen worden? En hoe is die geëvolueerd? “Als je een grammofoonplaat uitbracht, moest minstens één nummer ‘gezond’ zijn.” [naar artikel]
Het lijkt erop dat ‘Squid Game’ de populairste serie tot nu toe wordt op Netflix. Dat maakte co-CEO Ted Sarandos bekend. De Koreaanse serie is al zeker de best bekeken niet-Engelstalige reeks tot nu toe, maar andere records zijn ook al in zicht. [naar artikel]
Er is geen ontkennen meer aan: de hele wereld is in de ban van ‘Squid Game’. Ondertussen is de Koreaanse reeks ook officieel de best bekeken serie op Netflix. Zo’n 111 miljoen abonnees keken er naar de avonturen van Seong Gi‑Hun en ook de memes over de veelbesproken serie zijn al even sterk vertegenwoordigd op sociale media. Wij zochten er de leukste uit! [naar artikel]
De Zuid-Koreaanse serie ‘Squid Game’ blijkt een ware goudmijn te zijn voor Netflix. De serie verbrak niet alleen het kijkcijfersrecord van de streamingdienst, ze leverde ook heel wat nieuwe abonnees op. Netflix heeft dus enorme wisten gemaakt op ‘Squid Game’, maar hoeveel verdienden de hoofdrolspelers aan hun rol? [naar artikel]
De true crime-serie ‘Dahmer - Monster: The Jeffrey Dahmer Story’ staat op de derde plaats van Netflix’ meest bekeken series. Daarmee strandt de reeks net achter succesreeksen ‘Squid Game’ en ‘Stranger Things’. Volgens Netflix werd de serie sinds de release op 21 september al meer dan 824,2 miljoen uren gestreamd. [naar artikel]
Squid Game is goed op weg om de meest populaire Netflix-serie ooit te worden. Niet slecht voor een niet-Engelstalige productie. Maar wat maakt de reeks zo bingeable? [naar artikel]
Ongezien bij Netflix: de Zuid-Koreaanse serie 'Squid Game' haalde in maar liefst 83 landen de eerste plaats. Ze lijkt zelfs goed op weg om de populairste reeks ooit op het platform, het Amerikaanse kostuumdrama ‘Bridgerton’, van de troon te stoten. Een resultaat die noch de makers, noch Netflix hadden verwachten. Wat is het geheim van de succesreeks? “Netflix is in de eerste plaats zélf verantwoordelijk voor de hype.” [naar artikel]
De nieuwe animatieserie ‘Arcane’, die gebaseerd is op de populaire game ‘League of Legends’, is momenteel de meest bekeken serie op Netflix. Zo stoot ‘Arcane’ de Koreaanse reeks ‘Squid Game’ van de troon, die al sinds z’n release op nummer één staat. [naar artikel]
Helemaal verknocht aan ‘Squid Game’? Dan hoef je na afloop niet op je honger te blijven zitten. Netflix pakt uit met een nieuwe Zuid-Koreaanse topreeks: ‘Hellbound’. Amper een dag na het debuut op 19 november was de serie in ruim tachtig landen het meest bekeken programma op het meest bekeken streamingplatform. Ook in ons land vinden we de reeks op 1 in de Netflix Top 10. Wat maakt ‘Hellbound’ nu het bekijken waard? En vanwaar onze plotse fascinatie voor Zuid-Koreaanse fictie? [naar artikel]
Netflix doet de fans een cadeautje op de eerste dag van februari. In een trailer tonen ze al het lekkers wat de streamingdienst de komende maanden in petto heeft. Daarbij ook de eerste beelden van een nieuw seizoen van het populaire ‘Squid game’. [naar artikel]
Dat de Koreaanse serie ‘Squid Game’ een succes was, wisten we al langer. De Netflix-reeks werd vorige week uitgeroepen tot de best bekeken show op het platform en ook op vlak van winst mogen de makers absoluut niet klagen. De totale opbrengst wordt namelijk geschat op 900 miljoen dollar (zo’n 777 miljoen euro). [naar artikel]
