Mercedes-Benz moet honderdduizenden wagens terugroepen, ook in ons land. Door een technisch probleem kan bij de modellen GLE/GLS, C-klasse, E-klasse, S-klasse, GLC, CLS en G-klasse de koelstofpomp lekken en brand veroorzaken. Toch kan het probleem niet meteen hersteld worden omdat de nodige wisselstukken ontbreken. In tussentijd wordt aangeraden zo weinig mogelijk te rijden. [naar artikel]
Mercedes-Benz moet auto's terugroepen naar de garage omdat een technisch defect brand zou kunnen veroorzaken bij een aantal modellen. Toch moeten eigenaren wachten omdat de onderdelen die nodig zijn om het probleem op te lossen nog niet beschikbaar zijn. Dat bevestigde het Duitse autoconcern Daimler, eigenaar van Mercedes-Benz, na berichtgeving in de Duitse krant Bild. [naar artikel]
Mercedes-Benz moet honderdduizenden wagens terugroepen als gevolg van een technisch probleem, zo bevestigde de autofabrikant woensdag. Het gaat om wagens van het type GLE/GLS, C-klasse, E-klasse, S-klasse, GLC, CLS en G-klasse. Bij de dieselmotoren kan een lek ontstaan met mogelijk brandgevaar tot gevolg, aldus het bedrijf. [naar artikel]
De Duitse autobouwer Daimler roept wereldwijd wagens van Mercedes-Benz terug wegens brandgevaar. In totaal moeten een auto’s terug naar de garage, aldus persagentschap Reuters. [naar artikel]
Autobouwer Daimler moet wereldwijd bijna 300.000 auto’s van het merk Mercedes-Benz terug naar de garage krijgen wegens een productiefout dat tot brandgevaar kan leiden. Het gaat om diesels van de modellen E-Klasse en CLS, gebouwd van 2015 tot 2019, zo meldt de Duitse transportautoriteit. Blijkbaar bestaat het risico op kortsluiting in bepaalde stroomkabels bij vochtinsijpeling, […] The post Mercedes roept bijna 300.000 wagens terug wegens brandgevaar appeared first on Business AM. [naar artikel]
De Duitse autoconstructeur Mercedes-Benz heeft wereldwijd zowat 341.000 wagens teruggeroepen wegens mogelijk brandgevaar. Het gaat om wagens van de modellen GLE en GLS van de bouwjaren 2017 tot 2023. [naar artikel]
Mercedes-Benz moet wereldwijd 800.000 wagens terugroepen. Bij verschillende dieselmodellen is een technisch probleem opgedoken dat tot brandgevaar kan leiden. Toch is dit volgens autokenner Tony Verhelle (newmobility.news) niet uitzonderlijk. [naar artikel]
Autobouwer Daimler roept wereldwijd bijna 300.000 auto’s van het merk Mercedes-Benz terug wegens brandgevaar. Het gaat om diesels van de modellen E-Klasse en CLS, gebouwd van 2015 tot 2019, zo meldt de Duitse transportautoriteit. [naar artikel]
De Duitse autobouwer Daimler roept wereldwijd, dus ook in België, in totaal 1 miljoen Mercedes-Benz wagens terug naar de garage omdat er een probleem is met de startstroombegrenzer. Die kan in uitzonderlijke gevallen oververhitten en brand veroorzaken. [naar artikel]
De Duitse autobouwer Mercedes-Benz roept 993.407 wagens terug vanwege een mogelijk probleem met de remmen. Dat meldt de Duitse verkeersautoriteit KBA (Kraftfahrt-Bundesamt). Het gaat om een terugroepactie van de SUV’s ML en GL, en de luxeminivan R-Klasse, die geproduceerd zijn tussen 2004 en 2015. Wereldwijd zou het gaan om 993.407 auto’s, met daarvan ongeveer 70.000 […] [naar artikel]
Vergeet batterijwisselstations, zonnepanelen op auto’s of wagens die rijden op waterstof. De toekomst van elektrisch rijden ligt bij nieuwe types batterijen, waarmee je je wagen oplaadt in de tijd van een tankbeurt. Dat zegt Christoph Starzynski, hoofd van ontwikkeling bij Mercedes-Benz. Vanaf 2024 zou dit soort batterij al in auto’s ingebouwd worden: “We zullen de LFP-accu vooral gaan gebruiken in onze compacte auto’s in de laagste prijsklassen.” [naar artikel]
