In de nieuwe Vlaamse horrorfilm ‘FOMO’ duikt een oude bekende op. We hebben het over Sarah-Lynn Clerckx (22), die veertien jaar lang Louise was in ‘Familie’. ‘FOMO’ gaat over influencers én een gemaskerde moordenaar. Sarah-Lynn speelt Billie. “Een echte bitch”, zegt de actrice. In TV Familie vertelt ze over haar toekomstplannen, waar ze geweest is, en geeft ze haar mening over de ontslagen bij ‘Familie’: “Waarom zou je zo’n icoon laten gaan?” [naar artikel]
‘FOMO’, ofwel Fear Of Missing Out, wie heeft er tegenwoordig nog niet van gehoord? In een maatschappij waar alles in een flits wordt vastgelegd en gedeeld op sociale media, kan je er al wel eens last van hebben. Met die insteek gingen ze bij Borgerhoff & Lamberigts aan de slag om een nieuw filmproject te ontwikkelen. De nieuwe Vlaamse horrorfilm en Streamz Original zal vanaf 29 juni 2022 te zien zijn in de bioscoop en dit najaar op Streamz. [naar artikel]
Ian Thomas (29) gaat nog eens acteren. De zanger krijgt een hoofdrol in het vervolg op ‘FOMO’, de horrorfilm met bekende influencers die afgelopen zomer in de bioscoop kwam. Het vervolg wordt een serie, die vanaf eind oktober te zien zal zijn op Streamz. [naar artikel]
Ingeblikt op amper 28 draaidagen, en vanaf vandaag in de bioscoop: ‘FOMO’, een low budget horrorprent waarin influencers hun plekje in de spotlights opeisen. Ook Jamie-Lee Six - bij het grote publiek gekend vanwege VTM-programma ‘De Verraders’ - heeft een rol te pakken. “Ik mag me van m’n meest bitchy kant laten zien. Heerlijk!” [naar artikel]
De kans is groot dat u een van de volgende dagen op sociale media foto’s en filmpjes ziet opduiken van de opnames van FOMO. De cast van deze nieuwe horrorfilm bestaat namelijk grotendeels uit influencers en jonge acteurs en actrices. Zij kruipen in de huid van influencers die meedoen aan een nieuw realityprogramma dat zich al snel ontpopt tot een kat-en-muisspel met een gemaskerde moordenaar. Staan deze week alvast op de set in Antwerpen en omstreken: de Genkse actrice Nora Dari, Jamie-Lee Six (De Verraders) en Joffrey Anane (Dancing with the Stars). Met dit fictieproject wil het productiehuis Borgerhoff & Lamberigts de gevaren van sociale media en mentaal welzijn bij jongeren onder de aandacht brengen. FOMO zal vanaf 29 juni te zien zijn in de bioscoop en dit najaar op Streamz. [naar artikel]
De televisiereeks ‘FOMO’, het vervolg op de Vlaamse horrorfilm die afgelopen zomer in de bioscoop te zien was, is vanaf 29 oktober te bekijken op Streamz, in aanloop naar Halloween. Zanger Ian Thomas speelt daarin een hoofdrol. [naar artikel]
Hoezo, de Vlaamse bioscoopgangers vrezen nog steeds dat vervelende c-beestje? Tijdens de avant-première van ‘FOMO’ - een low budget horrorprent met tal van influencers zoals Jamie-Lee Six, Nora Dari en Joffey Anane - viel daar in de Antwerpse Kinepolisvestiging niets van te merken. Een legertje fans schreeuwde de longen uit hun lijf voor de sterren van deze allereerste ‘Streamz Original’-film. [naar artikel]
Met wie wil Jamie-Lee Six (23) weleens de nacht doorbrengen en wat was het gênantste dat ze ooit in haar winkelkar legde? De actrice en influencer was net te zien in ‘De Verraders’ op VTM en vanaf juni in de horrorfilm ‘FOMO’, maar had onlangs wel nog de ergste kater van haar leven. Zonder gêne antwoordt ze op onze stoute vragen met de ene sappige anekdote na de andere. “Ik ontvang ook piemels op Instagram. Het zijn nooit mooie exemplaren. ” [naar artikel]
