De fans van de Koreaanse ‘Squid Game’-actrice HoYeon Jung (27) maken zich zorgen. Via de sociale media laten verschillende volgers weten dat ze ongerust zijn over haar magere uiterlijk en ze vragen zich af of er iets aan de hand is. Op een reeks foto’s die de actrice deelde kwam zoveel reactie, dat HoYeon inmiddels ook zelf reageerde op alle bezorgdheid die is ontstaan. [naar artikel]
Het gaat hard voor HoYeon Jung (28). De Zuid-Koreaanse actrice, die wereldberoemd werd dankzij de hitreeks ‘Squid Game’, is gecast voor haar eerste Engelstalige rol. Jung zal te zien zijn in de thrillerserie ‘Disclaimer’. Dat maakte ze bekend in een interview met magazine ‘GQ’. [naar artikel]
De 27-jarige actrice Hoyeon, wiens volledige naam Jung Ho-yeon is, raakte eind vorig jaar bekend bij het grote publiek door haar rol in de Netflix-serie ‘Squid Game’. Hoyeon heeft ondertussen ook al een nieuw project te pakken. Zo zal ze binnenkort te zien zijn in een reeks op Apple TV+. [naar artikel]
Wie rondloopt op deze planeet heeft ongetwijfeld gehoord van de populaire Zuid-Koreaanse serie ‘Squid Game’. Momenteel staat hij op Netflix op nummer 1 in meer dan 90 landen, goed voor heel wat kijkers dus. Ook luxemerk Louis Vuitton wil graag een stukje van dat succes meepikken. Zij kondigden gisteren op hun Instagrampagina aan dat actrice en topmodel HoYeon Jung (27), een van de hoofdpersonages uit de serie, hun nieuwe ambassadrice zal worden. [naar artikel]
Voor HoYeon Jung was 2021 een jaar om nooit meer te vergeten. Ze kroop in de rol van speler nummer 067 in de Netflix-serie ‘Squid Game’ en werd plotsklaps wereldberoemd. Het nieuwe jaar start ze óók met een mijlpaal: ze schittert op de cover van de Amerikaanse Vogue. Daarmee heeft ze een primeur beet, want nog nooit eerder in de geschiedenis van het blad was er al eens een Koreaanse te zien op de cover. [naar artikel]
De Zuid-Koreaanse actrice HoYeon Jung, die in de populaire Netflix-reeks gestalte geeft aan Kang Sae-byeok (nummer 067), is in één klap wereldberoemd geworden. Ze ging van enkele honderden naar miljoenen Instagramvolgers en intussen heeft ze ook al een deal met het prestigieuze Franse luxemerk Louis Vuitton op zak. [naar artikel]
Lees dit artikel: Noord-Koreanen riskeren doodstraf door ‘Squid Game’ te bekijken op binnengesmokkelde USB-sticks Squid Game is de populairste reeks op Netflix, maar niet overal ter wereld kan de populaire Zuid-Koreaanse reeks bekeken worden. In Noord-Korea is Netflix, net als alle andere buitenlandse media, verboden. Toch vinden de inwoners van het land manieren om de reeks te bekijken. Al kan dat drastische gevolgen hebben. Als je één van de […] Lees dit artikel: Noord-Koreanen riskeren doodstraf door ‘Squid Game’ te bekijken op binnengesmokkelde USB-sticks [naar artikel]
Het hoeft niet meer gezegd: de Zuid-Koreaanse reeks ‘Squid Game' is dé revelatie van 2021. Een project dat al in 2008 het levenslicht zag, vertelt schrijver/regisseur Hwang Dong-hyuk (50) nu in een interview met The Hollywood Reporter. Hij gaat in het interview ook dieper in op de gewelddadige scènes en welk spelletje het moeilijkste was om te verfilmen. “Het moést goed gaan.” [naar artikel]
Netflix heeft een statement gedeeld over de massale kritiek op ‘Squid Game: The Challenge’. De streamingdienst ontkent dat er bij de opnames van de realitycompetitieserie, die gebaseerd is op de populaire Zuid-Koreaanse reeks ‘Squid Game’, ernstige gewonden zijn gevallen. “Alle berichten hierover zijn niet waar”, klinkt het. [naar artikel]
Steven Spielberg (75) krijgt online veel kritiek over zich heen vanwege een opmerking over de hitserie ‘Squid Game’. De Amerikaanse regisseur prees Netflix om het casten van “onbekende mensen”, terwijl de Koreaanse cast volgens honderden twitteraars wel degelijk bekend is. Veel acteurs en actrices, onder wie hoofdrolspeler Lee Jung-jae, waren al veel vaker in Aziatische producties verschenen. [naar artikel]
Zo’n hit dat zelfs de mond van de grote baas van Netflix ervan openvalt. Dat is de Koreaanse fictiereeks ‘Squid game’. Het plot is innemend, maar bijwijlen ronduit gruwelijk. Toch is de reeks wereldwijd het best bekeken op de streamingdienst en een van de drukst besproken onderwerpen op sociale media. “Het is zeer herkenbaar en dat maakt het net nog griezeliger”, verklaart Charlotte Gryson van het Korean Cultural Center in Brussel. [naar artikel]
