Sinds mei vorig jaar ontsnappen Telenet-klanten bij uitgesteld kijken niet langer aan reclame. Binnenkort zijn ook klanten van Proximus en Orange aan de beurt. Waar kan het wel nog? En zijn er mogelijkheden om eraan te ontsnappen? Mijntelco.be zet alles voor jou op een rijtje. [naar artikel]
Klanten van Telenet zullen reclame bij opnames van tv-programma’s binnenkort niet meer kunnen doorspoelen. Dat meldt het Mechelse bedrijf, dat ingaat op het verzoek van de tv-zendergroepen DPG en SBS. Ook de andere operatoren van digitale televisie zouden later dat voorbeeld volgen, zodat reclame overslaan binnenkort helemaal onmogelijk wordt voor Vlaamse televisiekijkers. [naar artikel]
Klanten van Telenet zullen reclame bij opnames van tv-programma’s binnenkort niet meer kunnen doorspoelen. Dat meldt het Mechelse bedrijf, dat ingaat op het verzoek van de tv-zendergroepen DPG en SBS. [naar artikel]
Binnenkort zal het niet meer mogelijk zijn reclame door te spoelen tijdens het uitgesteld kijken. Voor 200.000 Telenet-klanten is het vandaag al zover, zo zei Wilfried Celis, voorzitter van het overlegorgaan van Belgische televisiezenders VIA, bij Radio 2. [naar artikel]
01:00 Binnenkort krijgen niet alle Telenet-klanten nog dezelfde reclameblokken te zien als ze tv-kijken. De distributeur begint in november met een test voor gerichte reclame, afgestemd op het profiel van d... [naar artikel]
Klanten van Telenet zullen binnenkort een minuut niet-doorspoelbare reclame moeten bekijken voor ze hun opnames van tv-programma’s kunnen starten. Dat meldt het Mechelse bedrijf. Ook de andere operatoren van digitale televisie zouden dat voorbeeld volgen. [naar artikel]
Heel wat Telenet-klanten krijgen, als ze binnenkort naar de SBS-zenders Vier, Vijf of Zes kijken, gepersonaliseerde reclame voorgeschoteld. Die [naar artikel]
Telenet introduceert niet-doorspoelbare reclame voor wie uitgesteld kijkt. De operator hield vijftien jaar het been stijf ondanks intens gelobby van de commerciële zenders die benadeeld werden door het massaal doorspoelen van reclame. Telenet riskeert nu de woede van zijn klanten en de machtspositie van zijn decoder in de Vlaamse huiskamer. [naar artikel]
Telenet past zijn privacybeleid aan omdat het binnenkort gaat experimenteren met gepersonaliseerde reclame op televisie. Klanten die geen extra [naar artikel]
Telenet gaat over een maand ook zijn oudere televisiedecoders aanpassen zodat kijkers reclame niet altijd meer kunnen doorspoelen. Het gaat om ruim 1 miljoen klanten, zegt de telecomprovider. [naar artikel]
Telenet gaat over een maand ook zijn oudere televisiedecoders aanpassen zodat kijkers reclame niet altijd meer kunnen doorspoelen. Het gaat om ruim 1 miljoen klanten, zegt de telecomprovider. [naar artikel]
Binnenkort zal het niet meer mogelijk zijn om alle reclame door te spoelen op tv. Telenet gaat als eerste operator in op de vraag van de Belgische zendergroepen om een aangepast, uniform model voor tv-reclame in te voeren. Vanaf eind september krijgen kijkers bij opnames van VTM-programma’s (DPG Media) en PLAY-programma’s (SBS) eerst één minuut niet-doorspoelbare reclame te zien. [naar artikel]
Binnenkort zal het niet meer mogelijk zijn om alle reclame door te spoelen op tv. Telenet gaat als eerste operator in op de vraag van de Belgische zendergroepen om een aangepast, uniform model voor tv-reclame in te voeren. Vanaf eind september krijgen kijkers bij opnames van VTM-programma’s (DPG Media) en PLAY-programma’s (SBS) eerst één minuut niet-doorspoelbare reclame te zien. [naar artikel]
Reclame doorspoelen via terugkijktelevisie zal binnenkort niet meer mogelijk zijn en het uitgesteld bekijken van een opname via de digicorder zal starten met een minuut niet-doorspoelbare reclame. De Belgische zendergroepen zijn daarover een aangepast televisiereclamemodel overeengekomen voor opnames en terugkijktelevisie, meldt Telenet dinsdag. [naar artikel]
Sinds deze week mailt Telenet zijn klanten om hen te informeren over hun nieuwe reclamebeleid. Vanaf midden november start het bedrijf met gerichte reclame, waarbij u advertenties ziet aangepast aan uw kijk- en surfgedrag. Telenet wil de kritiek voor zijn of dit al dan niet indruist tegen de privacywet, door zijn klanten zelf te vragen of ze hun privacyniveau willen aanpassen. “We willen transparant zijn en hebben niets te verbergen.” [naar artikel]
Binnenkort zal het niet meer mogelijk zijn om alle reclame door te spoelen op tv. Telenet gaat als eerste operator in op de vraag van de Belgische zendergroepen om een aangepast, uniform model voor tv-reclame in te voeren. Vanaf eind september krijgen kijkers bij opnames van VTM-programma’s (DPG Media) en PLAY-programma’s (SBS) eerst één minuut niet-doorspoelbare reclame te zien. Ook de andere operatoren staan achter de filosofie van dit uniforme model en voeren “constructieve gesprekken met de zendergroepen over de timing van de implementatie”, melden DPG Media, SBS en Telenet in een persbericht. [naar artikel]
Heel wat Telenet-klanten krijgen, als ze binnenkort naar de SBS-zenders Vier, Vijf of Zes kijken, gepersonaliseerde reclame voorgeschoteld. Die zal niet alleen gebaseerd zijn op het kijk- en surfgedrag, maar ook op de aankopen in de winkel. Dat schrijven Het Nieuwsblad en De Standaard vandaag. SBS werkt hiervoor samen met dataleverancier Bisnode, die gegevens ontvangt […] [naar artikel]
“Telenet vraagt sinds enkele weken of hun gebruikers gepersonaliseerde reclame willen zien”, vertelt Isabelle Geeraerts, woordvoerder van Telenet. Wij zochten uit wat dat betekent en welke gevolgen dat voor uw reclameblok heeft. [naar artikel]
Reclame doorspoelen via terugkijktelevisie zal binnenkort niet meer mogelijk zijn. De Belgische zendergroepen zijn daarover een aangepast televisiereclamemodel overeengekomen voor opnames en terugkijktelevisie, meldt Telenet dinsdag. [naar artikel]
Telenet zal nog dit jaar zijn langverwachte nieuwe decoder voor digitale televisie testen bij 20.000 klanten. Dat heeft Telenet-topman John Porter... [naar artikel]
© 2016 - 2023. DeKrantenkoppen.be - Disclaimer. Privacy Policy.