Streamz lanceert trailer voor spannende vervolgserie op Vlaamse horrorfilm ‘FOMO’. In vier gloednieuwe afleveringen wordt het verhaal van de film verdergezet. Daarbij kunnen kijkers ook rekenen op een nieuwe cast. Want onder meer Ian Thomas als Marthe Schneider voegen zich bij de acteurs. Vanaf 29 oktober zijn zowel de film - die deze zomer vertoond werd in de bioscoop - als de serie te zien op Streamz. [naar artikel]
Afgelopen zomer werden onze Vlaamse bioscopen getroffen door ‘FOMO’. De horror/slasherfilm van eigen bodem (te zien op Streamz) met onder meer ‘De Verraders’-deelnemers Nora Dari en Jamie-Lee Six was uw angst om iets te missen echter niet waard en stond naast een vettige scalpeerscène en wat in het rond spetterende ingewanden vooral bekend voor een gruwelijk gebrek aan een spanningsboog of een slot. Die ontknoping werd dan ook voor Streamz bewaard, dat nu met vier afleveringen het verhaal van de influencers die vastzitten in een bos en één voor één worden uitgemoord verderzet. Of dit vervolg met Ian Thomas dit keer wel z’n hype kan waarmaken? Evelien Delgouffe zoekt het in onze ‘Kijkgids’ voor u uit. [naar artikel]
Ondanks de controverse rond het eerste seizoen, keert ‘The Social House’ binnenkort terug. Acht Vlaamse influencers zullen weer gaan samenwonen in een vakantiehuisje. Samen hebben ze zo’n 3 miljoen volgers. [naar artikel]
Grote merken als Prada en Calvin Klein schakelen niet langer alleen influencers van vlees en bloed in om reclame te maken voor hun producten. Ook virtuele influencers, door AI ontwikkelde personages op het internet, verdienen de jongste tijd miljoenen door de merken aan te prijzen bij hun vele volgers. “En die markt gaat nog aanzienlijk groeien”, zeggen experts. [naar artikel]
Al dan niet subtiel merken en producten aanprijzen, zo verdienen de meeste ‘influencers’ hun geld. Maar op Tiktok wordt nu ook meer en meer gebedeld bij fans, zonder scrupules. Ze roepen volgers op om te bewijzen dat ze échte fans zijn, en troggelen zo virtuele ‘cadeautjeds’ af die écht geld kosten. Tiktok verbiedt de praktijk, maar experts zien dat het “een ware plaag” aan het worden is. [naar artikel]
The Weeknd denkt erover zijn artiestennaam te veranderen. Dat liet hij zijn volgers op Twitter weten. “Misschien ga ik een ‘Ye’ doen”, schreef hij, verwijzend naar Kanye West. De Amerikaanse musicus veranderde zijn naam onlangs in Ye. [naar artikel]
“Met pensioen gaan? Ik ben amper 73 en mijn vriendin houdt me jong”. Laat het duidelijk zijn: antiquair Paul De Grande, bekend uit ‘Stukken van mensen’, denkt nog lang niet aan uitbollen. Ook in z’n nieuw pand in Brugge wil hij z’n antiekhandel voortzetten, een zaak die hij op z’n 17de opstartte. Het maakte van hem de jongste kasteelheer van het land en een multimiljonair, die z’n geld nog altijd graag laat rollen. Ook al brengt dat hem soms in financiële moeilijkheden. “Of de veiling van mijn inboedel en mijn kasteel uit noodzaak was? Het heeft mij toch geholpen met mijn cashflowprobleem”, vertelt hij vanavond in ‘Viva la feta’. [naar artikel]
“Met pensioen gaan? Ik ben amper 73 en mijn vriendin houdt me jong.” Laat het duidelijk zijn: antiquair Paul De Grande, bekend uit ‘Stukken van mensen’, denkt nog lang niet aan uitbollen. Ook in z’n nieuw pand in Brugge wil hij z’n antiekhandel voortzetten, een zaak die hij op z’n 17de opstartte. Het maakte van hem de jongste kasteelheer van het land en een multimiljonair, die z’n geld nog altijd graag laat rollen. Ook al brengt dat hem soms in financiële moeilijkheden. “Of de veiling van mijn inboedel en mijn kasteel uit noodzaak was? Het heeft mij toch geholpen met mijn cashflowprobleem”, vertelt hij vanavond in ‘Viva la feta’. [naar artikel]