Netflix brengt het wereldwijde fenomeen ‘Squid Game’ tot leven met de grootste realitycompetitieserie ooit: ‘Squid Game: The Challenge’. De show is volledig gebaseerd op de Zuid-Koreaanse reeks die eerder al te zien was op het streamingplatform - al zullen alle spelers uiteraard levend naar huis terugkeren. [naar artikel]
De nieuwe Zuid-Koreaanse fantasy-horrorserie ‘Hellbound’ van Netflix is in één nacht tijd een wereldwijd fenomeen geworden. Daardoor ziet het ernaar uit dat ‘Hellbound’ zijn voorganger ‘Squid Game’ van de troon heeft gestoten als meest bekeken Zuid-Koreaanse tv-show van de maand. Volgens FlixPatrol had de serie slechts één dag nodig om de populairste show van het moment te worden in 24 verschillende landen, waaronder Korea, Hongkong, Mexico en Saoedi-Arabië. Ook in ons land staat de nieuwe serie al op nummer twee in de Netflix Top 10. [naar artikel]
Netflix brengt het wereldwijde fenomeen ‘Squid Game’ tot leven met de grootste reality competitieserie ooit, ‘Squid Game: The Challenge’. De show is volledig gebaseerd op de Zuid-Koreaanse reeks die eerder al te zien was op het streamingplatform - al zullen alle spelers uiteraard levend naar huis terugkeren. [naar artikel]
Na het monstersucces van ‘Squid Game’ en ‘Hellbound’ zijn Zuid-Koreaanse series populairder dan ooit. Dat bewijst de nieuwe serie ‘All Of Us Are Dead’ nog eens. De zombieserie staat sinds 28 januari op Netflix en daar doet het streamingplatform opnieuw gouden zaken mee. Ook bij ons staat de serie op nummer 1 in de top 10 van de meest bekeken films en series deze week. [naar artikel]
Het tweede seizoen van de hitserie ‘Squid Game’ is nog niet eens uit, maar toch is bedenker Hwang Dong-hyuk nu al in gesprek met Netflix over een mogelijk derde seizoen. ‘Squid Game’ groeide dit jaar uit tot de meest populairste serie op het streamingsplatform, waardoor al snel werd bevestigd dat er een vervolg zou komen. [naar artikel]
Netflix gaat een nieuwe methode hanteren om te meten hoe vaak een programma bekeken wordt, zo laat de streamingdienst weten in hun jaarlijks rapport. Het nieuws komt er na het succes van de Zuid-Koreaanse reeks ‘Squid Game’, die momenteel geregistreerd staat als de best bekeken Netflixreeks tot nu toe. [naar artikel]
In de realitiecompetitieserie ‘Squid Game: The Challenge’, brengt Netflix het wereldwijde fenomeen ‘Squid Game’ tot leven. Honderden spelers strijden er om de gigantische prijzenpot van 4,37 miljoen. Maar daar de realityreeks - in tegenstelling tot de originele serie - volledig onschadelijk had moeten zijn, liep het tijdens de opnames toch grondig mis. [naar artikel]
Er komt een tweede seizoen van de immens populaire Zuid-Koreaanse Netflix-serie Squid game. Dat heeft de Amerikaanse streamingdienst zondagavond officieel bekendgemaakt. [naar artikel]
De nieuwe Zuid-Koreaanse fantasy-horrorserie ‘Hellbound’ van Netflix is in één nacht tijd een wereldwijd fenomeen geworden. Daardoor ziet het ernaar uit dat ‘Hellbound’ zijn voorganger ‘Squid Game’ van de troon heeft gestoten als meest bekeken tv-show op het streamingplatform. Volgens FlixPatrol had de serie slechts één dag nodig om de populairste show te worden in 24 verschillende landen, waaronder Korea, Hongkong, Mexico en Saoedi-Arabië. Ook in ons land staat de nieuwe serie al op nummer twee. [naar artikel]
De Netflix-serie ‘Squid Game’ was al een daverend succes, maar het lijkt erop dat de nieuwe Disney+-serie ‘Only Murders In The Building’, met Selena Gomez (29) in de hoofdrol, dat record gaat verpulveren. Momenteel is de nieuwe serie de best beoordeelde op de grootste filmrecensiewebsites. [naar artikel]
© 2016 - 2023. DeKrantenkoppen.be - Disclaimer. Privacy Policy.