De nieuwe Zuid-Koreaanse fantasy-horrorserie ‘Hellbound’ van Netflix is in één nacht tijd een wereldwijd fenomeen geworden. Daardoor ziet het ernaar uit dat ‘Hellbound’ zijn voorganger ‘Squid Game’ van de troon heeft gestoten als meest bekeken Zuid-Koreaanse tv-show van de maand. Volgens FlixPatrol had de serie slechts één dag nodig om de populairste show van het moment te worden in 24 verschillende landen, waaronder Korea, Hongkong, Mexico en Saoedi-Arabië. Ook in ons land staat de nieuwe serie al op nummer twee in de Netflix Top 10. [naar artikel]
De nieuwe Zuid-Koreaanse fantasy-horrorserie ‘Hellbound’ van Netflix is in één nacht tijd een wereldwijd fenomeen geworden. Daardoor ziet het ernaar uit dat ‘Hellbound’ zijn voorganger ‘Squid Game’ van de troon heeft gestoten als meest bekeken tv-show op het streamingplatform. Volgens FlixPatrol had de serie slechts één dag nodig om de populairste show te worden in 24 verschillende landen, waaronder Korea, Hongkong, Mexico en Saoedi-Arabië. Ook in ons land staat de nieuwe serie al op nummer twee. [naar artikel]
De overvallers van ‘La casa de papel’ hebben nog maar half de aftocht geblazen of Netflix wil u al aan een nieuwe gemaskerde bende in rode overalls voorstellen. ‘Squid Game’, een Zuid-Koreaanse thrillerserie over onschuldige kinderspelletjes die een bloederige wending nemen, is de nieuwste sensatie in streamingland. Of u deze strijd op leven en dood, die al in negentig landen op nummer één prijkt en zelfs ‘Bridgerton’ van de troon kan stoten, dringend moet bekijken? Evelien Delgouffe zoekt het in onze ‘Kijkgids’ voor u uit. [naar artikel]
De nieuwe animatieserie ‘Arcane’, die gebaseerd is op de populaire game ‘League of Legends’, is momenteel de meest bekeken serie op Netflix. Zo stoot ‘Arcane’ de Koreaanse reeks ‘Squid Game’ van de troon, die al sinds z’n release op nummer één staat. [naar artikel]
De overvallers van ‘La casa de papel’ hebben nog maar half de aftocht geblazen of Netflix wil u al aan een nieuwe gemaskerde bende in rode overalls voorstellen. ‘Squid Game’, een Zuid-Koreaanse thrillerserie over onschuldige kinderspelletjes die een bloederige wending nemen, is de nieuwste sensatie in streamingland. Of u deze strijd op leven en dood, die al in negentig landen op nummer één prijkt en zelfs ‘Bridgerton’ van de troon kan stoten, dringend moet bekijken? Evelien Delgouffe zoekt het in onze ‘Kijkgids’ voor u uit. [naar artikel]
Helemaal verknocht aan ‘Squid Game’? Dan hoef je na afloop niet op je honger te blijven zitten. Netflix pakt uit met een nieuwe Zuid-Koreaanse topreeks: ‘Hellbound’. Amper een dag na het debuut op 19 november was de serie in ruim tachtig landen het meest bekeken programma op het meest bekeken streamingplatform. Ook in ons land vinden we de reeks op 1 in de Netflix Top 10. Wat maakt ‘Hellbound’ nu het bekijken waard? En vanwaar onze plotse fascinatie voor Zuid-Koreaanse fictie? [naar artikel]
Ongezien bij Netflix: de Zuid-Koreaanse serie 'Squid Game' haalde in maar liefst 83 landen de eerste plaats. Ze lijkt zelfs goed op weg om de populairste reeks ooit op het platform, het Amerikaanse kostuumdrama ‘Bridgerton’, van de troon te stoten. Een resultaat die noch de makers, noch Netflix hadden verwachten. Wat is het geheim van de succesreeks? “Netflix is in de eerste plaats zélf verantwoordelijk voor de hype.” [naar artikel]
