Squid Game is goed op weg om de meest populaire Netflix-serie ooit te worden. Niet slecht voor een niet-Engelstalige productie. Maar wat maakt de reeks zo bingeable? [naar artikel]
De Zuid-Koreaanse serie ‘Squid Game’ blijkt een ware goudmijn te zijn voor Netflix. De serie verbrak niet alleen het kijkcijfersrecord van de streamingdienst, ze leverde ook heel wat nieuwe abonnees op. Netflix heeft dus enorme wisten gemaakt op ‘Squid Game’, maar hoeveel verdienden de hoofdrolspelers aan hun rol? [naar artikel]
De populaire Zuid-Koreaanse serie ‘Squid Game’ heeft nu ook een eigen cryptomunt, SQUID. De munt kan verhandeld worden, maar kan ook als toegangsticket dienen voor een duur online ‘Squid Game’ spel. In slechts 24 uur steeg SQUID met 2.400% in waarde en heeft het een totale beurswaarde van 150 miljoen euro. [naar artikel]
De razendpopulaire Netflix-serie ‘Squid Game’ krijgt officieel een tweede seizoen, zo meldt Variety. Ted Sarandos, de co-CEO van het streamingsplatform, kondigde aan dat de Koreaans serie terugkeert: “Het ‘Squid Game’-universum is eigenlijk nog maar net begonnen. [naar artikel]
De Netflix-serie ‘Squid Game’ was al een daverend succes, maar het lijkt erop dat de nieuwe Disney+-serie ‘Only Murders In The Building’, met Selena Gomez (29) in de hoofdrol, dat record gaat verpulveren. Momenteel is de nieuwe serie de best beoordeelde op de grootste filmrecensiewebsites. [naar artikel]
Het lijkt erop dat ‘Squid Game’ de populairste serie tot nu toe wordt op Netflix. Dat maakte co-CEO Ted Sarandos bekend. De Koreaanse serie is al zeker de best bekeken niet-Engelstalige reeks tot nu toe, maar andere records zijn ook al in zicht. [naar artikel]
In de realitiecompetitieserie ‘Squid Game: The Challenge’, brengt Netflix het wereldwijde fenomeen ‘Squid Game’ tot leven. Honderden spelers strijden er om de gigantische prijzenpot van 4,37 miljoen. Maar daar de realityreeks - in tegenstelling tot de originele serie - volledig onschadelijk had moeten zijn, liep het tijdens de opnames toch grondig mis. [naar artikel]
‘Squid Game’ is niet langer de populairste serie op Netflix. De Zuid-Koreaanse reeks moet plaatsmaken voor ‘Cobra Kai’. Amper vier dagen na zijn release op oudejaarsavond mag de show zich voortaan officieel de best bekeken serie van het streamingplatform noemen. [naar artikel]
Het zat eraan te komen, maar ondertussen is het officieel. De Koreaanse serie ‘Squid Game’ is wereldwijd door maar liefst 111 miljoen abonnees bekeken. Als gevolg mag de reeks zich de best bekeken serie op het streamingplatform noemen. Een eer die in het verleden weggelegd was voor ‘Bridgerton’. [naar artikel]
Het tweede seizoen van de hitserie ‘Squid Game’ is nog niet eens uit, maar toch is bedenker Hwang Dong-hyuk nu al in gesprek met Netflix over een mogelijk derde seizoen. ‘Squid Game’ groeide dit jaar uit tot de meest populairste serie op het streamingsplatform, waardoor al snel werd bevestigd dat er een vervolg zou komen. [naar artikel]
De jonge stemactrice Reagan To (10) heeft in een interview bekend dat ze nog geen enkele aflevering van de wereldberoemde serie ‘Squid Game’ heeft gezien. Toch is zij dé stem achter de iconische pop, Youngshee. “Mijn ouders vinden de serie te gewelddadig”, klinkt het. [naar artikel]
Het succes van ‘Squid Game’ is bijna ongeëvenaard. Maar het bloederige concept van de serie blijkt ook een donkere keerzijde te hebben. Want doordat er heel wat geliefde personages werden afgeslacht in het eerste seizoen, zit regisseur Hwang Dong-hyuk nu in de problemen voor het plot van het tweede seizoen van de serie. “Ik weet echt niet wat ik moet doen”, klinkt het. [naar artikel]
De Zuid-Koreaanse serie ‘Squid Game’ is als eerste niet-Engelstalige serie genomineerd voor een Amerikaanse Screen Actors Guild (SAG) Award. De Netflix-hit maakt tijdens de uitreiking volgende maand zelfs kans in vier categorieën, zo werd vandaag bekendgemaakt. [naar artikel]