Wie zondag de routeplanner op de website of in de app van De Lijn tracht te gebruiken, krijgt daar mogelijk te maken met een technisch probleem. “Het is niet op elk toestel zo, maar we bekijken het en proberen het zo snel mogelijk op te lossen”, klinkt het. [naar artikel]
Onbekenden hebben ingebroken in de garage van voormalig autohandelaar Chris Dubois. Ze forceerden het slot en stalen zeldzame onderdelen van een oldtimer Mercedes 420 Sec. [naar artikel]
Telecomoperator Proximus kampt sinds 7 uur met technische problemen. Er zijn intussen al honderden meldingen binnengekomen. Vaste lijnen en mobiele nummers blijken onbereikbaar. In een tweet bevestigt het bedrijf dat er een probleem is met het mobiele netwerk. “Onze teams draaien op volle toeren om het probleem zo snel mogelijk op te lossen”, klinkt het. [naar artikel]
De auto’s van Formule 1-renstal Mercedes rijden in het nieuwe jaar weer in de vertrouwde zilveren kleur, maar de voorbije weken rees de vraag of Sir Lewis Hamilton naast George Russell ook één van de zitjes zou bezetten. In een tweet hintte Mercedes gisteren dat de Engelsman in 2022 gaat voor zijn achtste wereldtitel, maar de FIA kan nog altijd geen contact met hem krijgen. [naar artikel]
Op 24 oktober werd een meerderjarige vrouw halfnaakt aangetroffen in het Coyendanspark, waar ze vermoedelijk werd verkracht. Mogelijk kreeg ze in een café aan de Beestenmarkt een verdovende substantie in haar drankje. Een tweede voorval dateert van zaterdagochtend. De betoging van zondag, met honderden actievoerders die zich uitspraken tegen ‘de verkrachtingscultuur in Gent’, was een krachtig signaal. Maar wat moet er gebeuren in de Arteveldestad? Onze journaliste Sabine Van Damme wikt en weegt. “Ja, er is een probleem in Gent” [naar artikel]
“Neen”, zei federaal minister van Mobiliteit Georges Gilkinet (Ecolo) vorige week tegen autonome wagens op onze wegen. “We hebben momenteel nog te veel vragen over hun veiligheid”, klonk het. Autofabrikant Mercedes-Benz is het totaal niet eens met die kritiek. “Onze autonome wagens zijn veilig. Binnenkort rijden ze zelfs 90 kilometer per uur en later zelfs 130.” Wat kunnen zelfrijdende auto’s al en hoe veilig zijn ze echt? [naar artikel]
“Neen”, zei federaal minister van Mobiliteit Georges Gilkinet (Ecolo) vorige week tegen autonome wagens op onze wegen. “We hebben momenteel nog te veel vragen over hun veiligheid”, klonk het. Autofabrikant Mercedes-Benz is het totaal niet eens met die kritiek. “Onze autonome wagens zijn veilig. Binnenkort rijden ze zelfs 90 kilometer per uur en later zelfs 130.” Wat kunnen zelfrijdende auto’s al en hoe veilig zijn ze echt? [naar artikel]
De Duitse autobouwer Daimler roept wereldwijd wagens van Mercedes-Benz terug wegens brandgevaar. Voor de VS en Duitsland samen gaat het om een [naar artikel]
Er rijden momenteel geen treinen tussen de stations Brussel-Zuid en Brussel-Noord omwille van “mogelijk brandgevaar” in Brussel-Centraal. Dat meldt de NMBS. Het station wordt ontruimd. [naar artikel]
Audi roept in Duitsland 330.000 wagens en in België 6.821 auto’s terug van de modellen A4, A5 en Q5 wegens brandgevaar. Het gaat om auto’s uit de jaren 2011 tot 2015, waarbij de bijverwarming oververhit kan geraken. Dat heeft een woordvoerster van Audi-invoerder D’Ieteren woensdag gezegd. In oktober riep Audi in de VS al 250.000 auto’s terug voor hetzelfde probleem. Audi heeft weet van een enkele tientallen gevallen van oververhitting, waarbij niemand gewond raakte. [naar artikel]
© 2016 - 2023. DeKrantenkoppen.be - Disclaimer. Privacy Policy.