Ongezien bij Netflix: de Zuid-Koreaanse serie 'Squid Game' haalde in maar liefst 83 landen de eerste plaats. Ze lijkt zelfs goed op weg om de populairste reeks ooit op het platform, het Amerikaanse kostuumdrama ‘Bridgerton’, van de troon te stoten. En te denken dat bedenker Hwang Dong-hyuk (50) de reeks al sinds 2008 in de schuif had liggen. Wat is het geheim van zijn succes? “Netflix is in de eerste plaats zélf verantwoordelijk voor de hype.” [naar artikel]
‘Squid Game' is nu officieel de best bekeken Netflix-serie ooit. Exportproducten uit Korea slagen er tegenwoordig ook bij ons in om potten te breken. Hoe is die K-cultuur zo invloedrijk kunnen worden? En hoe is die geëvolueerd? “Als je een grammofoonplaat uitbracht, moest minstens één nummer ‘gezond’ zijn.” [naar artikel]
In ‘Squid Game’, de hitreeks van Netflix, speelt HoYeon Jung (27) speler nummer 067 ofwel Kang, een deelneemster aan enkele moorddadige kinderspelletjes. Kang is één van de populairste personages, met een tragische achtergrond. “Maar 067 is ook heel sexy”, aldus de vele ‘Squid Game’-fans. “Ze geeft de serie net dat tikkeltje méér.” En dat heeft de wereld geweten. HoYeon Jung ging in een mum van tijd van nobele onbekende naar dé rijzende ster van het moment. [naar artikel]
De Zuid-Koreaanse serie ‘Squid Game’ blijkt een ware goudmijn te zijn voor Netflix. De serie verbrak niet alleen het kijkcijfersrecord van de streamingdienst, ze leverde ook heel wat nieuwe abonnees op. Netflix heeft dus enorme wisten gemaakt op ‘Squid Game’, maar hoeveel verdienden de hoofdrolspelers aan hun rol? [naar artikel]
De populaire Zuid-Koreaanse serie ‘Squid Game’ heeft nu ook een eigen cryptomunt, SQUID. De munt kan verhandeld worden, maar kan ook als toegangsticket dienen voor een duur online ‘Squid Game’ spel. In slechts 24 uur steeg SQUID met 2.400% in waarde en heeft het een totale beurswaarde van 150 miljoen euro. [naar artikel]
Wie rondloopt op deze planeet heeft ongetwijfeld gehoord van de populaire Zuid-Koreaanse serie ‘Squid Game’. Momenteel staat hij op Netflix op nummer 1 in meer dan 90 landen, goed voor heel wat kijkers dus. Ook luxemerk Louis Vuitton wil graag een stukje van dat succes meepikken. Zij kondigden gisteren op hun Instagrampagina aan dat actrice en topmodel HoYeon Jung (27), een van de hoofdpersonages uit de serie, hun nieuwe ambassadrice zal worden. [naar artikel]
Squid game, dé Netflix-hit van 2021, krijgt officieel een tweede seizoen. Dat bevestigt Netflix, waar de Zuid-Koreaanse serie te zien is. Er wordt zelfs al gehint op meer. “Het Squid game-universum is nog maar pas begonnen.” [naar artikel]
Park Hae-Soo (40), één van de hoofdrolspelers uit de populaire Netflixreeks ‘Squid Game’, duikt binnenkort op in een andere hitserie. Hij stapt namelijk over naar ‘Casa de Papel’. [naar artikel]
‘Squid Game’ is niet langer de populairste serie op Netflix. De Zuid-Koreaanse reeks moet plaatsmaken voor ‘Cobra Kai’. Amper vier dagen na zijn release op oudejaarsavond mag de show zich voortaan officieel de best bekeken serie van het streamingplatform noemen. [naar artikel]
Een Noord-Koreaanse jongeman is veroordeeld tot de doodstraf omdat hij een USB-stick met videobestanden van de Zuid-Koreaanse Netflix-serie ‘Squid Game’ het land heeft binnengesmokkeld. Het vonnis zal worden uitgevoerd door een vuurpeloton. Dat meldt ‘Radio Free Asia’. [naar artikel]