Het succes van de Koreaanse Netflix-hit Squid game is ook de organisatie achter het Leuvense Escape House - dat verschillende escape rooms heeft - niet ontgaan. Zij organiseren op 27 november een speciaal Squid game-event. Honderd deelnemers nemen het tegen elkaar op in een reeks kinderspelletjes, de winnaar gaat met 1.000 euro naar huis. [naar artikel]
Netflix brengt het wereldwijde fenomeen ‘Squid Game’ tot leven met de grootste realitycompetitieserie ooit: ‘Squid Game: The Challenge’. De show is volledig gebaseerd op de Zuid-Koreaanse reeks die eerder al te zien was op het streamingplatform - al zullen alle spelers uiteraard levend naar huis terugkeren. [naar artikel]
De Koreaanse Netflix-reeks ‘Squid Game' blijft maar scoren. Vlak voor het weekend haalde de reeks in maar liefst 83 landen de eerste plaats. En dat is ongezien. [naar artikel]
Het lijkt erop dat ‘Squid Game’ de populairste serie tot nu toe wordt op Netflix. Dat maakte co-CEO Ted Sarandos bekend. De Koreaanse serie is al zeker de best bekeken niet-Engelstalige reeks tot nu toe, maar andere records zijn ook al in zicht. [naar artikel]
Squid game, dé Netflix-hit van 2021, krijgt officieel een tweede seizoen. Dat bevestigt Netflix, waar de Zuid-Koreaanse serie te zien is. Er wordt zelfs al gehint op meer. “Het Squid game-universum is nog maar pas begonnen.” [naar artikel]
Wie maar niet genoeg kan krijgen van de Koreaanse Netflixserie ‘Squid Game’, kan op 27 november afzakken naar de Limburgse hoofdstad Hasselt. Escape House organiseert daar een grootschalig ‘Squid Game’-event voor honderd deelnemers die het tegen elkaar opnemen in een reeks kinderspelletjes. Wie wint, gaat naar huis met 1.000 euro of een gelijkwaardige prijs. [naar artikel]
Eén dag. Langer had Hellbound niet nodig om een wereldwijd succes te worden. De Zuid-Koreaanse horrorserie is intussen al in meer dan tachtig landen de best bekeken reeks op Netflix. De streamingdienst is al praktisch zeker van de winst. Het pad voor het succes werd een kleine maand geleden al geëffend: zonder Squid game immers geen Hellbound. [naar artikel]
‘Squid Game' is nu officieel de best bekeken Netflix-serie ooit. Exportproducten uit Korea slagen er tegenwoordig ook bij ons in om potten te breken. Hoe is die K-cultuur zo invloedrijk kunnen worden? En hoe is die geëvolueerd? “Als je een grammofoonplaat uitbracht, moest minstens één nummer ‘gezond’ zijn.” [naar artikel]
Netflix brengt het wereldwijde fenomeen ‘Squid Game’ tot leven met de grootste reality competitieserie ooit, ‘Squid Game: The Challenge’. De show is volledig gebaseerd op de Zuid-Koreaanse reeks die eerder al te zien was op het streamingplatform - al zullen alle spelers uiteraard levend naar huis terugkeren. [naar artikel]
Het hoeft niet meer gezegd: de Zuid-Koreaanse reeks ‘Squid Game' is dé revelatie van 2021. Een project dat al in 2008 het levenslicht zag, vertelt schrijver/regisseur Hwang Dong-hyuk (50) nu in een interview met The Hollywood Reporter. Hij gaat in het interview ook dieper in op de gewelddadige scènes en welk spelletje het moeilijkste was om te verfilmen. “Het moést goed gaan.” [naar artikel]
Het is officieel: de immens populaire Zuid-Koreaanse serie ‘Squid Game’ krijgt een tweede seizoen. Regisseur Hwang Dong-hyuk bevestigde het nieuws in een interview met AP. “Het is wel nog te vroeg om te zeggen waarover de nieuwe reeks zal gaan.” [naar artikel]
De populaire Zuid-Koreaanse serie ‘Squid Game’ heeft nu ook een eigen cryptomunt, SQUID. De munt kan verhandeld worden, maar kan ook als toegangsticket dienen voor een duur online ‘Squid Game’ spel. In slechts 24 uur steeg SQUID met 2.400% in waarde en heeft het een totale beurswaarde van 150 miljoen euro. [naar artikel]
Met het succes van de Netflix-serie “Squid game” wordt het opnieuw duidelijk dat Koreaanse populaire cultuur ook ons land aan het veroveren is. Het ene na het andere Koreaanse cultuurproduct verschijnt op onze televisies, onze radio’s en zelfs op ons bord. Hoe is die populariteit ontstaan en over welke muziek en series gaat het zoal? De Koreaanse golf of “Hallyu” uitgelegd. [naar artikel]
© 2016 - 2023. DeKrantenkoppen.be - Disclaimer. Privacy Policy.