Lees dit artikel: Verkoop witte slip-on Vans boomt met dank aan succes ‘Squid Game’ De hype rond Squid Game lijkt voorlopig nog niet te minderen. De Zuid-Koreaanse Netflix-reeks blijft razend populair en dat is op heel wat vlakken te melden. Zo blijkt ook de verkoop van de opvallende outfits uit de serie sinds de release van Squid Game enorm te boomen. Een nooit geziene stijging van de aandelenkoers van […] Lees dit artikel: Verkoop witte slip-on Vans boomt met dank aan succes ‘Squid Game’ [naar artikel]
‘Squid Game’ al gezien? De Zuid-Koreaanse serie is goed op weg om de populairste reeks ooit te worden op Netflix. En de rage zet zich verder op sociale media. Op TikTok krijgt een specifiek suikerkoekje veel aandacht: gebruikers tonen massaal hoe ze de zoetigheid maken en vervolgens voorzichtig opeten. [naar artikel]
Squid game, de razend populaire Koreaanse Netflix-serie, verovert Vlaamse speelplaatsen. Dat baart verschillende experts zorgen. In de reeks spelen de personages kinderspelletjes met dodelijke afloop. ‘We moeten opletten dat de spelletjes op de speelplaats niet uit de hand lopen.’ [naar artikel]
Wie rondloopt op deze planeet heeft ongetwijfeld gehoord van de populaire Zuid-Koreaanse serie ‘Squid Game’. Momenteel staat hij op Netflix op nummer 1 in meer dan 90 landen, goed voor heel wat kijkers dus. Ook luxemerk Louis Vuitton wil graag een stukje van dat succes meepikken. Zij kondigden gisteren op hun Instagrampagina aan dat actrice en topmodel HoYeon Jung (27), een van de hoofdpersonages uit de serie, hun nieuwe ambassadrice zal worden. [naar artikel]
Squid game, dé Netflix-hit van 2021, krijgt officieel een tweede seizoen. Dat bevestigt Netflix, waar de Zuid-Koreaanse serie te zien is. Er wordt zelfs al gehint op meer. “Het Squid game-universum is nog maar pas begonnen.” [naar artikel]
Een Waalse school waarschuwde deze week dat kinderen op de speelplaats scènes naspelen van de gewelddadige Netflixserie ‘Squid Game’. En het is een geen alleenstaand geval, ook op Limburgse speelplaatsen is de serie alomtegenwoordig. Vooral door filmpjes op TikTok. [naar artikel]
Fans van de hitserie ‘Squid Game’ hebben zich ongetwijfeld al afgevraagd hoe ver ze het zouden schoppen in het spel op leven en dood. Binnenkort kunnen ze er zelf achter komen, want ‘Squid Game’ krijgt een eigen virtual reality-game. Dat heeft Netflix bekendgemaakt. [naar artikel]
‘Squid Game’ al gezien? De Zuid-Koreaanse serie is goed op weg om de populairste reeks ooit te worden op Netflix. En de rage zet zich verder op sociale media. Op TikTok krijgt een specifiek suikerkoekje veel aandacht: gebruikers tonen massaal hoe ze de zoetigheid maken en vervolgens voorzichtig opeten. [naar artikel]
Na het grote succes van de Zuid-Koreaanse Netlfix-serie ‘Squid Game’ kregen 456 mensen de kans om mee te kunnen doen aan het razend spannende spel in ‘Squid Game: The Challenge’. Maar dat liep niet allemaal van een leien dakje. Eric Roberts, kandidaat 215, doet zijn boekje open over hoe het eraan toe ging tijdens de opnames van de realityreeks. “Het was niet makkelijk. We hadden honger, sommige uitdagingen konden uren duren. Maar ik wist waarvoor ik me had ingeschreven.” [naar artikel]
Het succes van de Koreaanse Netflix-hit Squid game is ook de organisatie achter het Leuvense Escape House - dat verschillende escape rooms heeft - niet ontgaan. Zij organiseren op 27 november een speciaal Squid game-event. Honderd deelnemers nemen het tegen elkaar op in een reeks kinderspelletjes, de winnaar gaat met 1.000 euro naar huis. [naar artikel]
Niets dan lof over de Netflix-serie Squid game, de populairste tv-show van het moment. Behalve als het over de beruchte VIP’s gaat. Gedubd, geforceerd, door Google Translate vertaald, slecht geacteerd,... De acteurs achter de vuilgebekte miljonairs kunnen op weinig sympathie rekenen. Maar daar is een duidelijke verklaring voor, zeggen ze zelf in een interview met The Guardian. [naar artikel]
© 2016 - 2023. DeKrantenkoppen.be - Disclaimer. Privacy Policy.