16:38 FOMO ETF maakt zijn debuut op Wall Street. De beurstracker focust op het volgen van alle jongste trends. [naar artikel]
Mrkrul, het account van Arne Claessens (25) uit Diepenbeek, heeft 1 miljoen volgers aangetikt op Tiktok. “Toen ik nog maar net mijn account had, stond er ‘Ooit haal ik 1 miljoen volgers’ in mijn bio”, vertelt hij. “Nu is dat ook werkelijkheid.” [naar artikel]
Een groep jongeren heeft zaterdagavond de boel op stelten gezet in een cinemazaal van Siniscoop in Sint-Niklaas. Zo’n vijftig jongeren jonger dan zestien maakte amok tijdens de voorstelling van de nieuwe horrorfilm ‘Smile’. Nochtans geldt er een leeftijdsbeperking voor de film. “Door een groepsaankoop konden de jongeren alsnog tickets kopen voor de film.” [naar artikel]
“Met pensioen gaan? Ik ben amper 73 en mijn vriendin houdt me jong”. Laat het duidelijk zijn: antiquair Paul De Grande, bekend uit ‘Stukken van mensen’, denkt nog lang niet aan uitbollen. Ook in z’n nieuw pand in Brugge wil hij z’n antiekhandel voortzetten, een zaak die hij op z’n 17de opstartte. Het maakte van hem de jongste kasteelheer van het land en een multimiljonair, die z’n geld nog altijd graag laat rollen. Ook al brengt dat hem soms in financiële moeilijkheden. “Of de veiling van mijn inboedel en mijn kasteel uit noodzaak was? Het heeft mij toch geholpen met mijn cashflowprobleem”, vertelt hij vanavond in ‘Viva la feta’. [naar artikel]
“Met pensioen gaan? Ik ben amper 73 en mijn vriendin houdt me jong”. Laat het duidelijk zijn: antiquair Paul De Grande, bekend uit ‘Stukken van mensen’, denkt nog lang niet aan uitbollen. Ook in z’n nieuw pand in Brugge wil hij z’n antiekhandel voortzetten, een zaak die hij op z’n 17de opstartte. Het maakte van hem de jongste kasteelheer van het land en een multimiljonair, die z’n geld nog altijd graag laat rollen. Ook al brengt dat hem soms in financiële moeilijkheden. “Of de veiling van mijn inboedel en mijn kasteel uit noodzaak was? Het heeft mij toch geholpen met mijn cashflowprobleem”, vertelt hij vanavond in ‘Viva la feta’. [naar artikel]
Vandaag de dag zijn het niet meer reclamespotjes, maar influencers die met de scepter slaan. Ze bepalen wat we dragen, smeren, eten. Kortom: waar stervelingen hun geld aan uitgeven. Maar op sociale media ontstaat nu een tegenbeweging van ‘de-influencers’ die juist het tegenovergestelde doen. Hun nobele doel: de (financieel) kwetsbare consument beschermen. “Mooie verpakking of niet, het is nog steeds rotzooi.” [naar artikel]
De Leeuw is uit zijn kooi in ‘The masked singer’. En nee – we horen het je al denken: de zanger in het leeuwenpak heet niet Willy, is verre van 70 jaar en heeft méér dan Vlaamse roots. Ook al zingt hij normaal wel in het Nederlands. “Misschien ben ik wel door mijn O-benen ontmaskerd.” [naar artikel]
De Leeuw is uit zijn kooi in ‘The masked singer’. En nee – we horen het je al denken: de zanger in het leeuwenpak heet niet Willy, is verre van 70 jaar en heeft méér dan Vlaamse roots. Ook al zingt hij normaal wel in het Nederlands. “Misschien ben ik wel door mijn O-benen ontmaskerd.” [naar artikel]
“Ik heb veel volgers en zou uw zaak kunnen promoten, wat krijg ik daarvoor?” Geregeld ontvangt Sandra Wilmans van B&B en sauna De Verborgen Parel in het Limburgse Hoepertingen (Borgloon) mailtjes van influencers die gratis willen langskomen in ruil voor online publiciteit. “En als ik vriendelijk bedank, reageren ze ook nog eens arrogant.” [naar artikel]
© 2016 - 2023. DeKrantenkoppen.be - Disclaimer. Privacy Policy.