Koning Charles (75) is een kenner van de Zuid-Koreaanse cultuur. Althans, dat lijkt zo tijdens zijn toespraak op het staatsbanket ter gelegenheid van het bezoek van de Zuid-Koreaanse president Yoon Suk-yeol (62). Charles refereerde in z'n speech naar de bekendste K-popgroep BTS, naar de serie ‘Squid Game’ en maakte een mopje over het populaire nummer ‘Gangnam Style’. Hij vertelde dat hij jaren geleden Seoul bezocht, maar één ding niet onder de knie kreeg. “Ik heb toen niet echt opgepikt van wat de ‘Gangnam Style’ genoemd zou kunnen worden”, klonk het. Waarop bijna de volledige zaal begon te lachen. Het Zuid-Koreaanse nummer van Psy werd in 2012 een grote hit, er hoorde ook een dansje bij. [naar artikel]
Na het monstersucces van ‘Squid Game’ en ‘Hellbound’ zijn Zuid-Koreaanse series populairder dan ooit. Dat bewijst de nieuwe serie ‘All Of Us Are Dead’ nog eens. De zombieserie staat sinds 28 januari op Netflix en daar doet het streamingplatform opnieuw gouden zaken mee. Ook bij ons staat de serie op nummer 1 in de top 10 van de meest bekeken films en series deze week. [naar artikel]
Ongezien bij Netflix: de Zuid-Koreaanse serie 'Squid Game' haalt in maar liefst 83 landen de eerste plaats. Ze lijkt zelfs de populairste reeks ooit te worden op het streamingplatform. Maar hoe komt het dat de surrealistische show binnenkort misschien zelfs het Amerikaanse kostuumdrama 'Bridgerton' van de troon stoot. "Iedereen kent het gevoel van constant in competitie te zijn." [naar artikel]
De Zuid-Koreaanse serie ‘Squid Game’ is als eerste niet-Engelstalige serie genomineerd voor een Amerikaanse Screen Actors Guild (SAG) Award. De Netflix-hit maakt tijdens de uitreiking volgende maand zelfs kans in vier categorieën, zo werd vandaag bekendgemaakt. [naar artikel]
De cryptomunt die gelanceerd werd rond de populaire Zuid-Koreaanse Netflix-serie Squid Game daalde zondag al met 100 procent in waarde. Wat is er precies gebeurd? [naar artikel]
Lees dit artikel: Verkoop witte slip-on Vans boomt met dank aan succes ‘Squid Game’ De hype rond Squid Game lijkt voorlopig nog niet te minderen. De Zuid-Koreaanse Netflix-reeks blijft razend populair en dat is op heel wat vlakken te melden. Zo blijkt ook de verkoop van de opvallende outfits uit de serie sinds de release van Squid Game enorm te boomen. Een nooit geziene stijging van de aandelenkoers van […] Lees dit artikel: Verkoop witte slip-on Vans boomt met dank aan succes ‘Squid Game’ [naar artikel]
Het grote succes van ‘Squid game’ heeft gevolgen voor Netflix, want de Zuid-Koreaanse internetprovider SK Broadband klaagt de streamingdienst aan. Door de ongeziene populariteit van de serie is het internetverkeer in Zuid-Korea zo fors toegenomen dat de provider nu naar eigen zeggen met een pak extra kosten opgezadeld wordt. [naar artikel]
Na het grote succes van de Zuid-Koreaanse Netlfix-serie ‘Squid Game’ kregen 456 mensen de kans om mee te kunnen doen aan het razend spannende spel in ‘Squid Game: The Challenge’. Maar dat liep niet allemaal van een leien dakje. Eric Roberts, kandidaat 215, doet zijn boekje open over hoe het eraan toe ging tijdens de opnames van de realityreeks. “Het was niet makkelijk. We hadden honger, sommige uitdagingen konden uren duren. Maar ik wist waarvoor ik me had ingeschreven.” [naar artikel]
© 2016 - 2023. DeKrantenkoppen.be - Disclaimer. Privacy Policy.